netti pokeri on

huijausta!!!

7

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisi koskea vain tuota hyvin tunnettua yhtä tapausta. Suurin osa verkoista on edelleen ihan rehellisiä. Toki pelaajat voivat huijata muillakin tavoilla, mutta siitäkin jäädään satunnaisesti kiinni... :)

• asdfasfdfdsa

Hyvämuistisena palautin mieleen sen vuosia vanhan ketjun missä sinä ja Partane intitte tuotakin huijausta vastaan tuoreeltaan kun se tuli ilmi, kun ette asiasta vielä mitään tienneet. No, valikoiva muisti on siunaus. Ja toinen siunaus on se ettei edes tajua tulleensa huijatuksi.

• asdfasfdfdsa kirjoitti:

Hyvämuistisena palautin mieleen sen vuosia vanhan ketjun missä sinä ja Partane intitte tuotakin huijausta vastaan tuoreeltaan kun se tuli ilmi, kun ette asiasta vielä mitään tienneet. No, valikoiva muisti on siunaus. Ja toinen siunaus on se ettei edes tajua tulleensa huijatuksi.

Itse en kovin hyvin muista, saa tarjota linkkiä tai kertoa herkkupaloja...

• alottajaa
        The_Rat kirjoitti:

Itse en kovin hyvin muista, saa tarjota linkkiä tai kertoa herkkupaloja...

pelaatko ikinä live pokeri ja jos pelaat niin missä voisin tulla ottaa matsii sun kanssa ni katotaa ootko niin kova pelaaja ku luulet?

• alottajaa kirjoitti:

pelaatko ikinä live pokeri ja jos pelaat niin missä voisin tulla ottaa matsii sun kanssa ni katotaa ootko niin kova pelaaja ku luulet?

Enpä pelaa. Enkä ole edes kovin kova pelaaja. Hädin tuskin pystyn raken biittaamaan. Riittää minulle, pelailen huvikseni. Rahat tienataan muualla.

Ottaako jotenkin itsetunnon päälle? Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

• Suksi kuuseen
        The_Rat kirjoitti:

Enpä pelaa. Enkä ole edes kovin kova pelaaja. Hädin tuskin pystyn raken biittaamaan. Riittää minulle, pelailen huvikseni. Rahat tienataan muualla.

Ottaako jotenkin itsetunnon päälle? Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Älähän Gämpleri taas lässytä!

• Suksi kuuseen kirjoitti:

Älähän Gämpleri taas lässytä!

Sekoitat minut johonkin toiseen. Jatkoa ajatellen, minulla on sinulle vinkki, josta tekstini tunnistaa. Se on tuossa viestin päivämäärän vieressä. Sitä kutsutaan nimimerkiksi. Sinun nimimerkkisi näyttäisi olevan "Suksi kuuseen", joka on toki mielenkiintoinen valinta.

Näyttää muuten ottavan koville, kun on pitänyt käydä vähän pistelemässä miinuksia ja plussia. Miksi? Loppuiko asia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      266
      3333
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      24
      1506
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      82
      1359
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      994
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      62
      809
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      756
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      687
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      656
    Aihe