Suzuki VL 800 Volusia

Huimo

Nyt olen valinnut omasta mielestäni hyvän näköisen menopelin lähempään tarkkailuun. Mulla ei ennen ole ollut moottoripyörää joten ostan uuden ensi kevääksi. Lähinnä haluaisin käyttäjiltä kommentteja kyseisestä pyörästä?

6

2686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otto

Itsellekin ensimmäinen pyörä joten kovin tarkasti en pysty vertaamaan johonkin toiseen pitemmässä käytössä mutta mä oon ollut todella tyytyväinen. Tämä kesä on tullut ajelta sillä ja on vastannut odotuksia. Putket, suutinsarjan ja suodattimen vaihdoin paremmin virtaaviin ja nyt äänetkin vastaa ulkonäköä:) Suositeltava peli!

• Mika

Vaihdoitko pelkän suodattimen vaiko koko systeemin? Jalka ottaa kiinni ilmansuodattimen koteloon ja pitäis vaihtaa se hiukan matalempaan malliin. Oon ajatellut jotain Thunder Mfg:n mallia:

http://www.cruisercustomizing.com/list.cfm?manufacturer_ID=169&model_ID=29&category_ID=15

• Otto

Ensi vuonnahan nimi ei ole enää Volusia vaan Boulevard C50...samalla lähtee nimestä legendaarinen Intruder.

• Mika

Hyvä matkapyörä. Ostin kesäkuussa ja kilometrejä on kertynyt noin 10 000. Aloitin motoilun 250 cc Yamaha Dragstarilla ja vaihdoin sitten Volusiaan kun ajohomma tuntui olevan hanskassa.

Ohjaustanko ei sopinut mun anatomialle ja se piti vaihtaa kahvakulmaltaan suoremmaksi ( raiserit). Pyörä on nyt parempi matka-ajossa, mutta ketteryys heikkeni hieman.

Laitoin Mapamin jalkatappien siirtosarjan ja sain ajoasennon aavistuksen rennommaksi. Nyt tulee istuttua suuremmalla pinta-alalla eikä persaus puudu.

Laukkurautojen laitto oli melko työlästä. Piti irroittaa koko takalokasuoja. Aikaa meni, mutta eihän sitä tarvi kuin kerran.

Pitkät valot on ok, muutta lyhyet valot näyttää melko lähelle ja kapealle. Täytynee laittaa lisävalot ensi keväänä.

Volusiassa on näköä ja kokoa. Kävin istuskelemassa Yamahan, Hondan ja Kawasakin 650 - 800 cc uusien pyörien päällä ja Volusia oli mielestäni täysin omaa luokkaansa laadun ja tyylin puolesta. Kawasakin 800 kuutioinen olis ollut myös kiva, mutta kyllästyin jo pikkujammun kanssa ketjujen voiteluun.

• Anonyymi

Mistä tästä mallissa on sulakeet ???

• Anonyymi00006

Mahtava pyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      236
      1825
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1202
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      932
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      38
      727
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      702
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe