Hei miten saa toho. Fm2013 ps3 koodeja esim rahakoodin aika tylsä peli ilman sitä
Farming simulator 2013 ps3 koodi
6
1407
Vastaukset
- kooditon
Ei oo tylsä ilman sitä
- jonne
oon katsonut videoita nii jollai o?
- The farmer
Mitä intoo käyttää koodeja? Pelin kuuluisi olla SIMULAATTORI eli todenmukainen. Itellä on tää peli xboxilla ja mun tavote on ostaa se rekka. Mitä iloo pelistä on jos saa kaiken niin helposti.
- Scania V8
The farmer kirjoitti:
Mitä intoo käyttää koodeja? Pelin kuuluisi olla SIMULAATTORI eli todenmukainen. Itellä on tää peli xboxilla ja mun tavote on ostaa se rekka. Mitä iloo pelistä on jos saa kaiken niin helposti.
Sä oot oikeessa mulla on raha häkit kaikissa Fs Ja skr Ja demolitionissa ja euro truckissa mutta poistin ne!
- rikas paska
Scania V8 kirjoitti:
Sä oot oikeessa mulla on raha häkit kaikissa Fs Ja skr Ja demolitionissa ja euro truckissa mutta poistin ne!
Ottaa hagenstedin pankista lainaa jos on köyhä paska
- rikas paska
The farmer kirjoitti:
Rekkoja mul on 3 traktoreita 8 puimureita 4 ja kaikki pellot ja kaikki muut paskat ja en oo käyttänyt yhtää raha koodeja..siinä pärjää ilmanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9311932Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla1069050Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1194983- 1014208
Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka384157Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73933Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei773889Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113709Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403593Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle293561