netti pokeri on

huijausta!!!

7

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisi koskea vain tuota hyvin tunnettua yhtä tapausta. Suurin osa verkoista on edelleen ihan rehellisiä. Toki pelaajat voivat huijata muillakin tavoilla, mutta siitäkin jäädään satunnaisesti kiinni... :)

      • asdfasfdfdsa

        Hyvämuistisena palautin mieleen sen vuosia vanhan ketjun missä sinä ja Partane intitte tuotakin huijausta vastaan tuoreeltaan kun se tuli ilmi, kun ette asiasta vielä mitään tienneet. No, valikoiva muisti on siunaus. Ja toinen siunaus on se ettei edes tajua tulleensa huijatuksi.


      • asdfasfdfdsa kirjoitti:

        Hyvämuistisena palautin mieleen sen vuosia vanhan ketjun missä sinä ja Partane intitte tuotakin huijausta vastaan tuoreeltaan kun se tuli ilmi, kun ette asiasta vielä mitään tienneet. No, valikoiva muisti on siunaus. Ja toinen siunaus on se ettei edes tajua tulleensa huijatuksi.

        Itse en kovin hyvin muista, saa tarjota linkkiä tai kertoa herkkupaloja...


      • alottajaa
        The_Rat kirjoitti:

        Itse en kovin hyvin muista, saa tarjota linkkiä tai kertoa herkkupaloja...

        pelaatko ikinä live pokeri ja jos pelaat niin missä voisin tulla ottaa matsii sun kanssa ni katotaa ootko niin kova pelaaja ku luulet?


      • alottajaa kirjoitti:

        pelaatko ikinä live pokeri ja jos pelaat niin missä voisin tulla ottaa matsii sun kanssa ni katotaa ootko niin kova pelaaja ku luulet?

        Enpä pelaa. Enkä ole edes kovin kova pelaaja. Hädin tuskin pystyn raken biittaamaan. Riittää minulle, pelailen huvikseni. Rahat tienataan muualla.

        Ottaako jotenkin itsetunnon päälle? Älä ota sitä henkilökohtaisesti.


      • Suksi kuuseen
        The_Rat kirjoitti:

        Enpä pelaa. Enkä ole edes kovin kova pelaaja. Hädin tuskin pystyn raken biittaamaan. Riittää minulle, pelailen huvikseni. Rahat tienataan muualla.

        Ottaako jotenkin itsetunnon päälle? Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

        Älähän Gämpleri taas lässytä!


      • Suksi kuuseen kirjoitti:

        Älähän Gämpleri taas lässytä!

        Sekoitat minut johonkin toiseen. Jatkoa ajatellen, minulla on sinulle vinkki, josta tekstini tunnistaa. Se on tuossa viestin päivämäärän vieressä. Sitä kutsutaan nimimerkiksi. Sinun nimimerkkisi näyttäisi olevan "Suksi kuuseen", joka on toki mielenkiintoinen valinta.

        Näyttää muuten ottavan koville, kun on pitänyt käydä vähän pistelemässä miinuksia ja plussia. Miksi? Loppuiko asia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe