Savesta löysin perheeni

niilo6

Jumala loi ihmisen savesta, kuten vanhassa historiankirjoituksessa kerrottiin. Eilen suoritin testin. Menin metsään. Raaputin savea ja loin vaimon. Ensin vaatteissa. Ajattelin, että sata euroa säästy vaatteisiin. Pelkäsin jos vaatteita ei saa pois millään. Kun olen hyvä saven käsittelijä, muokkasin uudestaan ilman vaatteita. Loin juuri sellaisen jumalaisen vaimon kuin halusin. Minusta se oli onnistuinein nainen mitä olen nähnyt ja tahtonut. Selailin läpi Pinocchio tarinoita, joista opin valtavasti. Lyhensin nenää varmuuden vuoksi. Voi sitä taiteilijan vapautta! Mutta jotakin puuttui. Kiertelin ja kaartelin. Jaaha! Minua nolostuttaa kirjoittaa yksityiselämästä sellaisia yksityiskohtia, mutta taiteen nimissä minä kerron. Minä lisäsin alapään karvoitusta. Näin minä sain oikean metsänaisen, jonka kanssa on mukavaa elää. Vanhan tavan mukaan nostatin savikehon kaikkiin ilmansuuntiin ja pyysin olla suopea avioliitollemme.

Ongelmia syntyi kun laitoin vaimoni uuniin. Hänestä tuli kova ja itsepäinen. En minä avioitunut kovan ja itsepäisen kanssa, vaan pehmeän ja romanttisen metsän naisen kanssa. Nyt vaimosta tuli harmaa mitään sanomaton. Ihmettelin kuinka Jumala on saanut toisiin naisiin sellaista elävyyttä mitä minun vaimoltani puuttui. Aina hän valitti, että minä vielä tappaisin hänet, sillä hän tykkäsi varovaisesta käsittelystä, että häntä lähestyttiin kuin jotakin superkallista kiinalaista kultaista maljakkoa, joka ei tee päivät pitkät mitään vain nautiskelee omasta itsestään. Minulla oli koko talous hoidattavana: ruokaa, siivousta, lapset, mutta tämä naikkonen vain katseli itsensä peilistä. Mitä puuttui? Nyt muistin, että naiseni oli netseellinen. Jumalaisella asenteella, minä loin naiseni, mutta ei naisen emätintä. Siinä koko juttu olikin. Eikä hän suostuisi kauneusleikkaukseen. Minä uhkasin uudella vaimolla, jolla olisi se puuttuva inhimmillisyys, sillä olenhan minä mies! Hän itki ja valitti mutta öisin voihkii yrittäen ymmärtää miltä se tuntuu. Minulle riitti ja minä kirjasin meidät lääkärin vastaanotolle. Keraamikan gynekologi katseli ja kirjasi reseptin. Kotona asensin hellävaroisen hammasporan miehisyyteni päälle ja makasin yksinkertaisesti vaimoani kuten miljoonat miehet tekevät. Vaimo oli yhä se kylmä ja antipaattinen, hölmö ja laskelmoiva. Kun meidän eka kerta onnistui, vei aikaa haavojen parenemiseen. Sillä aikaa kieltäydin katsomasta toisia naisia yhtään että vaimostani tulisi niin luonnollisen tuntuinen kuin mahdollista. Ja sitten me vain teimme sen. Järven rannalla oli hieno tunnelma ja siinä elokuun aikaan kun sato kypsyy vaimo katsoi minua sillä tavalla kuin koskaan aikaisemmin. Hän halasi minua ja oli täynnä huolenpitoa ja rakkautta. Juuri sellainen kuin minä toivoin. Pienokainen syntyi keväällä. Hänellä oli valkoinen tukka ja siniset silmät.

0

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 131
        3757
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        96
        3407
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        17
        2468
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        28
        1851
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1714
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1589
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        19
        1555
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        29
        1496
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1471
      10. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        85
        1427
      Aihe