adobe ja päivitys

tietämätön

Koneellani on vista ohjelma ja firefox . Viikko sitten tuli koneelle ilmoitus adobe readerin uudesta päivityksestä ja päivitin sen ja uusi versio on 10.1.8 (suomi ) nyt kumminkin liittäisten tarkistuksessa on ilmoitus : adobe acrobat vanha versio ja kehoitetaan päivittämään se , tarkistin että koneella on tällä hetkellä juuri tuo 10.1.8 ??? Onko siihen tullut uusi versio kun certin sivuilla vaaralliseksi ilmoitetaan 10.1.7 ja vanhemmat versiot .
Mitä eroa on tuolla adobe readerilla ja acrobatilla , onko ne samaa ohjelmaa kun firefox liittännäisissä näkyy kuitenkin vain tuo adobe acrobat .
Pitäisikö kokeilla uutta päivitystä vai sekoileeko tuo liitännäisten tarkistus ohjelma , en haluaisi vaihtaa muuhun lukijaan kun en osaa noi asennuksia tehdä .

7

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tietämätön

Niinpä niin , koneen käyttö perustuu melkein vain netin selailuun ja nuo ohjelmien poistamiset ja uuden asentamiset ovat niitä joita en osaa tehdä , jos jotain pitäisi asentaa niin en edes tiedä mitä niistä pitäisi asentaa ja miten toimia kun kieli on aina englanti niin siinä jää sormi suuhun kun kielitaito näin vanhemmalta naisihmiseltä puuttuu .

• Me voimme neuvoa tuon operaation kunhan vain kertoisit Windows versiosi. ( Esim Vista, 7)

Itse Adoben poisto ja Sumatran asennus on helppoa ja Sumatran asennus on vielä suomenkielinen.

• tietämätön

Äskeinen viesti jäi kesken kun vastasin puhelimeen. Minulla on pöytäkone ja Vista ohjelma ( 32 ja jotain ) firefox käytössä ja katsoin koneen ohjelmien tiedoista että adobe reader on 10.1.8 ja en löydä tietoa onko tuo versio turvaton kuten liitännäisten tarkistus ilmoittaa ja onko siihen päivitystä uuteen vai sekoileeko ohjelma .
        Olen saanut koneen sukulaiselta joka on tehnyt kaikki asennukset pari vuotta sitten joten koneen muu käyttö kun selailu on melko vierasta . Jos haluan muuttaa tuota pdf lukijaa tai siis luulen että tuo adobe on sitä varten ? niin pitääkö adobe reader poistaa vai riittääkö että firefoxin liittännäisistä ottaa tuon adobe acrobatin pois käytöstä , toimiiko netin selailu jos ottaa pois käytöstä ?
        Miten esim. sumatran asennus toimii ja pitääkö adobe poistaa ensin ?

• Tuo Adoben ohjelma pitää ainakin päivittää jos sitä aikoo käyttää. Uusin versio on siitä nimittäin 11.0.04

Tuo Adobe on pdf tiedostojen lukua varten ja se kannattaa poistaa mikäli asentaa uuden pdf lukijan. Poisto tapahtuu sieltä ohjauspaneelin ohjelmien poisto kohdasta.

Sumatran asennus on hyvin yksinkertainen ja siinä on vain muutama valintakohta.

• tietämätön

Mitä eroa on adobe reader X ja adobe reader XI , ovatko ne eriohjelmistoja kun itselläni on tuo X ja certin haavoittuvuus sivuilla mainittiin sekä adobe reader X ja XI eri ohjelmistoina ?
        Jos kokeilen tuota päivitystä niin tulee koneelle sitten tuo XI versio ?
        jos päivityksen jälkeen edelleen on tuo varoitus liitännäisissä niin mietin sitten tuon Sumatran asennusta , eli mistä sen voi sitten asentaa helpoimmin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe