tässä todisteet!
Online Poker Cheating Exposed Part 1/2
http://www.youtube.com/watch?v=ORI5fC7EzZc
Online Poker Cheating Exposed Part 2/2
http://www.youtube.com/watch?v=Hbvj48Jne3U
netti pokeri on
7
305
Vastaukset
Taisi koskea vain tuota hyvin tunnettua yhtä tapausta. Suurin osa verkoista on edelleen ihan rehellisiä. Toki pelaajat voivat huijata muillakin tavoilla, mutta siitäkin jäädään satunnaisesti kiinni... :)
- asdfasfdfdsa
Hyvämuistisena palautin mieleen sen vuosia vanhan ketjun missä sinä ja Partane intitte tuotakin huijausta vastaan tuoreeltaan kun se tuli ilmi, kun ette asiasta vielä mitään tienneet. No, valikoiva muisti on siunaus. Ja toinen siunaus on se ettei edes tajua tulleensa huijatuksi.
asdfasfdfdsa kirjoitti:
Hyvämuistisena palautin mieleen sen vuosia vanhan ketjun missä sinä ja Partane intitte tuotakin huijausta vastaan tuoreeltaan kun se tuli ilmi, kun ette asiasta vielä mitään tienneet. No, valikoiva muisti on siunaus. Ja toinen siunaus on se ettei edes tajua tulleensa huijatuksi.
Itse en kovin hyvin muista, saa tarjota linkkiä tai kertoa herkkupaloja...
- alottajaa
The_Rat kirjoitti:
Itse en kovin hyvin muista, saa tarjota linkkiä tai kertoa herkkupaloja...
pelaatko ikinä live pokeri ja jos pelaat niin missä voisin tulla ottaa matsii sun kanssa ni katotaa ootko niin kova pelaaja ku luulet?
alottajaa kirjoitti:
pelaatko ikinä live pokeri ja jos pelaat niin missä voisin tulla ottaa matsii sun kanssa ni katotaa ootko niin kova pelaaja ku luulet?
Enpä pelaa. Enkä ole edes kovin kova pelaaja. Hädin tuskin pystyn raken biittaamaan. Riittää minulle, pelailen huvikseni. Rahat tienataan muualla.
Ottaako jotenkin itsetunnon päälle? Älä ota sitä henkilökohtaisesti.- Suksi kuuseen
The_Rat kirjoitti:
Enpä pelaa. Enkä ole edes kovin kova pelaaja. Hädin tuskin pystyn raken biittaamaan. Riittää minulle, pelailen huvikseni. Rahat tienataan muualla.
Ottaako jotenkin itsetunnon päälle? Älä ota sitä henkilökohtaisesti.Älähän Gämpleri taas lässytä!
Suksi kuuseen kirjoitti:
Älähän Gämpleri taas lässytä!
Sekoitat minut johonkin toiseen. Jatkoa ajatellen, minulla on sinulle vinkki, josta tekstini tunnistaa. Se on tuossa viestin päivämäärän vieressä. Sitä kutsutaan nimimerkiksi. Sinun nimimerkkisi näyttäisi olevan "Suksi kuuseen", joka on toki mielenkiintoinen valinta.
Näyttää muuten ottavan koville, kun on pitänyt käydä vähän pistelemässä miinuksia ja plussia. Miksi? Loppuiko asia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372