Täällä yksi vahvasti tunteva tyväri pohjoisesta, oisko muita samanmoisia jotka tuntevat tapahtuvat asiat etukäteen sekä tietävät etukäteen kuka esim.soittaa tai tulee käymään ilman että olisitte sopinut ? Haluaisin vaihtaa kokemuksia näistä jutuista koska oon huomannut että ei näitä voi kaikille puhua..pidän kokemuksia kuitenkin rikkautena enkä osaa pelätä mitään mitä koen ja näen.
Aurinkoinen
1
104
Vastaukset
- Minä vain
Täälläpä on samanlainen tapaus, "näen" asioita hyvin paljon etukäteen, olen ollut lapsesta asti tämmöinen, nyt 37-vuotias.. Ja nyt viimeisinpänä muutaman kuukauden ajalta on tullut semmoista, että nukkumaan mennessä, siis että olen juuri nukahtamassa, joku koskettelee selkää ja jalkoja hyvin hennosti, havahdun siihen ja taas kun alan nukahtamaan sama jatkuu.. Miettinyt että mitä hittoa tämä oikein on..
Isäni äiti oli samanlainen, eli näki asioita etukäteen, varmaan "periytynyt" jossain määrin häneltä tämän kyvyn..
Näin vuosi ennen rakkaan anoppini kuolemaa, hänen kuolemansa =( (siis paljon jo ennen hänen sairastumistaan) Olin lasteni kanssa hänen hautajaisissa, siis siinä näyssä ja näitä näkyjä on paljon paljon muitakin..
Toisaalta hyvin ahdistavaa, varsinkin jos on tämmöisiä surullisia näkyjä enemmän, kun et aina voi tietää käykö ne toteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1161685
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?431541Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161211023Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949