”Afrikan Auervaara juksasi minua”

kannattaa lukea

Erinomainen kirjoitus teille kaikille...

http://rahmispossu.net/2013/09/19/afrikan-auervaara-juksasi-minua/

”Pohjois-afrikkalainen mies hyväksikäytti minua saadakseen oleskeluvan”, kertoo skövdeläinen Veronica. Hänen mukaansa kymmenet tuhannet naiset ovat oleskeluluvan hankkimiseen Euroopasta tähtäävän lemmenpetoksen – beznessin – uhreja.

Juksaus on jo niin jokapäiväinen, että internetistä löytyy siitä varoittavia sivustoja.

”Ilman isää ja turvataloa en olisi ikinä selvinnyt tästä”, 37-vuotias Veronica sanoo.

Veronican suuri rakkaus pohjois-afrikkalaisesta maasta juksasi häntä. Nyt hän eronnut ja käy ankaraa huoltajuuskiistaa pojastaan. Henkiset kärsimykset ovat suuret ja pankkitili on tyhjä.

”Tiedän, että kohtaloni ei ole ainutlaatuinen. Olen kuitenkin yksi niistä harvoista, jotka pistävät hanttiin ja yrittävät varoittaa toisia naisia”.

Häpeä on suuri.

”Me juksatuiksi tulleet saimme kuulla varoituksen sanoja ystäviltä ja tutuilta. Nyt tunnen itseni idiootiksi. Salim oli niin kylmäverinen. Sitä uskoo pystyvänsä näkemään valheiden läpi, mutta tuollaista ihmistä vastaan ei ole olemassa mitään konsteja”.

Kaikki alkoi äkkilähtö-lomamatkasta pohjois-afrikkalaiseen maahan tammikuussa 2011. Salim työskenteli turistiteollisuudessa. Hän oli hurmaava, komea ja vaikutti ajatusmaailmaltaan modernilta. Veronica rakastui.

..jne ja sitten seurasi tippuri, pahoinpitelyitä ja tolkuttomat oikeudenkäyntikulut

7

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Al Zahraa

      Aivan oikein Veronicalle!!! Tyhmyydestä täytyykin sakottaa.

      • sumuasilmissä

        Näitä tarinoita riittää, ja siltikin monet naiset vaan uskovat " helmen " löytymiseen omalla kohdallaan, muille se vaan sattuu huonosti, ei minun mieheni ole sellainen huijari, kuin ne muut, huoh.


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxx
        sumuasilmissä kirjoitti:

        Näitä tarinoita riittää, ja siltikin monet naiset vaan uskovat " helmen " löytymiseen omalla kohdallaan, muille se vaan sattuu huonosti, ei minun mieheni ole sellainen huijari, kuin ne muut, huoh.

        Voi,voi. Tarinoita riittää aiheesta.


    • os. Virtanen

      Olen hankkinut muutamalle Nigerialaiselle miehelle suomen kansalaisuuden avioliiton kautta. Kaksi vuotta ovat saaneet asua kanssani. Seksi on on ollut hyvää ja nautinnollista. Sitten ovat vapaita.

    • Lizzu.

      Onko miinuspuolia?

      • os. Virtanen

        No, kaikilta sain useat sukupuolitaudit, ja rahat meni aina, mutta ei haittaa...


    • virpikin

      Minä olen aina pelännyt harmittomintakin sukupuolitautia niin paljon, että olen saanut pidettyä "pääni kylmänä"!
      Kerran erehdyin lemmiskelemään vanhan suomalaisen kanssa, kun kuvittelin ettei vanhoillisilla ihmisillä ole tautia.
      EIKÄ OLLUT! Sain hienon kokemuksen ilman huoltajuusriitoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe