Auttakaahan tyttöä työssä eli nyt tarvitsen Vaasalaisen apua! Tarvitsen yhden yli 20 vuotiaan ajokortillisen henkilön esittämään auton ostajaa Vaasassa. Mukaan tarvitaan alle 10 vuotta vanha hyväkuntoinen auto ja paljon reipasta mieltä.
Kyseessä on siis haamuostaja, josta voin kertoa enemmän sähköpostilla.
Laittakaa mulle postia osoitteeseen: [email protected]
Haamuostaja Vaasaan!
5
257
Vastaukset
- varovaisuutta
Älkää nyt vaan menkö tohon lankaan.
- hjlpouytfd
Ei toi mun mielestä miltään langalta vaikuta. Kokeilkaa vaikka, ihan asiallisen vastauksen sain. Ite en vaan ihan sopinu vaadittuihin kriteereihin.
- hämäräfirma
Miksi teidän kaikki tiedot on salaisia ja firmakin sijaitsee salaisessa paikassa?
Maksetaanko palkkakin haamueuroilla? Milla sun täytyy muuttuu. - kaluta kalusts
Turhaan Vaasasta etsii mitään ,täällä ei ole kuin
prinsessa opiskelijoita jotka elää luxus elämää
eivät varmaan suostu tälläiseen duuniin..
ja sitten minä minä minä POHJALAISET...- hehe ja he
Niin, tää ihme haamutyönantaja vaatii vain että työn parilla kympillä tekevällä on uudenkarhea luxusbemari tai audi alla. Lykkyä tykö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574