Oona

vesinokkasorsa

Seisoin oven takana viinipullo kourassani ja mietin, voisinko vain lähteä kotiin ja perua koko jutun. Mitä jos siitä ei tulisikaan mitään tai jos jokin muuttuisi lopullisesti? Jos en enää tyytyisikään parisuhteeseeni , vaan haluaisin hypätä naisten luona jatkuvasti? Kohotin jo käteni koputtaakseni, etteivät ajatukset veisi minua mennessään, kun vedinkin sen takaisin. Halusinko minä edes mennä? Mitä jos Oona olikin muuttanut mieltään tai oli pitänyt koko juttua vitsinä?
Olin jahkaillut jo useamman minuutin, kun ovi yhtäkkiä aukesi. Oona astui ulos roskapussi kädessään.
- Ai moi! hän sanoi iloisesti.
- Moi, olin just koputtamassa, vastasin ja yritin esittää, että olin juuri tullut. Oona päästi minut sisälle odottamaan, kun meni viemään roskia.
- Ei mulla mene kuin sekunti, ole kuin kotonasi.

6

6518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesinokkasorsa

      Riisuin kenkäni eteiseen ja istuin tuolille pienen pöydän ääreen. En osannut olla yhtään luontevasti. Käteni hikosivat ja vaatteet tuntuivat kiristäviltä. Oona sentään oli näyttänyt iloiselta ja siltä, että tuloni ei ollut yllätys. Ehkä hän saisi minutkin rentoutumaan.
      - No ni. Ai sä toit viiniä, kiva! Oona sanoi tullessaan takaisin ja käveli suoraan kaapille hakemaan viinilaseja. En osannut sanoa mitään. En tiennyt, mitä nyt pitäisi tehdä. Minusta tuntui, kuin olisin viisitoistavuotias ja menettämässä neitsyyttäni. Vaikka niin tavallaan olinkin. Oona olisi ensimmäinen naiseni. Eikä niitä miehiäkään ollut ollut kuin yksi: Pasi, jonka kanssa aloin seurustella 17-vuotiaana siitä huolimatta, että pidin itseäni lesbona. Nyt meillä oli takana jo viisi yhteistä vuota ja olimme niin kasvaneet yhteen, että ero tuntui mahdottomalta, vaikka seksuaalinen kipinä olikin aikoja sitten kadonnut ainakin minun osaltani. Monta vuotta olin miettinyt, miten kerron kiinnostuksestani naisiin ja lopulta olin vain sanonut suoraan. Kerroin senkin, että en voi elää onnellisena, ellen koskaan saa tietää, millaista olisi olla naisen kanssa. Pasi piti seksiä naisen kanssa yhtä lailla pettämisenä kuin miehenkin, mutta ymmärsi lopulta, että ainoa tapa jatkaa suhdettamme oli antaa minulle lupa tähän yhteen syrjähyppyyn. Sovimme, etten koskaan kertoisi hänelle kenen kanssa se tapahtuu ja milloin. Nytkin olin kertonut lähteväni kavereiden kanssa pelaamaan biljardia.
      - Mua jännittää ihan älyttömästi. Musta tuntuu, että olisin ihan teini, sanoin lopulta ääneen. Oona oli kaatanut viiniä laseihin ja istui jakkaralle pöydän toiselle kulmalle.
      - Haluatko sä perua? hän kysyi kulmakarvoja mutristaen, mutta jatkoi heti:
      - Totta kai sä voit perua. Teillä on Pasin kanssa niin hyvä suhde. En mä halua pilata mitään.
      - Ei kun ei tää mitään pilaa. Mua vaan jotenkin pelottaa. En varmaan osaa. En ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa.
      - Nyt otat viiniä ja rentoudut. Tarkotushan oli pitää hauskaa. Säkin olet mun ensimmäinen. Ne vajaat jätkät, jotka mun lukioaikana sai houkuteltua sänkyyn ei ollu mitään. Sellasta kännisähellystä, ei sitä edes lasketa. Mieti, että ollaan molemmat ihan yhtä kokemattomia. Opetellaan yhdessä.
      Oonan sanat ja hymy saivat minut rauhoittumaan. Kilistimme viiniä ja joimme rauhallisesti. Katselin häntä ja yritin ajatella, mitä seuraavaksi tapahtuisi. Minä todella halusin häntä. Oli uskomatonta, että olin siellä sen takia. Että saisin oikeasti harrastaa seksiä edessäni istuvan naisen kanssa. Minä, joka olin tuomittu loppuelämäkseni hauskaan, mutta kuitenkin hyvin kaverimaiseen heterosuhteeseen.

