Tet media alalle

Kyselijä14

Olisko mitään tet paikkaa 8 luokkalaiselle, joka pyrkii media-alalle.

7

559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+5

No tuskinpa kannattaa täällä kysellä vaan alat soittelemaan kotipaikkakuntasi media-alan yrityksiin. Sillä tavalla se paikka löytyy, eikä täällä haahuilemalla.

• 13+16

Älä missään nimessä pyri media-alalle. Muussa tapauksessa tulet 99% varmuudella jäämään työttömäksi, sillä alalla on suuri ylitarjonta työvoimasta.

Hanki ammatti alalta, joka työllistää varmasti niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
      Käy lukio, saa sieltä mahdollisimman hyvät arvosanat ja opiskele lääkäriksi. Taatusti parempi vaihtoehto, kuin media-ala. Ja palkka joka tapauksessa aivan toista luokkaa.

• LisäyksenäEdelliseen

Niin ja noita mediajuttuja voi harrastaa mielin määrin paremmin työllistävän ammatin ohella, jos mielenkiintoa riittää.

• faktahommoo

Eihän niitä töitä ole kun ne menevät palkattomille harjoittelijoille!

• 60+9

Lääkäri on kutsumusammatti. Töitä kyllä löytyy nyt ja tulevaisuudessa.

• ei kannata pelleillä

En tiä ottaako mainostoimistot edes mitään tettiläisiä, pitäisi kumminkin neuvoa aikas paljon ohelmien käytössä jne. Ellei sit keittele kahvia ja järjestele jotain tililappusia. Media-alan paikoissa on aika kiirus yleensä, kun töitä riittää, mutta tekijöitä ei haluta palkata. Onneksi oot vasta 8-luokalla, mielipiteesi ehtii vielä muuttua. Ei siis missään nimessä kannata hakea media-alalle (Ellei sul ole valmiina jotain uutta angry Birds peliä tai sun vanhemmat ei ole jotain valokuvaajia tms :D). Niin turha ala kun vaan voi olla.

T: kokemusta on, kohta 2v työttömänä, media-assariks valmistunut.

• jfdvsdj

ei media-assistentit niitä töitä saakkaan, vaan ne menee medianomeille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2033
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1737
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      966
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      947
    Aihe