Joo, elikkä.
Mulla on tossa pihalla tollanen Yamahan matkapiikki, elikkä Yamaha YBR125. Olen leikitellyt ajatuksella, että sitä voisi vähän laitella, suunniltemissa olisi kenties välien vaitoa, kaikenlaista kosmeettista kuten vilkut ja sitten tehoputki, jota kysymykseni koskee.
Toi mun pyörä on vm. -06, siinä on kaasari. Uudemmat, -07 eteenpäin tehdyt Yyberit on ruiskulla. Ja toi tehoputkien tarjonta tuppaa osumaan enemmän tohon 07 vuosmalliin, eli siihe ruiskuversioon.
Vaikuttaako se putki mitenkään? Onko olemassa kuinka suuri riski, että jos tohon 06 kaasarikoneeseen laitan tollasen ruiskukoneelle 'suunnitellun' putken, niin koko masiina leviää? Tai jos ei nyt ihan leviä, niin muuten vanhingoittaa/ei toimi kuin pitää.
Kiitos avusta.
Bensansyötöllä vaikutusta putkeen?
Yyberi
2
135
Vastaukset
- Setämies tietää...
Yleisesti on niin, että kun moottorin hengitystä parannellaan (ihan sama mistä kohdasta), niin vähintään pääsuutinta pitää suurentaa. Myös joutokäyntiseosta pitää ruuvata rikkaammalle.
- yamaha rd125 vm.1974
Älä koske putkeen äläkä suuttimiin, saat vaan pyörän joka ei kierrä kierroksia kulkee 80km/h alamäessä eikä sitä kukaan halua vaihdossa.
Tyydy kosmeettisiin virityksiin jos niitä haluat. Jos pyöräily kiinnostaa osta parinvuoden kuluttua isompi pyörä xj600 yamaha tms.
Nuo viritykset 2-tahtisissa yleensä epäonnistuvat surkeasti ja pyörä jää toimimattomana talliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885