Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voinko ostaa K16-pelejä?

vastausta etsivä

Olen siis 15-vuotias ja haluaisin tietää voinko käydä Gamestopissa ostamassa K16-pelejä? Eli voiko alle 16v ostaa K16 pelejä? Tiedän vain, että K18 pelejä ei mulle myydä.

15

2202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppi™

      voit ostaa(:k16 pelejä k7 k12 k16 ovat suosituksia 18 on kielto

      • kiellot on turhaa paskaa koska ei sun henkinen ikäs oo sun fyysisestä iästäs kiinni et se on jokasen oma murhe jos ei pää kestä jotain sama juttu koskee päihteitä seksiä ja aivan kaikkee koska mua ei ainakaan kukaan voi tulla kieltää tekemästä mitään enkä siis piittaa teidän aivottomista laeistakaan.


      • voivituntyhmä
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        kiellot on turhaa paskaa koska ei sun henkinen ikäs oo sun fyysisestä iästäs kiinni et se on jokasen oma murhe jos ei pää kestä jotain sama juttu koskee päihteitä seksiä ja aivan kaikkee koska mua ei ainakaan kukaan voi tulla kieltää tekemästä mitään enkä siis piittaa teidän aivottomista laeistakaan.

        No uyyyyyy... vitun "prinsessa" turpa kiinni! Sinä olet tässä se aivoton!


      • voivituntyhmä kirjoitti:

        No uyyyyyy... vitun "prinsessa" turpa kiinni! Sinä olet tässä se aivoton!

        haluuks turpiis tytöltä. häh


    • Gabe N

      k18 ei ole kielto jos ostatte pelit oikeista paikoista

    • up and down

      Jos on vittumainen myyjä nii ei sen oo sulle pakko niitä myydä. Mutta kuten jo sanottiin k18 on kielto, muut suosituksia.

    • Siitä vaan.

      Muistaakseni näillä on nykyään täysi oikeus kieltäytyä myymästä ja monet liikeet velvoittavatkin kysymään henkkareita alle 16-vuotiaan näköisiltä kyseistä materiaalia hankittaessa. Kuitenkin teknisesti ottaen saat ja voit ihan hyvin noita pelejä ostaa. Aika löperösti myyvät K-18-pelejäkin, moni kaverini on niitä ostellut jo sinun iässäsi, minä sentään siirryin niihin vasta kun ikää oli tarpeeksi.

      • grandv

        Ostin GTA V ja kyllä kysyvät paperit. K-16 peleistä ei kyl mulla valitettavasti oo tietoa.


      • Siitä vaan.
        grandv kirjoitti:

        Ostin GTA V ja kyllä kysyvät paperit. K-16 peleistä ei kyl mulla valitettavasti oo tietoa.

        Multa on oikeesti kysytty papereita KERRAN, silloinkin maksoin pelin Anttilan kassalle, en toptenin joten kassan kukkahattutäti täytti velvollisuutensa toisin kuin gamestopin jannut.

        No hyvä, että jossain on tiukempi seula.


    • Pelit tulee postissa

      Netistä ku tilaa nii ei kukaan huomaa mitään.
      Itsekin usein tilaan sieltä ne pelit.


      Terveisin Visa Electronin iloinen omistaja

    • made in germany

      Kun olin 13, ostin k16 leffan anttilasta. Nyt olen 14 ja onnellinen elokuvan omistaja. Mikä teitä nykyajan kakaroita vaivaa kun ette osaa kokeilla

    • fnfnfn

      Mä yritin ostaa kerran Naruto-boxin Anttilasta, mut en saanu sitä ostettua, koska se oli K18 ja mä olin 16 :DD Ja eihän siinä ole mitään pahaa, mut sitä ei oltu vaan jaksettu tarkistaa, niin siihen oltiin läntätty se K18 merkintä ihan muuten vaan.

      Ja kun en asu kyseisessä kaupungissa, en saanut sitä ostettua (niin, että olisin voinut raahata vaikka iskän mukaan).

      -fnfn joka ei jaksa kirjautua.

    • Mikkanen

      Voiko gamestopista ostaa k-16 pelejä 11 vuotias

      • jossaikohtaameneeraja

        Ei voi


    • Anonyymi


      K18 on ikä raja.
      Ei saa ylittää sitä. Jos olet lapsi, älä osta K18 pelejä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe