Vaihto-oppilasvuosi

Entiedämitään

Oon IB-lukion ekalla ja haluisin tietää et onko mulla jotai mahiksii suorittaa sitä kakkosvuotta vaihossa esim USAssa kun kuitenki sama opetussuunnitelma ympäri maailmaa? Ja sitte mun huolenaiheena on nyt ollut et entäs jos en saa sieltä kavereita, en kuitenkaa harrasta mitää nii sitä kauttakaa ei sit onnistu? Onks teil ollu samanlaisii ongelmii? :D Mite te ootte viihtyny niis perheissä? Tää ei oo pääasia mut onks niillä sit ollu millaset talot, et ootteks saanu omat huoneet jne?

0

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
        Naantali
        100
        2192
      2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
        Kemijärvi
        41
        1448
      3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
        Ikävä
        138
        1074
      4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
        Ikävä
        232
        1038
      5. 98
        915
      6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
        Ikävä
        82
        856
      7. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
        Ikävä
        53
        757
      8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
        Kotimaiset julkkisjuorut
        215
        754
      9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
        Ikävä
        79
        751
      10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
        Ikävä
        93
        729
      11. 51
        689
      12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
        Ikävä
        40
        656
      13. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
        Ikävä
        79
        648
      14. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
        Maailman menoa
        32
        551
      15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
        Ikävä
        28
        526
      16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
        Ikävä
        55
        517
      17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
        Tanssii tähtien kanssa
        14
        490
      18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
        Ikävä
        35
        474
      19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
        Ikävä
        28
        472
      20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
        Ikävä
        33
        443
      Aihe