      • vesinokkasorsa

        Oona teki aloitteen. Hän otti minua kädestä kiinni ja talutti minut sohvalle. Puristin viinilasia tiukasti kädessäni ja join aina välillä. Halusin koskettaa häntä, mutta en uskaltanut. Pelkäsin vieläkin jotenkin mokaavani tai herääväni siihen, että kaikki olikin kuvitelmaani. Sitten Oona suuteli minua. Se oli elämäni paras suudelma. Kiihotuin välittömästi ja olisin voinut jatkaa suutelemista ikuisesti. Olin monesti pitänyt elokuvien vaatteiden riipimistä liioitteluna, mutta nyt halusin itse tehdä samoin. Onneksi Oona oli maltillisempi. Halusin, että kaikki kestää mahdollisimman kauan. Meillä ei ollut mikään kiire.
        Riisuimme toisiltamme paidat ja ihastelimme toistemme muotoja. Halusin koko ajan nipistää itseäni liu’uttaessani kättäni pitkin Oonan vatsaa ja vihreisiin pitsiliiveihin verhottuja rintoja. Tunsin taas olevani unessa. Kaikki oli liian hyvää ollakseen totta. Olin haaveillut tästä niin monta vuotta, etten olisi koskaan uskonut olevani oikeasti tässä tilanteessa.
        Yhtä ihmeellistä oli olla Oonan ihailun kohteena. Hän kosketteli minua hellästi kuin kissanpentua, mutta hänen silmistään näin aidon halun. Kiittelin humalaista itseäni, joka oli uskaltanut ehdottaa tätä. Selvin päin en olisi ikimaailmassa kehdannut pyytää ketään harrastamaan seksiä kanssani varsinkin kun olin julkisesti avoliitossa jo kolmatta vuotta. Halusin kiittää Oonaa, kun hän oli suostunut. Pidin kuitenkin suuni supussa, keskityin hetkeen.
        Oona riisui rintaliivini ja kun hän varovasti hyväili rintojani, suustani pääsi vapautunut voihkaus. Se vaikutti Oonaankin ja sai hänet hengittämään raskaammin. Taiteilin hänenkin liivinsä auki ja hän itse heitti ne lattialle. Hänellä oli paljon suuremmat rinnat kuin minulla. Ne riippuivat pyöreinä naamani edessä. Hän odotti selvästi minulta jotain elettä tai tekoa. Käänsin hänet selälleen sängylle ja nousin suutelemaan häntä. Samalla toin käteni hänen rinnalleen ja ensimmäistä kertaa elämässä hyväilin toisen naisen kiihottunutta nänniä. Se tuntui paremmalta kuin olin kuvitellut. Täytyin halulla, jota en ollut ikinä aiemmin tuntenut. Melkein meinasin sanoa, että rakastan Oonaa, mutta tiesin, että kyse on vain hänen ruumiistaan. Rakastin sitä, että hän huokaili allani, kun kiusoittelin toista nänniä pienillä sormillani ja imin toista varovasti samalla kun pyöritin kieltäni sen ympärillä. Oona selvästi kuului ihmisiin, jotka saattoivat saada orgasmin pelkällä rintojen kiihottamisella. Olin hyvin mielissäni siitä, koska rinnat olivat ruumiinosa, joiden koskemisesta aloin fantasioida heti kun seksuaaliset haluni ylipäätään heräsivät joskus kymmenen vuotta sitten.
        Suutelimme, hyväilimme toisiamme ja voihkimme kuin kliimaksin kourissa, mutta molempin housut olivat vielä tiukasti jalassa. Olin kyllä vienyt käteni Oonan jalkoväliin, mutta en vielä uskaltanut työntää sitä housujen sisään. Hän teki taas aloitteen nousemalla sängystä ja kiskomalla housut itse jalastaan. Tein itse samoin ja pian kietouduimme toisiimme pelkät alushousut yllämme. Kuin yhteisestä sopimuksesta kätemme valuivat samalla hetkellä toistemme vatsaa pitkin alaspäin ja pitsihousujen kauluksesta sisään. Oona ei ollut ajellut kaikkia karvojaan. Muistelin, miten olin muutamaa tuntia aikaisemmin miettinyt, olettaisiko hän minun olevan posliini ja kehtaisinko kysyä. Tyydyin lopulta perinteiseen siistimiseen, enhän ajellut kaikki karvoja muutenkaan.


