Antalya 5.-12.10.2013

teşekkür ederim

Lähtö Antalyaan ehkä 5.10., hotelli varattu, lentoja vielä väijyn...
Löytyi hotelli AI 32 e/vrk 4*, jos pääsee matkakaveri mukaan, 21 e/vrk.
Toivottavasti löydän hyvät lennot, nyt ainakin ollut edullisia lähilähtöjä :)
No, tossa ilmainen peruutus/muutos.
Antalya mulle uusi kohde, Alanya, Kemer ja Marmaris käyty.
Mitähän Antalya tarjoaa, shoppailupaikkoja (ei basaari), ja mitä kannattais käydä katsomassa?
Ja onko sinne lähtijöitä tuona ajankohtana, siltä varalta että lähdenkin yksin.
Pärjään toki ilman suomalaisiakin, mutta ehkä ainakin jos yksin menen, olisi kiva nähdä lajitovereita ;D
Olen viisikymppinen nainen, kävely kylillä, shoppailu ja iloiset illanvietot kiinnostaa.
Diskoihin mua ei saa, pää ei kestä sitä meteliä, mutta muuten kyllä hauskanpito hyvässä seurassa ois tosi jees.

3

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Johnu*

      Antalyassa on kuulema useampiki kunnon ostoskeskus. En ole itte niissä käyny, mut näin muistelisin lukeneeni/kuulleeni. Siellä mm. Terracity, Antalyan suurin ostoskeskus. Terracity avattiin vuonna 2011 ja ostoskeskuksessa on 150 liikettä, 30 ravintolaa ja monia merkkiliikkeitä, kuten Adidas, Benetton, Massimo Dutti, Mango, Jack & Jones, Zara, Body Shop ja Apple Store. Myös Migros on suosittu ostoskeskus, josta löytyy monia kansainvälisiä ketjuliikkeitä.

      Suosittelen myös Antalyan vanhaa kaupunkia Kaleicia. Käytiin siellä viime syksynä ja mielestäni se on näkemisen arvoinen paikka. Antalyassa on myös Düden’in putoukset. Nämä sijaitsee 12km päässä Antalyan keskustasta. Tässä yhenlainen linkki http://sunsearch.info/turkki/alanya/retket-vuokraus/dudenin-putoukset/.

      Itse olen menossa aikuisporukalla Antalyaan 29.9-13.10 väliseksi ajaksi. Hotellimme on Laran rannalla, noin 20km päässä Antalyasta. Tarkoitus on käydä Antalyassa shoppailemassa ja ehkä myös vanhassa kaupungissa uuestaan. :)

      Oikein ihanaa lomaa sinulle. :)

    • Lara Bitch

      Vanhassa kaupungissa on mukavia ravintoloita, joissa elävää musiikkia. Esim. Nagasaki. Muutenkin vanha kaupunki viehättävä paikka.
      Diskometeliä ei kukaan nuorempikaan kestä jos edes jotain aivoja jäljellä.
      Vanhan kaupungin uimaranta on pieni, mutta bussilla pääsee halvalla Lara Beachille ja takaisin.

    • Alp Pasanen

      Vanhassa kaupungissa on ihania romanttisia hotelleja kuten Alp Pasa ja Tuvana. Ja lähellä mahtavia ravintoloita, joissa elävää akustista ja sähköistä musiikkia. Sekä perinteisempää että länsimaistakin musiikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe