Aurinkomatkoilla

ihme katiska

Heikoin verkkopalvelu suomessa. Outo, ulkolainen sivustopohja, paljon häikkää toiminnassa. Lippujen varaus onnenkauppaa.

7

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torsopa torso

Täysin samaa mieltä! Onnistuin kuin onnistuin kovan väännön jälkeen matkat varaamaan...

• tervahjo1

Ilmeisesti minulla on ollut hyvä tuuri, kun olen onnistunut varaamaan matkani ilman vääntöä aivan kivuttomasti ja olen vielä saanut liput haluamaani paikkaan, ettei onnetar ole arponut minne sattuu. ;)

• lomalle meno
        tervahjo1 kirjoitti:

Ilmeisesti minulla on ollut hyvä tuuri, kun olen onnistunut varaamaan matkani ilman vääntöä aivan kivuttomasti ja olen vielä saanut liput haluamaani paikkaan, ettei onnetar ole arponut minne sattuu. ;)

Oli ongelmia , matkan ostaminen sinällään onnistui, mutta kun piti sitten ottaa lisäpalveluita, oli pakko soittaa. Ei ole hyvä ratkaisu.
        Yrittävät myös myydä tuotteita finnairin verkkokaupasta, niitä sähkiksiä tulee nyt usein, kun lento ja matka lähestyy.
        Saa nähdä miten onnistuu check-in.

• sirpale6
        tervahjo1 kirjoitti:

Minulla meni matkan ns. 2.vahvistus eli sen jälkeen kun olin maksanut varausmaksun, väärään sähköpostiin.
        Se eka joka tulee nopeasti, tuli oikeaan. Korjasivat kun soitin. Järjestelmä kuulemma poimii satunnaisen sähköpostiosoitteen eli myös aiemmin käytetyn ja lähettää siihen.

• 8+0
        tervahjo1 kirjoitti:

Toki varaus lopulta onnistuu, mutta järjestelmä todella kankea. Ihan vain verrattuna muihin käyttämiini matkanjärjestäjiin...Eli jos sujuvuudesta puhutaan, niin parantamisen varaa olisi. Mutta hienoa, jos edes jollain on homma toiminut moitteetta!

• Tarkista matka-aika

Niin on. Valittaessa esim.KOHTEET: kesä 2014, kreikka, rodoksen kaupunki, 2 viikkoa 30.8.2014 niin tarjoaa 30.8. - 10.9. matkat. Eli ei kahta viikkoa.

• ikäviä ylläreitä

14 vrk tai 10 vrk. siinä on iso ero. Mutta viattomasti esitettynä joku erehtyy siihenkin.

Kehuuvat verkkopalvelua. Ei lupaavalta näytä. Toki jos virkailija lyö tiedot pöytään niin niillä mennään.

Asiat ehkä korjaantuu jos Apollo siirtyy hoitamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51