      • vesinokkasorsa
        vesinokkasorsa kirjoitti:

        Oona teki aloitteen. Hän otti minua kädestä kiinni ja talutti minut sohvalle. Puristin viinilasia tiukasti kädessäni ja join aina välillä. Halusin koskettaa häntä, mutta en uskaltanut. Pelkäsin vieläkin jotenkin mokaavani tai herääväni siihen, että kaikki olikin kuvitelmaani. Sitten Oona suuteli minua. Se oli elämäni paras suudelma. Kiihotuin välittömästi ja olisin voinut jatkaa suutelemista ikuisesti. Olin monesti pitänyt elokuvien vaatteiden riipimistä liioitteluna, mutta nyt halusin itse tehdä samoin. Onneksi Oona oli maltillisempi. Halusin, että kaikki kestää mahdollisimman kauan. Meillä ei ollut mikään kiire.
        Riisuimme toisiltamme paidat ja ihastelimme toistemme muotoja. Halusin koko ajan nipistää itseäni liu’uttaessani kättäni pitkin Oonan vatsaa ja vihreisiin pitsiliiveihin verhottuja rintoja. Tunsin taas olevani unessa. Kaikki oli liian hyvää ollakseen totta. Olin haaveillut tästä niin monta vuotta, etten olisi koskaan uskonut olevani oikeasti tässä tilanteessa.
        Yhtä ihmeellistä oli olla Oonan ihailun kohteena. Hän kosketteli minua hellästi kuin kissanpentua, mutta hänen silmistään näin aidon halun. Kiittelin humalaista itseäni, joka oli uskaltanut ehdottaa tätä. Selvin päin en olisi ikimaailmassa kehdannut pyytää ketään harrastamaan seksiä kanssani varsinkin kun olin julkisesti avoliitossa jo kolmatta vuotta. Halusin kiittää Oonaa, kun hän oli suostunut. Pidin kuitenkin suuni supussa, keskityin hetkeen.
        Oona riisui rintaliivini ja kun hän varovasti hyväili rintojani, suustani pääsi vapautunut voihkaus. Se vaikutti Oonaankin ja sai hänet hengittämään raskaammin. Taiteilin hänenkin liivinsä auki ja hän itse heitti ne lattialle. Hänellä oli paljon suuremmat rinnat kuin minulla. Ne riippuivat pyöreinä naamani edessä. Hän odotti selvästi minulta jotain elettä tai tekoa. Käänsin hänet selälleen sängylle ja nousin suutelemaan häntä. Samalla toin käteni hänen rinnalleen ja ensimmäistä kertaa elämässä hyväilin toisen naisen kiihottunutta nänniä. Se tuntui paremmalta kuin olin kuvitellut. Täytyin halulla, jota en ollut ikinä aiemmin tuntenut. Melkein meinasin sanoa, että rakastan Oonaa, mutta tiesin, että kyse on vain hänen ruumiistaan. Rakastin sitä, että hän huokaili allani, kun kiusoittelin toista nänniä pienillä sormillani ja imin toista varovasti samalla kun pyöritin kieltäni sen ympärillä. Oona selvästi kuului ihmisiin, jotka saattoivat saada orgasmin pelkällä rintojen kiihottamisella. Olin hyvin mielissäni siitä, koska rinnat olivat ruumiinosa, joiden koskemisesta aloin fantasioida heti kun seksuaaliset haluni ylipäätään heräsivät joskus kymmenen vuotta sitten.
        Suutelimme, hyväilimme toisiamme ja voihkimme kuin kliimaksin kourissa, mutta molempin housut olivat vielä tiukasti jalassa. Olin kyllä vienyt käteni Oonan jalkoväliin, mutta en vielä uskaltanut työntää sitä housujen sisään. Hän teki taas aloitteen nousemalla sängystä ja kiskomalla housut itse jalastaan. Tein itse samoin ja pian kietouduimme toisiimme pelkät alushousut yllämme. Kuin yhteisestä sopimuksesta kätemme valuivat samalla hetkellä toistemme vatsaa pitkin alaspäin ja pitsihousujen kauluksesta sisään. Oona ei ollut ajellut kaikkia karvojaan. Muistelin, miten olin muutamaa tuntia aikaisemmin miettinyt, olettaisiko hän minun olevan posliini ja kehtaisinko kysyä. Tyydyin lopulta perinteiseen siistimiseen, enhän ajellut kaikki karvoja muutenkaan.

