Osaako kukaan sanoa että milloin tämä hieno hetki koittaa kun GTA V julkaistaan koneelle vai julkaistaanko sitä ollenkaan
Ja käykää kirjoittamassa vetoomus ihan varmuudenvuoksi niin saadaan tää varmasti PC puolellekkin Perkele
https://www.change.org/en-IN/petitions/rockstar-release-gta-v-on-pc#share
GTA V Julkaisupäivä koneelle ?
Miaukissa 69
4
206
Vastaukset
- Myöhässä olet
Eilen oli se hieno päivä kun julkaistiin playstation ja xbox -koneille. Ei nyt kirjoitella vetoomuksia kun nyt pelataan gta vitosta pelikoneilla.
- TÄMÄ ON TOTTA
ei kyl myhäst oo ja kyä GTA V tulee koneellekkin GTA on tehty alun perin pelattavaks koneelle ei konsolille
- google
Tuskin tulee. IV kärsi piratismista niin että rockstar ilmoitti sen olevan viimeinen pclle julkastu gta.
- jaa
Kyllä se ihqn konsoleille oli ekaksi tarkoitettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984