19 v opiskelija etsii kipeästi töitä!

opiskelijatyttö93

Olen kohta 20 vuotta täyttävä nuori nainen Helsingistä ja kaipailen kipeästi jotain työtä opiskelun rinnalle. Tällä hetkellä pystyn maksamaan vuokran juuri ja juuri, mutta muuhun ei rahaa sitten jääkään. Työkokemuksen puutteesta huolimatta olen reipas ja luotettava työntekijä.

Työn löytäminen on todella hankalaa joten vinkkejä mistä kannattaisi etsiä tai jos jollain on mielessä jotakin? Olisin erittäin kiitollinen kaikesta avusta.

16

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J W
      • tytsy psilasta

        älä vastaa huijareita.


      • milla vaan

        älä vastaa! tällä ei ole aikomus maksaa. haluaa ilmaiseksi!!!!!!!!!!


    • Työtätarjolla

      Hei. Etsimme bisnekseemme iloisia ja ulospäinsuuntautuneita ihmisiä.
      Meillä on tarjota itsenäinen työ luotettavassa 35v. perheyrityksessä, jonka luottoluokitus on AAA, liikevaihto noin 3 miljardia€. Koulutusta ja muuta apua työtekemiseen annetaan jatkuvasti. Meillä työskentelee jo useita nuoria opiskelijoita jotka ovat menestyksekkäästi pystyneet hoitamaan työnsä opiskelujen ohella. Jos kiinnostaa laitappa yhteystietojasi meille niin kerromme lisää.
      S-postit: [email protected] tai [email protected]

      • KukaMitäHäh2013

      • Pyramidihuij!!

        Huoh! Verkostomarkkinoijat ovat kuin sakaalit täällä haistamassa verta..


    • hullucatti

      Hei. joko olet saanut töitä? Minä etsin henkilökohtaista avustajaa yhtenä päivänä viikossa n.5 t. Yhteensä 20 t. kk. Työ olisi arkipäivänä sopimuksen mukaan n. klo 10 ja 17 välillä. Työhön kuuluu kaikenlaiset kotiyöt ja asiointi.
      Tuntipalka on 10 €.
      Liikun pyörätuolilla ja minulla on kissoja.
      Työpaikka on Helsingissä.

      s.posti [email protected]

    • Westend C

      VIP Personal Asistant
      Jos olet rento, avoin, sosiaalinen ja aikaan saava mimmi, tarviit sosiaalista unelmaduunia. jossa voi vaikuttaa duuniaikoihisi. jossa sinulla ei oon espoon paskin pomo. ja ajatus assarin toimesta jopa kiinnostaa. Laita PERSOONALLINEN hakemus! Sä et haluu myydä lehtiä, vaihtaa vaippoja, siivota lihatiskiä, kerätä tuoppeja tai olla sivan kassa, tässä sulle onelma duuni.
      Etsitään aktiivista, sosiaalista, vähemmän nipoa, ”sporttista”, aivan ihanaa ikiroudan sulattavaa assaria. Kokemuksesta elämästä etua. Kielitaito välttämätön. Hyvä kirjoitus taito toivottu, kyky reakoida ja joustaa tilanteissa ehdoton.

      Outo ja Reilu huumori auttaa työstä selviytymisessä.

      Työpaikka sijaitsee Espoon kilossa ja pk-seudulla.
      Valmius matkustamiseen joitain kertoja vuodessa.

      Palkkaus sopimuksen mukaan.
      Työ aika 0-44 Tuntia viikko
      Työ alkaa sop. mukaan tai 2.1.2014

      westend confidence

      [email protected]

    • arta

      Hei!

      Ota pian yhteyttä, mulla olis sulla hyvä työtarjous! ;) Laittele postii, niin kerron lisää..

      [email protected]

    • Hei,
      minulla olisi töitä josta saa hyvin lisäansioita ja voit tehdä silloin kun itsellesi sopii.
      laita viestiä [email protected]

    • huumoriarespect

      Hauska viesti toi 3 miljardin euron perheyritys etsii työntekijöitä suomi24:stä gmail-osoitteella. Suomessa on noin 20 yritystä, joiden liikevaihto on tota luokkaa. Herlinitkö siellä etsivät työvoimaa?

    • Heippa! Jos tahdot mukavan työn jonka voit sovittaa koulusi mukaan niin laitappas sähköpostia :) [email protected]

    • tonia1

      Moi etsin henkilökoht avustajaa soitatko num 0445631982

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe