Hei miten saa toho. Fm2013 ps3 koodeja esim rahakoodin aika tylsä peli ilman sitä
Farming simulator 2013 ps3 koodi
6
1379
Vastaukset
- kooditon
Ei oo tylsä ilman sitä
- jonne
oon katsonut videoita nii jollai o?
- The farmer
Mitä intoo käyttää koodeja? Pelin kuuluisi olla SIMULAATTORI eli todenmukainen. Itellä on tää peli xboxilla ja mun tavote on ostaa se rekka. Mitä iloo pelistä on jos saa kaiken niin helposti.
- Scania V8
The farmer kirjoitti:
Mitä intoo käyttää koodeja? Pelin kuuluisi olla SIMULAATTORI eli todenmukainen. Itellä on tää peli xboxilla ja mun tavote on ostaa se rekka. Mitä iloo pelistä on jos saa kaiken niin helposti.
Sä oot oikeessa mulla on raha häkit kaikissa Fs Ja skr Ja demolitionissa ja euro truckissa mutta poistin ne!
- rikas paska
Scania V8 kirjoitti:
Sä oot oikeessa mulla on raha häkit kaikissa Fs Ja skr Ja demolitionissa ja euro truckissa mutta poistin ne!
Ottaa hagenstedin pankista lainaa jos on köyhä paska
- rikas paska
The farmer kirjoitti:
Rekkoja mul on 3 traktoreita 8 puimureita 4 ja kaikki pellot ja kaikki muut paskat ja en oo käyttänyt yhtää raha koodeja..siinä pärjää ilmanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477