Jumala loi ihmisen savesta, kuten vanhassa historiankirjoituksessa kerrottiin. Eilen suoritin testin. Menin metsään. Raaputin savea ja loin vaimon. Ensin vaatteissa. Ajattelin, että sata euroa säästy vaatteisiin. Pelkäsin jos vaatteita ei saa pois millään. Kun olen hyvä saven käsittelijä, muokkasin uudestaan ilman vaatteita. Loin juuri sellaisen jumalaisen vaimon kuin halusin. Minusta se oli onnistuinein nainen mitä olen nähnyt ja tahtonut. Selailin läpi Pinocchio tarinoita, joista opin valtavasti. Lyhensin nenää varmuuden vuoksi. Voi sitä taiteilijan vapautta! Mutta jotakin puuttui. Kiertelin ja kaartelin. Jaaha! Minua nolostuttaa kirjoittaa yksityiselämästä sellaisia yksityiskohtia, mutta taiteen nimissä minä kerron. Minä lisäsin alapään karvoitusta. Näin minä sain oikean metsänaisen, jonka kanssa on mukavaa elää. Vanhan tavan mukaan nostatin savikehon kaikkiin ilmansuuntiin ja pyysin olla suopea avioliitollemme.
Ongelmia syntyi kun laitoin vaimoni uuniin. Hänestä tuli kova ja itsepäinen. En minä avioitunut kovan ja itsepäisen kanssa, vaan pehmeän ja romanttisen metsän naisen kanssa. Nyt vaimosta tuli harmaa mitään sanomaton. Ihmettelin kuinka Jumala on saanut toisiin naisiin sellaista elävyyttä mitä minun vaimoltani puuttui. Aina hän valitti, että minä vielä tappaisin hänet, sillä hän tykkäsi varovaisesta käsittelystä, että häntä lähestyttiin kuin jotakin superkallista kiinalaista kultaista maljakkoa, joka ei tee päivät pitkät mitään vain nautiskelee omasta itsestään. Minulla oli koko talous hoidattavana: ruokaa, siivousta, lapset, mutta tämä naikkonen vain katseli itsensä peilistä. Mitä puuttui? Nyt muistin, että naiseni oli netseellinen. Jumalaisella asenteella, minä loin naiseni, mutta ei naisen emätintä. Siinä koko juttu olikin. Eikä hän suostuisi kauneusleikkaukseen. Minä uhkasin uudella vaimolla, jolla olisi se puuttuva inhimmillisyys, sillä olenhan minä mies! Hän itki ja valitti mutta öisin voihkii yrittäen ymmärtää miltä se tuntuu. Minulle riitti ja minä kirjasin meidät lääkärin vastaanotolle. Keraamikan gynekologi katseli ja kirjasi reseptin. Kotona asensin hellävaroisen hammasporan miehisyyteni päälle ja makasin yksinkertaisesti vaimoani kuten miljoonat miehet tekevät. Vaimo oli yhä se kylmä ja antipaattinen, hölmö ja laskelmoiva. Kun meidän eka kerta onnistui, vei aikaa haavojen parenemiseen. Sillä aikaa kieltäydin katsomasta toisia naisia yhtään että vaimostani tulisi niin luonnollisen tuntuinen kuin mahdollista. Ja sitten me vain teimme sen. Järven rannalla oli hieno tunnelma ja siinä elokuun aikaan kun sato kypsyy vaimo katsoi minua sillä tavalla kuin koskaan aikaisemmin. Hän halasi minua ja oli täynnä huolenpitoa ja rakkautta. Juuri sellainen kuin minä toivoin. Pienokainen syntyi keväällä. Hänellä oli valkoinen tukka ja siniset silmät.
Savesta löysin perheeni
niilo6
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303391Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71450Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131443Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241225Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34863Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66834Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97788Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119785