Helge Mieskonen

Lars11

Hei!
Tietääkö kukaan mitään Helge Mieskosesta? Lähinnä maalaa upeita koski- ja jokimaisemia. Tauluissa signeeraus H. Mieskonen.
Ei löydy netistä mitään tietoa kyseisestä tekijästä. Missäköhän vaikuttaa. Onkohan itseoppinut? Vaikuttaa aika tuottelijaalta kun myynnissä on monta hänen taulua.
Olisi kiva jos joku tietää jotain.

11

7130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilyttää

      Täysin samanlaisia Mieskosen tauluja olen nähnyt paljon seinillä ja myytävänä. Ihmetyttää, että miksi maalaa samanlaisia kymmeniä - ehkä satoja????

    • liianpaljontauluja

      Minulla on aika monta Mieskosen taulua, meniköhän edesmennyt mieheni vipuun, kun ostekseli niitä, no, tuolla ne lojuu kaapin nurkassa, ihan kivoja, mutta kun ei seinätilat riitä. Millähän niistä pääsisi eroon?

      • TKA

        Minullakin on kaksi pientä Mieskosen taulua. Maalattu -81 ja -84. Joskus -80 luvun lopulla ostin Häneltä itseltään. Kierteli ehkä myymässä ja poikkesi Kuoreveden postiin, kun olin virkailijana siellä. En tiedä mitään muuta, Jämsässä Vitikkalan kartanossa näin myynnissä isoja tauluja. Minulla nuo maisemamaalauksia. Täytyykin katsoa paremmin noita muitakin sivuja. Osui vaan silmään tämä keskustelupalsta.


      • Oltke

        Laitappa tietoja itsestäsi.... Mieskosen taulut kiinnostaa


      • Oltke

        0400128830


      • Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

        Laitappa tietoja itsestäsi.... Mieskosen taulut kiinnostaa

        Vieläkö olet tauluista kiinnostunut...


      • Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

        Laitappa tietoja itsestäsi.... Mieskosen taulut kiinnostaa

        Minulla myös myynnissä yksi


      • Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

        Laitappa tietoja itsestäsi.... Mieskosen taulut kiinnostaa

        Oon muuttanut Portugaliin.


    • Taidearvostelija

      Ovat nykyisin arvossaan. Helge M ei ole pitänyt itsestään meteliä. Aito ja taidokas taiteilija.

      • Anonyymi

        Todella upeita ,taitavasti maalattuja tauluja


    • Anonyymi

      Kuunneltuani asiantuntijoita nykyvuosikymmenellä Helge Mieskosen taideteokset ovat arvoltaan jatkuvassa kasvussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe