tässä todisteet!
Online Poker Cheating Exposed Part 1/2
http://www.youtube.com/watch?v=ORI5fC7EzZc
Online Poker Cheating Exposed Part 2/2
http://www.youtube.com/watch?v=Hbvj48Jne3U
netti pokeri on
7
305
Vastaukset
Taisi koskea vain tuota hyvin tunnettua yhtä tapausta. Suurin osa verkoista on edelleen ihan rehellisiä. Toki pelaajat voivat huijata muillakin tavoilla, mutta siitäkin jäädään satunnaisesti kiinni... :)
- asdfasfdfdsa
Hyvämuistisena palautin mieleen sen vuosia vanhan ketjun missä sinä ja Partane intitte tuotakin huijausta vastaan tuoreeltaan kun se tuli ilmi, kun ette asiasta vielä mitään tienneet. No, valikoiva muisti on siunaus. Ja toinen siunaus on se ettei edes tajua tulleensa huijatuksi.
asdfasfdfdsa kirjoitti:
Hyvämuistisena palautin mieleen sen vuosia vanhan ketjun missä sinä ja Partane intitte tuotakin huijausta vastaan tuoreeltaan kun se tuli ilmi, kun ette asiasta vielä mitään tienneet. No, valikoiva muisti on siunaus. Ja toinen siunaus on se ettei edes tajua tulleensa huijatuksi.
Itse en kovin hyvin muista, saa tarjota linkkiä tai kertoa herkkupaloja...
- alottajaa
The_Rat kirjoitti:
Itse en kovin hyvin muista, saa tarjota linkkiä tai kertoa herkkupaloja...
pelaatko ikinä live pokeri ja jos pelaat niin missä voisin tulla ottaa matsii sun kanssa ni katotaa ootko niin kova pelaaja ku luulet?
alottajaa kirjoitti:
pelaatko ikinä live pokeri ja jos pelaat niin missä voisin tulla ottaa matsii sun kanssa ni katotaa ootko niin kova pelaaja ku luulet?
Enpä pelaa. Enkä ole edes kovin kova pelaaja. Hädin tuskin pystyn raken biittaamaan. Riittää minulle, pelailen huvikseni. Rahat tienataan muualla.
Ottaako jotenkin itsetunnon päälle? Älä ota sitä henkilökohtaisesti.- Suksi kuuseen
The_Rat kirjoitti:
Enpä pelaa. Enkä ole edes kovin kova pelaaja. Hädin tuskin pystyn raken biittaamaan. Riittää minulle, pelailen huvikseni. Rahat tienataan muualla.
Ottaako jotenkin itsetunnon päälle? Älä ota sitä henkilökohtaisesti.Älähän Gämpleri taas lässytä!
Suksi kuuseen kirjoitti:
Älähän Gämpleri taas lässytä!
Sekoitat minut johonkin toiseen. Jatkoa ajatellen, minulla on sinulle vinkki, josta tekstini tunnistaa. Se on tuossa viestin päivämäärän vieressä. Sitä kutsutaan nimimerkiksi. Sinun nimimerkkisi näyttäisi olevan "Suksi kuuseen", joka on toki mielenkiintoinen valinta.
Näyttää muuten ottavan koville, kun on pitänyt käydä vähän pistelemässä miinuksia ja plussia. Miksi? Loppuiko asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581