Noituus on kiellettyä

Raamatussa

Ilmestyskirja:
22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

http://www.heavenvisit.com/

4

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oh. 20:23

Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Ap. t. 10:43

Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

Ap. t. 26:18

avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'

1. Joh. 1:9

Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

Matt. 26:28

sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Ap. t. 22:16

Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

• sagamar76

Jokainen tietää mikä on oikein tai väärin, ei tarvitse opettajaa siihen. Se joka etsii tulee löytämään, se joka ei etsi ei tule ikinä mitään löytämään.

• Sillattiis

Totta vissiin tuokin, mutta luepas tarkkaan sanat: velhot, huorintekijät ja murhaajat..
      koiria tähän en halua liittää, koskapa eläiminä ovat monelle pelastus yksinäisyyden keskellä, eli näin ollen tuohon ois sopinut paremmin jokin muu sana vertaukseksi.

Minen ikinä usko, että tarot-ennustajista kukaan on velho, sen paremmin kun murhaajakaan. Huorintekijäkin on pikkusen kiistanalainen tässä.

Minusta tuo Raamatun lause kuvastaa enemmänkin sellaisia ihmisiä, joitten sisällä asuu jo jotakin muuta joka on järkyttänyt normi elämään kuuluvaa juttua.
      Nämä ihmiset, jotka täällä yrittävät auttaa, on aivan tavallisia ihmisiä.

Ja jos rautalankaa pikkusen vielä väännellään, niin sanoohan tuo iso kirja jossain myös: Se, joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven. Sellaisia tän telluksen päällä tuskin on ainuttakaan, paitsi viattomat juuri syntyneet vauvat. Sitäkään en ymmärrä, kun vauva kastetaan - onko hän siihen asti syntisyyden perikuva? Sitten kun pappi kastaa, yks kaks ei enää ookaan???
      Kyllä Jumalan silmissä viaton vauva, on niin puhdas kun se voi olla - ihminen ei sitä päätä!

• erer

velhot, huorintekijät ja murhaajat. mihinkäs tarottulkitsija oikeen noista kuuluu?

Velhoksi en itseäni luen kun en ennusta enkä siihen usko. En valkoisen magian harrastaja ole ja mustan magian harrastajaksi en tule enkä siihen ketään yllytä.

Itseäni en kauppaa enkä myöskään tulkintojani tee rahasta kenellekkään.
      Murhannut en ole.

Sen ymmärrän kyllä että joissain uskonnollisissa piireissä ennustajat luetaan velhoiksi, itse luen tosi ennustajat lähinnä hulluiksi, itse ainoastaan tulkitsen kortteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2938
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      475
      2269
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1592
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1326
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1198
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      913
    7. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      31
      846
    8. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      844
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      796
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      767
    Aihe