Hei miten saa toho. Fm2013 ps3 koodeja esim rahakoodin aika tylsä peli ilman sitä
Farming simulator 2013 ps3 koodi
6
1477
Vastaukset
- kooditon
Ei oo tylsä ilman sitä
- jonne
oon katsonut videoita nii jollai o?
- The farmer
Mitä intoo käyttää koodeja? Pelin kuuluisi olla SIMULAATTORI eli todenmukainen. Itellä on tää peli xboxilla ja mun tavote on ostaa se rekka. Mitä iloo pelistä on jos saa kaiken niin helposti.
- Scania V8
The farmer kirjoitti:
Mitä intoo käyttää koodeja? Pelin kuuluisi olla SIMULAATTORI eli todenmukainen. Itellä on tää peli xboxilla ja mun tavote on ostaa se rekka. Mitä iloo pelistä on jos saa kaiken niin helposti.
Sä oot oikeessa mulla on raha häkit kaikissa Fs Ja skr Ja demolitionissa ja euro truckissa mutta poistin ne!
- rikas paska
Scania V8 kirjoitti:
Sä oot oikeessa mulla on raha häkit kaikissa Fs Ja skr Ja demolitionissa ja euro truckissa mutta poistin ne!
Ottaa hagenstedin pankista lainaa jos on köyhä paska
- rikas paska
The farmer kirjoitti:
Rekkoja mul on 3 traktoreita 8 puimureita 4 ja kaikki pellot ja kaikki muut paskat ja en oo käyttänyt yhtää raha koodeja..siinä pärjää ilmanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1052633Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1021755- 671525
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje161242Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221048- 81973
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45949- 91924
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta120921Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta338836