Olen jo 14 vuotias poika ja isoveljeni on 17v. En haluaisi välillemme riitoja, mutta hän selvästi haluaa. Masentaa kun hän haukkuu minua lähes joka päivä ja otetaan nyt esimerkiksi tapaus että olen pelaamassa pleikkarilla (meidän sääntö on 2h/per henkilö tv aikaa vuorotellen) ja olen pelannut vasta puoli tuntia, hän repii kaukosäätimen kädestäni (jos en nyt luovuta ja anna sille suoraa) ja laittaa jonkun typerän kanavan päälle. Muutenkin katselee mitä vain tvstä sattuu tulemaan. Siis kaikenlaisista pikkuasioista riitamme syntyy... Ja kun JOKA PÄIVÄ JOKA PIKKUASIA ON pilalla niin ISOT ASIAT on pilalla... Ja vanhemmatkaan eivät juuri välitä jos niille kerron, koska ajattelevat vain naurettavaksi tapella pikkuasioista D: Joskus jonkun pikkuasian jälkeen itken (sori nyt vaan jos miehet ei saa itkeä) ja siitä velikin voi pilkata... kun itken tyyliin siitä etten päässyt etupenkille, ja olen 14 v poika :D mut joo :((
Idiootti isoveli );
voisurku
1
243
Vastaukset
- sory,tulikin kysymys
mulla ihan kamala sisko (itsekkin tyttö 14.v), kiusaa aina kun mahdollisuus :P
useimmiten meidän riidat johyui siitä, että sisko ei tajua valehtelua. jos kysyn häneltä " eikö se sanonut....?" niin siskoni käsittää heti että olisin haukkumassa häntä, koska ei tietäisi jotain. kaipaisin myös apua, että mitä voisi tehdä/ miten voi tulla toimeen paremmin hänen kanssaan? (jos yrittää puhua asiasta, ei toimi)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4698447Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195810Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2554752Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli564599Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s624099Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603930SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673732- 901698
- 951202
- 42857