Niemisjärven grilli

grilliruokaa kiitos

Onko joku käynyt Niemisjärven grillikeitaassa 9 tien varrella? Onko siellä hyvää ruokaa ja isot annokset?

15

3176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpä söisi

      Elintarvike kioski se on joka ei kyllä vastaa mitenkään nykyajan hygienia tasoa. Ruoka on pahan makuista ja annoksissa ei ole hurraamista. Rekkakuskitkin kiertää paikan nykyään kaukaa.

      • söin jo

        erehdyinpä kesällä poikkeamaan kyseisessä kuppilassa ja tilasin makkaraperunat. Sain muutaman perunan ja kokonaisen makkarapötkön kuorineen. ei kyllä nälkä lähtenyt vaan peremminkin lisääntyi ja meninkin heti seuraavaan grilliin josta sain kunnon annoksen. hengissä olen edelleen, vaikka söinkin grillikeitaassa.


      • grilliherkku
        söin jo kirjoitti:

        erehdyinpä kesällä poikkeamaan kyseisessä kuppilassa ja tilasin makkaraperunat. Sain muutaman perunan ja kokonaisen makkarapötkön kuorineen. ei kyllä nälkä lähtenyt vaan peremminkin lisääntyi ja meninkin heti seuraavaan grilliin josta sain kunnon annoksen. hengissä olen edelleen, vaikka söinkin grillikeitaassa.

        Niemisjärvellä on tullut itsekkin kerran syötyä makkaraperunat ja oli kyllä lapsellisen pieni annos. Tosin on niitä vielä pienempiäkin. Tämä annos maksoi 7 euroa savolaiasessa grillissä että miettikääpä vähän mitä ostatte ja mistä pyydätte rahat takaisin taai vaaditte isompaa annosta.

        http://static.iltalehti.fi/ruoka/etu_makkaraperunat1_130709PK_820_ru.jpg


      • Yksilöllisempää
        grilliherkku kirjoitti:

        Niemisjärvellä on tullut itsekkin kerran syötyä makkaraperunat ja oli kyllä lapsellisen pieni annos. Tosin on niitä vielä pienempiäkin. Tämä annos maksoi 7 euroa savolaiasessa grillissä että miettikääpä vähän mitä ostatte ja mistä pyydätte rahat takaisin taai vaaditte isompaa annosta.

        http://static.iltalehti.fi/ruoka/etu_makkaraperunat1_130709PK_820_ru.jpg

        Jahas. Sitä saa mitä tilaa.
        Jos haluaa aina samanlaisen annoksen, niin on käytävä näissä francising- eli ketjukuppiloissa, missä jokainen annos ja mauste on aina täsmälleen samanlainen.
        Jos taas haluaa henkilökohtaista palvelua, kontaktin omistajaan, juttuseuraa tai vaikkapa vinkkejä paikkakunnan tapahtumista, niin voi sanoa, että paikoissa on eroja.
        Niemisjärven grilli-pizzerian pizzat ovat muuten saaneet pajon kiitosta asiakkailta.


    • niemismies

      Tulee siellä istuttua iltaa aika monestikkin kahvia siemailen. Koskaan en ole nähnyt kenenkään tilavan sieltä mitään grilliruokaa. Minusta paikka on idyllinen ja porukalle on istutettu oikein sohva jossa istun kaverin kanssa iltaa ja kuunnellaan radiosta Groove FM kanavaa hyvässä hengessä paikan omistajan kanssa joka muuten osaa leipoa maukkaita leivoksia.

    • Semivakkari

      Mitä on tapahtunut? Vuosi sitten tuo oli vielä ihan hyvä paikka, annoksilla lähti nälkä eikä kärpäsiäkään juuri näkynyt. Harmin paikka jos nyt on noin huonona.

    • en menis

      Missä sellainen keidas sijaitsee? Siis siinä ysitien varressako? Eihän siinä koskaan ole yhtään autoa parkissakaan. Ihme paikka, ollut siinä jo vuodesta 2000, jos puhun samasta paikasta. Kerran kävin eskimopuikon ostamassa vuonna 2000 ja muistan, että maksaminen ei millään meinannut onnistua kortilla. Oli tietysti vasta perustettu koko pulju, ja ilm. toiset omistajat...

    • uhc3e

      Onpas negatiivista palautetta paljon, itse olen pysähtynyt lähi-aikoina ko. grillille noin 4-5 kertaa, makkaraperunoilla tai lihapullaperunoilla olen nälkääni siirtänyt, annoksen koko on ihan keskiluokkaa ja maku myös, palvelu ihan ok, siihen en kiinnitä yleensä kovin paljon huomiota jos palvelu on asiallista, pääasia että annosken saa kohtuullisessa ajassa ja sehän oli ysitien grillillä..hintaankaan en kiinnitä kovin paljoa huomiota sillä euro pari sinne tänne ei minua haittaa.

      Hah..mihin aikaan mahtanet ohi ajaa ja kuinka usein?? Rekkoja ja henkilö-autoja parkissa ja joku vielä väittää edellä että rekat kiertää kaukaa paikan.

      • otawa..

        taidat nyt puhua ihan eri grillistä!
        tässä tarkoitetaan luultavasti sitä joka on Jyväskylästä Kuopioon mentäessä tien oikealla puolella.


    • jfikkkkskjf

      Niemisjärven grilli ja ysitien grilli on kaksi ihan eriasiaa. niemisjärven grilli kuuluu hankasalmen puolelle ja ysitien grilli kuuluu laukaan puolelle.

    • fgfxsds

      Niemisjärven grillikeidas 9-tien varrella?? missä tällainen on? Tarkoitetaanko nyt sitä grilliä siis ysitien grilliä, joka jyväskylästä tultaessa vasemmalla puolella.

    • Kevätrulla

      Jes tähänkin grilliin tulee lähiaikoina suuri muutos. uusi kokki on tulossa kohteesee niin katsotaan niitä makkaraperunoita uusin silmin.

    • Anonyymi

      Tosi mahtavaa ....palvelu huippua...suosittelen

    • Anonyymi

      Hyvähän tää grilli on. 2. Paras äänestyksessäkin. Kesällä ihmisiä parveili kuin kärpäsiä. Huippu mesta.

      • Anonyymi

        Kärpäsiä enemmän kuin missään mutta eihän sitä rattijuoppo hoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe