Julkkis-BB on nostanut sanan julkkis uuteen arvoonsa. Kuka on julkkis? Nyt tehdään juttuja, ettei talossa ole YHTÄÄN JULKKISTA - What? Onko suomalaisilta kokonaan kadonnut ymmärrys, kuka on julkkis?
Mikä on julkkis?
5
125
Vastaukset
- Viinat pois talosta
Siltä se näyttää.Vaikka ei varmaankaan kovin helposti oikeita julkkiksia saada BB-taloon.
Kun Reetukin lähti, talossa on vain ihan tavallisia ihmisiä, eräät jopa törppöjä. - julkkispulppis
Eikö julkkis ole sellainen josta näkyy kuvia ja juttuja lehdissä ja tv:ssä? Ja joka liikkuu siellä missä liikkuu muutkin julkkikset. Eli ei kotona 4 seinän sisällä nöpöttäjä. Superjulkkis antaa haastatteluja paljon lehtiin. Ja superhyperjulkkis soittaa itse lehden toimitukseen antaakseen juttuja. Superit myös käyvät hyvin monissa pippaloissa joissa lehdistö paikalla. Änkeevät huomenta suomeen, tanssiohjelmiin, kisaohjelmiin, varsinkin subin, radio-ohjelmiin. Siis yksinkertaisesti joka vk ovat jossain lehdessä. Ja jos on aihepulaa niin kerrataan samat jutut lapsuudesta asti, vedetään vaan eri lööppi esim tyyliin *minua kiusattiin koulussa*.
- Eikös..
yleensä sanota, että joku o n A-luokan julkkis ja joku toinen B-luokan...
Nämä A-luokan julkkikset on isoja staroja, ei niiden mihinkään lehtiin tarvitse itseään änkeä. Suomessa A-luokan julkkiksia on esim.Paula Koivuniemi, Kimi Räikkönen, Sauli Niinistö, Leppilampi, siinä eri aloilta .
- bb-fani2
Julkkis on semmoinen josta kirjoitellaan seiskalehteen. Seiskalehtestä löytyy kaikkien tärkeimpien julkkisten tulemiset ja menemiset.
- mi94
Eihän siellä oikeastaan ole ollut kuin kaksi julkkista. Mutta nekin jo lähtivät talosta. On monta, jonka nimeä en ole ikinä edes kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291