Nyt olen valinnut omasta mielestäni hyvän näköisen menopelin lähempään tarkkailuun. Mulla ei ennen ole ollut moottoripyörää joten ostan uuden ensi kevääksi. Lähinnä haluaisin käyttäjiltä kommentteja kyseisestä pyörästä?
Suzuki VL 800 Volusia
6
2540
Vastaukset
- Otto
Itsellekin ensimmäinen pyörä joten kovin tarkasti en pysty vertaamaan johonkin toiseen pitemmässä käytössä mutta mä oon ollut todella tyytyväinen. Tämä kesä on tullut ajelta sillä ja on vastannut odotuksia. Putket, suutinsarjan ja suodattimen vaihdoin paremmin virtaaviin ja nyt äänetkin vastaa ulkonäköä:) Suositeltava peli!
- Mika
Vaihdoitko pelkän suodattimen vaiko koko systeemin? Jalka ottaa kiinni ilmansuodattimen koteloon ja pitäis vaihtaa se hiukan matalempaan malliin. Oon ajatellut jotain Thunder Mfg:n mallia:
http://www.cruisercustomizing.com/list.cfm?manufacturer_ID=169&model_ID=29&category_ID=15
- Otto
Ensi vuonnahan nimi ei ole enää Volusia vaan Boulevard C50...samalla lähtee nimestä legendaarinen Intruder.
- Mika
Hyvä matkapyörä. Ostin kesäkuussa ja kilometrejä on kertynyt noin 10 000. Aloitin motoilun 250 cc Yamaha Dragstarilla ja vaihdoin sitten Volusiaan kun ajohomma tuntui olevan hanskassa.
Ohjaustanko ei sopinut mun anatomialle ja se piti vaihtaa kahvakulmaltaan suoremmaksi ( raiserit). Pyörä on nyt parempi matka-ajossa, mutta ketteryys heikkeni hieman.
Laitoin Mapamin jalkatappien siirtosarjan ja sain ajoasennon aavistuksen rennommaksi. Nyt tulee istuttua suuremmalla pinta-alalla eikä persaus puudu.
Laukkurautojen laitto oli melko työlästä. Piti irroittaa koko takalokasuoja. Aikaa meni, mutta eihän sitä tarvi kuin kerran.
Pitkät valot on ok, muutta lyhyet valot näyttää melko lähelle ja kapealle. Täytynee laittaa lisävalot ensi keväänä.
Volusiassa on näköä ja kokoa. Kävin istuskelemassa Yamahan, Hondan ja Kawasakin 650 - 800 cc uusien pyörien päällä ja Volusia oli mielestäni täysin omaa luokkaansa laadun ja tyylin puolesta. Kawasakin 800 kuutioinen olis ollut myös kiva, mutta kyllästyin jo pikkujammun kanssa ketjujen voiteluun. - Anonyymi
Mistä tästä mallissa on sulakeet ???
- Anonyymi00006
Mahtava pyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943869Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741310Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020941- 46934
- 42856
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt213822Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56690