PUOLUKKA AUTO

VITUITTAA!

ONSE VITT... KUMMA MELKEIN 80 LITRAA PUHDISTETTUA PUOLUKKAA JA PUOLUKKA AUTO MAKSAA NIISTÄ 40E!! HEI HALOO, BENSAAN MENNY JO MELKEIN NE RAHAT!! PITÄÄ JONNEKKIN OTTAA YHTEYTTÄ EI TUOMMONEN KUSETUS HERRANEN AIKA VOI PITÄÄ PAIKKAANSSA.. VOI PKELE ETTÄ ViTUITTAA TUOMMONEN KUSETUS...... EI LEHESSÄ TAI MISSÄÄN HINTAA ENNENKUN PAIKAN PÄÄÄLLÄ SANOO.....!!!!!!!!:!!!!!

29

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAMAA MIELTÄ

      niin on, melkoista huijjausta.. saisi ite ukko kerätä puolukkasa siihen hintaan....

    • mestsään mieli tekev

      Ei nyt tienaa puolukoilla ja niitä ei edes kannata noilla hinnoilla kiertäville ostajille myydäkään. Parasta jos marjat saa myytyä paikkakunnalla jollekin suoraan.
      Moni oli kuulemma kysellyt puolukoita markkinoiltakin.
      Ei ole marjannoukkiminen helppoa kun on jo valmiiksi selkäongelmat ja bensaa kuluu kun joutuu kauempaa marjat hakemaan.
      800 Burana ja Panacod ovat sopivia eväitä marjareissulle!

    • paskaa4

      vaan ei perkele puolukan hintoja lehessä tai missään lue voi jumakauta!!!!!!

    • himpun haisoo

      seo 1 €/kilo, katohan ko se litra ei oo kiloa mutta kyllä 80 litrasta/ 1€/kilo pitäs 50...

    • vituuut

      haisoo paska puolukka puolukka auton persiistä!!

      • kilo hinta

        1.80e oli lehessä kilo, tunge tuo 1e vaikka hanuriis.


    • voihan puolukka

      Elikkä tilanne on että bensarahat saat puolukat menee lahjoituksena...vieläkö joku kehtaa työttömiä metsään kusetettavaksi vaatia . nöyryyttäävää puolukkan ostajan toiminta kertakaikkiaan. miten edes kehtaaa.

    • työtön.

      näin on asia! oikeaa puhetta..

    • ämäripää.

      kysynnän ja tarjonnan laki pöllö. 10€ ämpäri eikä mene bensaa.

      • mehtämies82

        voe wittu mänkee oekeisii töihi ni ei tarvii marjoja myyä prkl


      • mehtämies 1963 alkae
        mehtämies82 kirjoitti:

        voe wittu mänkee oekeisii töihi ni ei tarvii marjoja myyä prkl

        nää useinkin oo niitä kalijarahan puutteisia poimijoita, kun rahat ei riitä, jukulauta!, vippaa 5 sekin ois rahaa tarpeeseen, normaalit marjanpoiimijat ei täällä hinnoista valita, he tietää hinnat ja marjojen ämpäripainot metsään mennessään ja tullessaan.


      • HIHhhih

        IDIOOTTIII


      • kurppa pimppa
        mehtämies82 kirjoitti:

        voe wittu mänkee oekeisii töihi ni ei tarvii marjoja myyä prkl

        mää mää sinä myymää vaikka ruttusta pakara väliäs :)


      • hohhoh2
        mehtämies 1963 alkae kirjoitti:

        nää useinkin oo niitä kalijarahan puutteisia poimijoita, kun rahat ei riitä, jukulauta!, vippaa 5 sekin ois rahaa tarpeeseen, normaalit marjanpoiimijat ei täällä hinnoista valita, he tietää hinnat ja marjojen ämpäripainot metsään mennessään ja tullessaan.

        mene naimaa hirvee


    • ei sovi vartalolle.

      Eihän niistä ole oikeisiin töhin.

      • homppeli1

        SINUSTAKO ON? HAHAHA, TAIDAT OLLA SOHVALLA MAKAAVA KALJAMAHANEN LÄSK I PERSE


    • ämpärillinen

      " kohta pääsöö puolukkaan, toverit!"

      Tuota mantraa ei vissiin kannata kovinkaan hehkuttaa?

      Kysykääpä kaupunginhall. pj;tä ihailevalta pyörälähettiläältä onko hän tienannut hokemansa mukaan?

    • Tuhnu-Tuula.

      Olen haistellu tuulia, ei se ole se.hmmm..

      • oisko takikääntäjiä?

        Yllätys yllätys se löytyy lähempää kuin luuletkaan. ! ?


    • tosi mehtämies

      mehtämies pyyhi persiis sammalilla ja syö päälle peuran paskaa...

      • KUULKAAS

        täällä te vitu hameneidit ja muut pässin päät kirjottelette, jos jollakin on tiukkaa ja pitää marjoja kerätä, onko se teidän asia? antakaa nyt jumakauta olla, saahan sitä valittaa jos ei ole tyytyväinen.. menkää tekin marjaan elkääkä lässyttäkö tyhjänpäivästä pas kaa


      • mehtämies82

        Ylös ulos ja töihin siekkiin!!


    • PUOLUKKA PYLLYSSÄ

      nyt laitettaa puolukka haisemaaaa.. HAHHHAHAHA

    • Voe helevata, onko tuo hinta totta.
      Tuohan on jo laillistettua ryöstöä !!!!

      • Hirvikärpänen.

        Eipähän ole pakko myyvä pilkkahintaan. Ite olen lähtenyt hinnan kuultua lätkimään. Ja myynyt marjat naapureille 40E kympin sankko puhdistettuna.


    • naturelli-elli

      minä olen ostanut 20e/sankko puhdistettuna

    • perse-erkki1

      Kalliillapa olet ostanut kun saa jo 15e sankon puhdistettuna.

    • hjyvään tjarkoitus

      minä vein latikollisa pjuolukoita ukolle sillä rahalla sain perärukamaleikkauksen reisijärven uutella teveystalolla

      • 5 sangollista

        parikymppiä ämpäristä onko 8-9 litraa puhtaista puolukoista ei ole paha hinta menee varmasti kaupaksi paikkakunnalla, kun vaan ilmoittaisivat, että on


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1936
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      92
      1617
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      84
      1320
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      94
      1307
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      126
      1102
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1042
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      909
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      108
      835
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      773
    Aihe