Helge Mieskonen

Lars11

Hei!
Tietääkö kukaan mitään Helge Mieskosesta? Lähinnä maalaa upeita koski- ja jokimaisemia. Tauluissa signeeraus H. Mieskonen.
Ei löydy netistä mitään tietoa kyseisestä tekijästä. Missäköhän vaikuttaa. Onkohan itseoppinut? Vaikuttaa aika tuottelijaalta kun myynnissä on monta hänen taulua.
Olisi kiva jos joku tietää jotain.

13

9044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liianpaljontauluja

Minulla on aika monta Mieskosen taulua, meniköhän edesmennyt mieheni vipuun, kun ostekseli niitä, no, tuolla ne lojuu kaapin nurkassa, ihan kivoja, mutta kun ei seinätilat riitä. Millähän niistä pääsisi eroon?

• TKA

Minullakin on kaksi pientä Mieskosen taulua. Maalattu -81 ja -84. Joskus -80 luvun lopulla ostin Häneltä itseltään. Kierteli ehkä myymässä ja poikkesi Kuoreveden postiin, kun olin virkailijana siellä. En tiedä mitään muuta, Jämsässä Vitikkalan kartanossa näin myynnissä isoja tauluja. Minulla nuo maisemamaalauksia. Täytyykin katsoa paremmin noita muitakin sivuja. Osui vaan silmään tämä keskustelupalsta.

• Oltke

Laitappa tietoja itsestäsi.... Mieskosen taulut kiinnostaa

• Oltke

0400128830

• Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

Vieläkö olet tauluista kiinnostunut...

• Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

Minulla myös myynnissä yksi

• Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

Oon muuttanut Portugaliin.

• Taidearvostelija

Ovat nykyisin arvossaan. Helge M ei ole pitänyt itsestään meteliä. Aito ja taidokas taiteilija.

• Anonyymi

Todella upeita ,taitavasti maalattuja tauluja

• Anonyymi

Kuunneltuani asiantuntijoita nykyvuosikymmenellä Helge Mieskosen taideteokset ovat arvoltaan jatkuvassa kasvussa.

• Anonyymi

Vai kasvussa ovat. Mikset osta kun näyttävät olevan halpoja? Vai joko sulla on niitä riittävästi😂😂
        Teen mm. taulukauppaa, enkä osta niitä enää. Halvin tapaamani oli kirppiksellä 20 euroon ja kympillä se kaveri olis antanu matkaan.
        Netissä hintoja 45-200 tuntumassa. Oli joku pyytämässä mekein neljääsataakin, mutta saahan sitä pyytää. Ei kuitenkaan vaikuta siltä, että olis nousussa.

• Anonyymi

Minä bongasin kirpparilta ihanan pienen talvimaiseman, juurikin tämän Mieskosen maalaamana. Tietääkö joku tästä taiteilijasta enemmän? Mistäpäin Suomea nämä hänen maisemansa on maalattu ja elääkö taiteilija vielä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      360
      4286
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      144
      3739
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      88
      2608
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2421
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      12
      2236
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      152
      1910
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1818
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      119
      1808
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1409
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1095
    Aihe