        Oona tuntui erilaiselta kuin olin kuvitellut. Hän oli lämmin ja kostea ja äärimmäisen kiihottava. En tiedä, nautinko enemmän hänen kosketuksestaan vai hänen koskemisestaan, mutta minun oli melkein pakko irroittautua, etten olisi tullut ennen aikojani. Tartuin hänen käsiinsä ja painoin ne sänkyä vasten, kun nousin hänen päälleen suutelemaan häntä. Jatkoin siitä alaspäin rintoja ja vatsaa suudellen, kunnes olin jo alavatsan kohdalla. Hän nosti takapuoltaan, kun vedin häneltä alushousut jalasta.
        Löysin heti oikean tavan pyöritellä kieltäni hänen klitoriksensa ympärillä, koska hän kiemurteli sängyllä ja voihki ääneen. Olisin halunnut mennä loppuun asti, mutta hän pyysi minua nousemaan ja sanoi, ettei halua vielä lopettaa.
        Hän nuoli vuorostaan minua ja jouduin puremaan tyynyä, etten olisi pitänyt niin kovaa ääntä. Se tuntui paremmalta kuin mikään koskaan. Oli Pasikin joskus onnistunut suuseksissä, mutta yleensä hänen partansa raapi reisiäni ja hänen tapansa olivat muutenkin rujoja ja liian voimallisia. Oona osasi olla juuri niin hellä kuin pitikin.
        Olin aivan orgasmin partaalla, kun sain tahdonvoimaa pyytää häntä lopettamaan. Halusin tulla samaan aikaan. Hän asettui viereeni sängylle ja alkoi varovasti hyväillä rintojani. Ohjasin itse hänen kätensä jalkoväliini ja hän teki minun kädelleni samoin. Ei mennyt kuin muutama kymmenen sekuntia, kun yhteinen voihkeemme muuttui orgasmin kourissa huutamiseksi. Oona yritti ilmoittaa asiasta, mutta hänen sanansa kääntyivät voimalliseksi voihkeeksi, joka kesti ja kesti kun hän kiemurteli sylissäni.
        Jäimme makaamaan toistemme syliin kuin täysiunessa. En halunnut liikkua ja särkeä lumousta. Olin saanut elämäni parhaan orgasmin enkä halunnut koskaan nousta.


      • Seuralainen Fani
        vesinokkasorsa kirjoitti:

        Oona tuntui erilaiselta kuin olin kuvitellut. Hän oli lämmin ja kostea ja äärimmäisen kiihottava. En tiedä, nautinko enemmän hänen kosketuksestaan vai hänen koskemisestaan, mutta minun oli melkein pakko irroittautua, etten olisi tullut ennen aikojani. Tartuin hänen käsiinsä ja painoin ne sänkyä vasten, kun nousin hänen päälleen suutelemaan häntä. Jatkoin siitä alaspäin rintoja ja vatsaa suudellen, kunnes olin jo alavatsan kohdalla. Hän nosti takapuoltaan, kun vedin häneltä alushousut jalasta.
        Löysin heti oikean tavan pyöritellä kieltäni hänen klitoriksensa ympärillä, koska hän kiemurteli sängyllä ja voihki ääneen. Olisin halunnut mennä loppuun asti, mutta hän pyysi minua nousemaan ja sanoi, ettei halua vielä lopettaa.
        Hän nuoli vuorostaan minua ja jouduin puremaan tyynyä, etten olisi pitänyt niin kovaa ääntä. Se tuntui paremmalta kuin mikään koskaan. Oli Pasikin joskus onnistunut suuseksissä, mutta yleensä hänen partansa raapi reisiäni ja hänen tapansa olivat muutenkin rujoja ja liian voimallisia. Oona osasi olla juuri niin hellä kuin pitikin.
        Olin aivan orgasmin partaalla, kun sain tahdonvoimaa pyytää häntä lopettamaan. Halusin tulla samaan aikaan. Hän asettui viereeni sängylle ja alkoi varovasti hyväillä rintojani. Ohjasin itse hänen kätensä jalkoväliini ja hän teki minun kädelleni samoin. Ei mennyt kuin muutama kymmenen sekuntia, kun yhteinen voihkeemme muuttui orgasmin kourissa huutamiseksi. Oona yritti ilmoittaa asiasta, mutta hänen sanansa kääntyivät voimalliseksi voihkeeksi, joka kesti ja kesti kun hän kiemurteli sylissäni.
        Jäimme makaamaan toistemme syliin kuin täysiunessa. En halunnut liikkua ja särkeä lumousta. Olin saanut elämäni parhaan orgasmin enkä halunnut koskaan nousta.

        kiva lukea,nauttia uusista" kertojista" sulta toivoisin vähän hitaanpaa ja tarkenpaa kerrontaa ja miten eka kerran,teidän kesken.. Ps.lue Seuralaisen "kertomuksia" mä odotan hänen jatkoja,moneen "kertomukseen",vai onkohan EU kieltänyt??Seuralainen


    • skillking
    • Hieno tarina

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe