Hei!
Tietääkö kukaan mitään Helge Mieskosesta? Lähinnä maalaa upeita koski- ja jokimaisemia. Tauluissa signeeraus H. Mieskonen.
Ei löydy netistä mitään tietoa kyseisestä tekijästä. Missäköhän vaikuttaa. Onkohan itseoppinut? Vaikuttaa aika tuottelijaalta kun myynnissä on monta hänen taulua.
Olisi kiva jos joku tietää jotain.
Helge Mieskonen
12
7348
Vastaukset
- Epäilyttää
Täysin samanlaisia Mieskosen tauluja olen nähnyt paljon seinillä ja myytävänä. Ihmetyttää, että miksi maalaa samanlaisia kymmeniä - ehkä satoja????
- liianpaljontauluja
Minulla on aika monta Mieskosen taulua, meniköhän edesmennyt mieheni vipuun, kun ostekseli niitä, no, tuolla ne lojuu kaapin nurkassa, ihan kivoja, mutta kun ei seinätilat riitä. Millähän niistä pääsisi eroon?
- TKA
Minullakin on kaksi pientä Mieskosen taulua. Maalattu -81 ja -84. Joskus -80 luvun lopulla ostin Häneltä itseltään. Kierteli ehkä myymässä ja poikkesi Kuoreveden postiin, kun olin virkailijana siellä. En tiedä mitään muuta, Jämsässä Vitikkalan kartanossa näin myynnissä isoja tauluja. Minulla nuo maisemamaalauksia. Täytyykin katsoa paremmin noita muitakin sivuja. Osui vaan silmään tämä keskustelupalsta.
- Oltke
Laitappa tietoja itsestäsi.... Mieskosen taulut kiinnostaa
- Oltke
0400128830
- Anonyymi
Oltke kirjoitti:
Vieläkö olet tauluista kiinnostunut...
- Anonyymi
Oltke kirjoitti:
Minulla myös myynnissä yksi
- Anonyymi
Oltke kirjoitti:
Oon muuttanut Portugaliin.
- Taidearvostelija
Ovat nykyisin arvossaan. Helge M ei ole pitänyt itsestään meteliä. Aito ja taidokas taiteilija.
- Anonyymi
Todella upeita ,taitavasti maalattuja tauluja
- Anonyymi
Kuunneltuani asiantuntijoita nykyvuosikymmenellä Helge Mieskosen taideteokset ovat arvoltaan jatkuvassa kasvussa.
- Anonyymi
Minä bongasin kirpparilta ihanan pienen talvimaiseman, juurikin tämän Mieskosen maalaamana. Tietääkö joku tästä taiteilijasta enemmän? Mistäpäin Suomea nämä hänen maisemansa on maalattu ja elääkö taiteilija vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887