miten rar.it asennetaan? =) mä kyselen vähä välii miten mitäki asennetaan x)
Rar ASENNUS?
4
613
Vastaukset
- mammutti
Jos suoraan pistät rar puhelimeen niin se voi olla vaikempaa.... pura se eka koneelle ja laita sitten.. jos ymmärsin oikein.
Käytä fexploreria jos se on sitten jar...- kinneas
se on ihan RAR eikä, tai siis miten rarit puredaan? oon kato aika NooB. winrar330 esim ei toimi jostaa syystä (ehkä koska latasin sen demon?)
se on muuten ghost recon:jungle storm RAR tiedostona.
- zxcfgjk
cvbm,.
- TARVIIT
tarviit sen winrar ohjelman sit kun avaat sen tiedoston se menee automaattisesti sinne sit vaan paina sitä kerran ja sit extars to tai jotai sinne päi ja vlihe minne se laitetaan sit vaa kopsaat kännyyyyn!!!! FK NNOB
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013