Helge Mieskonen

Lars11

Hei!
Tietääkö kukaan mitään Helge Mieskosesta? Lähinnä maalaa upeita koski- ja jokimaisemia. Tauluissa signeeraus H. Mieskonen.
Ei löydy netistä mitään tietoa kyseisestä tekijästä. Missäköhän vaikuttaa. Onkohan itseoppinut? Vaikuttaa aika tuottelijaalta kun myynnissä on monta hänen taulua.
Olisi kiva jos joku tietää jotain.

13

9569

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liianpaljontauluja

Minulla on aika monta Mieskosen taulua, meniköhän edesmennyt mieheni vipuun, kun ostekseli niitä, no, tuolla ne lojuu kaapin nurkassa, ihan kivoja, mutta kun ei seinätilat riitä. Millähän niistä pääsisi eroon?

• TKA

Minullakin on kaksi pientä Mieskosen taulua. Maalattu -81 ja -84. Joskus -80 luvun lopulla ostin Häneltä itseltään. Kierteli ehkä myymässä ja poikkesi Kuoreveden postiin, kun olin virkailijana siellä. En tiedä mitään muuta, Jämsässä Vitikkalan kartanossa näin myynnissä isoja tauluja. Minulla nuo maisemamaalauksia. Täytyykin katsoa paremmin noita muitakin sivuja. Osui vaan silmään tämä keskustelupalsta.

• Oltke

Laitappa tietoja itsestäsi.... Mieskosen taulut kiinnostaa

• Oltke

0400128830

• Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

Vieläkö olet tauluista kiinnostunut...

• Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

Minulla myös myynnissä yksi

• Anonyymi
        Oltke kirjoitti:

Oon muuttanut Portugaliin.

• Taidearvostelija

Ovat nykyisin arvossaan. Helge M ei ole pitänyt itsestään meteliä. Aito ja taidokas taiteilija.

• Anonyymi

Todella upeita ,taitavasti maalattuja tauluja

• Anonyymi

Kuunneltuani asiantuntijoita nykyvuosikymmenellä Helge Mieskosen taideteokset ovat arvoltaan jatkuvassa kasvussa.

• Anonyymi

Vai kasvussa ovat. Mikset osta kun näyttävät olevan halpoja? Vai joko sulla on niitä riittävästi😂😂
        Teen mm. taulukauppaa, enkä osta niitä enää. Halvin tapaamani oli kirppiksellä 20 euroon ja kympillä se kaveri olis antanu matkaan.
        Netissä hintoja 45-200 tuntumassa. Oli joku pyytämässä mekein neljääsataakin, mutta saahan sitä pyytää. Ei kuitenkaan vaikuta siltä, että olis nousussa.

• Anonyymi

Minä bongasin kirpparilta ihanan pienen talvimaiseman, juurikin tämän Mieskosen maalaamana. Tietääkö joku tästä taiteilijasta enemmän? Mistäpäin Suomea nämä hänen maisemansa on maalattu ja elääkö taiteilija vielä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      117
      2426
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe