Hei miten saa toho. Fm2013 ps3 koodeja esim rahakoodin aika tylsä peli ilman sitä
Farming simulator 2013 ps3 koodi
6
1373
Vastaukset
- kooditon
Ei oo tylsä ilman sitä
- jonne
oon katsonut videoita nii jollai o?
- The farmer
Mitä intoo käyttää koodeja? Pelin kuuluisi olla SIMULAATTORI eli todenmukainen. Itellä on tää peli xboxilla ja mun tavote on ostaa se rekka. Mitä iloo pelistä on jos saa kaiken niin helposti.
- Scania V8
The farmer kirjoitti:
Mitä intoo käyttää koodeja? Pelin kuuluisi olla SIMULAATTORI eli todenmukainen. Itellä on tää peli xboxilla ja mun tavote on ostaa se rekka. Mitä iloo pelistä on jos saa kaiken niin helposti.
Sä oot oikeessa mulla on raha häkit kaikissa Fs Ja skr Ja demolitionissa ja euro truckissa mutta poistin ne!
- rikas paska
Scania V8 kirjoitti:
Sä oot oikeessa mulla on raha häkit kaikissa Fs Ja skr Ja demolitionissa ja euro truckissa mutta poistin ne!
Ottaa hagenstedin pankista lainaa jos on köyhä paska
- rikas paska
The farmer kirjoitti:
Rekkoja mul on 3 traktoreita 8 puimureita 4 ja kaikki pellot ja kaikki muut paskat ja en oo käyttänyt yhtää raha koodeja..siinä pärjää ilmanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671