Suzuki VL 800 Volusia

Huimo

Nyt olen valinnut omasta mielestäni hyvän näköisen menopelin lähempään tarkkailuun. Mulla ei ennen ole ollut moottoripyörää joten ostan uuden ensi kevääksi. Lähinnä haluaisin käyttäjiltä kommentteja kyseisestä pyörästä?

5

2289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otto

Itsellekin ensimmäinen pyörä joten kovin tarkasti en pysty vertaamaan johonkin toiseen pitemmässä käytössä mutta mä oon ollut todella tyytyväinen. Tämä kesä on tullut ajelta sillä ja on vastannut odotuksia. Putket, suutinsarjan ja suodattimen vaihdoin paremmin virtaaviin ja nyt äänetkin vastaa ulkonäköä:) Suositeltava peli!

• Otto

Ensi vuonnahan nimi ei ole enää Volusia vaan Boulevard C50...samalla lähtee nimestä legendaarinen Intruder.

• Mika

Hyvä matkapyörä. Ostin kesäkuussa ja kilometrejä on kertynyt noin 10 000. Aloitin motoilun 250 cc Yamaha Dragstarilla ja vaihdoin sitten Volusiaan kun ajohomma tuntui olevan hanskassa.

Ohjaustanko ei sopinut mun anatomialle ja se piti vaihtaa kahvakulmaltaan suoremmaksi ( raiserit). Pyörä on nyt parempi matka-ajossa, mutta ketteryys heikkeni hieman.

Laitoin Mapamin jalkatappien siirtosarjan ja sain ajoasennon aavistuksen rennommaksi. Nyt tulee istuttua suuremmalla pinta-alalla eikä persaus puudu.

Laukkurautojen laitto oli melko työlästä. Piti irroittaa koko takalokasuoja. Aikaa meni, mutta eihän sitä tarvi kuin kerran.

Pitkät valot on ok, muutta lyhyet valot näyttää melko lähelle ja kapealle. Täytynee laittaa lisävalot ensi keväänä.

Volusiassa on näköä ja kokoa. Kävin istuskelemassa Yamahan, Hondan ja Kawasakin 650 - 800 cc uusien pyörien päällä ja Volusia oli mielestäni täysin omaa luokkaansa laadun ja tyylin puolesta. Kawasakin 800 kuutioinen olis ollut myös kiva, mutta kyllästyin jo pikkujammun kanssa ketjujen voiteluun.

• Anonyymi

Mistä tästä mallissa on sulakeet ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe