detur????

jamppa40v

Onks keneläkään tietoa, että paljon mahtaa olla deturin nopean varaajan etu?
mihin hintaan olette perheenne kanssa päässeet deturin kautta turkkiin? esim: 2 aikuista ja 2 lasta?Enkä tarkoita äkkilähtöjä.

Oletteko olleet tyytyväisiä saamaanne palveluun/hotellin laatuun?

3

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvä on

      Ollaan aikaisempina vuosina Deturia käytetty ja meillä 2 aik. 2 lasta.
      2 viikkoa on ollut siinä 1700€ vähän reilu.Aina olut heinäkuussa.
      Olemme majoittuneet useana vuonna Laviniaan ja tykätty..sijainti hyvä,u-allasalue hyvä hotellissa,hotelli hyvä,lähellä kaupat,joista saa ruokaa halvalla,rauhallinen.
      Ollaan oltu aina tyytyväisiä sekä hotelliin(huoneisto-) että Deturiin.
      Kaksi viimeistä vuotta olemme olleet sekä finnmatkoilla että aurinkomatkoilla,lentojen vuoksi,koska finnairilla on kivempi lentää(lasten toivomus),ei ilmakuoppia jne.Deturin lennoilla on yleensä aina ihan törkeät ilmakuopat ja tuntuu,että kone tippuu..
      kerran ihmisten ruuat tippui "pöydiltä",kun tuli niin kovat ilmakuopat kesken ruokailun ja joutuivat lopettamaan koko ruokajakelun ja viemään kärryt pois,lapset itkivät ja eipä aikuisillakaan ollut todellakaan naurussa suut..
      Nopean varaajan etua en muista ja onko enää sitä ollenkaan,joskus oli kyllä ainakin.Alanyasta on ollut paluut aina keskellä yötä ja se aika rankka,joten se myös yksi syy,miksi menemme toisella matkanjärjestäjällä nykyisin.
      Mutta siis voisin hyvin mennä Deturilla,eikä ole mitään pahaa sanottavaa,kaikki hyvin toiminut aina.Ja plussaa deturilla,että oppaat aina hyvin Antalyassa vastassa sekä bussissa meno-paluu,tosin kuin muilla matkanjärjestäjillä.

      • Nauru pidentää ikää

        Kiitos tästä! Ehdottomasti on Deturin vika että heidän lennoillaan on kuoppia! Prrkeleen lentäjät eivät osaa lentää kuopatonta reittiä, onneksi muilla matkanjärjestäjillä on parempi tilanne.


    • ääliöoot!!

      "Deturin lennoilla on yleensä aina ihan törkeät ilmakuopat ja tuntuu,että kone tippuu.."

      -Kyllä fakta on se, etä ei vaikuta lentoyhtiö ilmakuoppiin..
      Kapteeni ei näe ilmakuoppia, joten niitä ei voi väistää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe