Millä hinnalla olette saaneet basaarista käsilaukkuja?
Laukkujen hinnat basaarissa?
12
2044
Vastaukset
- TeeKoo
Vuosi sitten Pradan "feikki"laukku 25,00.
- toinen alma
Sataman läh.basar.alueella on kauppoja jotka myyvät laukkuja 10 ,12 ,15 euron hintaan per/kpl ,yleensä kaikki laukut näissä kaupoissa samanhintaisia ,siis 12 euron kaupassa kaikki laukut 12euroa jne.
Sitten on tietysti ne kymmenet kaupat Alanyassa jotka myyvät laukkuja tinkimissysteemillä.Noin keskivertoisesti pyytävät 60-90 liiraa laukulta ,mutta mitkä sitten saa ostettua n. 20-50 liiralla.Kirjo on laaja mitä on tyrkyllä.
Näissä kiinteähintaisissa eurokaupoissa kannattaa tarkistaa huolella laukun vuoret ,vetoketjut ,vetimet ,sillä sekundaa on joukossa paljon.Tietty aina kannattaa katsoa mitä ostaa ,myös vaatteet.
Kymmeniä laukkuja olen Turkista raahannut ,ja tosi huonoja laadultaan on tullut jokunen ostettua alussa ,mutta siitä on sitten vähän oppinut ja alkanut tutkimaan nämä em.kohdat. - sweedy3
10 eurolla saa tekonahkaisia ja kankaisia feikkilaukkuja. Vetoketjut tahtoo hajota aika nopeasti.
- suomilaukku
Samaan hintaan saa käsilaukkuja Suomesta, ilman älytöntä tinkaamista. Ei kannata lomaansa haaskata niiden pellejen kanssa tinkaamiseen.
- OstaNahka
suomilaukku kirjoitti:
Samaan hintaan saa käsilaukkuja Suomesta, ilman älytöntä tinkaamista. Ei kannata lomaansa haaskata niiden pellejen kanssa tinkaamiseen.
Ok.
Näin on ,samalla hintaa ja halvemmalla saa Suomesta paremmanlaatuisia laukkuja ,turhaa sähläystä ja poikkoilua basaareista todellakin pellejen kanssa tinkaamassa!
Hinta laatusuhde on Alanyassa ihan pippurista ,kantsii jos ostaa maksaa noin 10e eikä yhtikäs enempää ,laukut viikon jälkeen vetoketjut rikkinäisinä:(( - 13-20
OstaNahka kirjoitti:
Ok.
Näin on ,samalla hintaa ja halvemmalla saa Suomesta paremmanlaatuisia laukkuja ,turhaa sähläystä ja poikkoilua basaareista todellakin pellejen kanssa tinkaamassa!
Hinta laatusuhde on Alanyassa ihan pippurista ,kantsii jos ostaa maksaa noin 10e eikä yhtikäs enempää ,laukut viikon jälkeen vetoketjut rikkinäisinä:((Itse olen maksanut 5€ käsilaukuista, ovat oikeasti nahkaa, eikä muovia. Mutta hermoja se kysyi, Enempää en maksa, olen sitten ilman.
Hyvän nahkaisen viikoloppulaukun sain 20€ ja ihan sen takia ostin, kun kerrankin bassarissa oli ihan miellyttävä kauppias. Taidan poiketa siihen kauppaan seuraavalla reissullanikin. Muuten en basaareihin mene.
Viime syksynä lokakuussa oli eräänä iltana yleinen loppuunmyynti kadulla. Sieltä olisii saanut laukkuja ihan 1-2 € hintaan. Tosin valikoima oli mitä oli. - piste.
13-20 kirjoitti:
Itse olen maksanut 5€ käsilaukuista, ovat oikeasti nahkaa, eikä muovia. Mutta hermoja se kysyi, Enempää en maksa, olen sitten ilman.
Hyvän nahkaisen viikoloppulaukun sain 20€ ja ihan sen takia ostin, kun kerrankin bassarissa oli ihan miellyttävä kauppias. Taidan poiketa siihen kauppaan seuraavalla reissullanikin. Muuten en basaareihin mene.
Viime syksynä lokakuussa oli eräänä iltana yleinen loppuunmyynti kadulla. Sieltä olisii saanut laukkuja ihan 1-2 € hintaan. Tosin valikoima oli mitä oli.Viidellä eurolla ei saa nahkalaukkua. Piste.
- NelliK
OstaNahka kirjoitti:
Ok.
Hinta laatusuhde on Alanyassa ihan pippurista ,kantsii jos ostaa maksaa noin 10e eikä yhtikäs enempää ,laukut viikon jälkeen vetoketjut rikkinäisinä:((Ostin kerran Alanyasta laukun ihan kaupasta ja maksoin 10Tl ,eli noin 5e ,ei tietenkään mitään nahkaa vaan jokin feikkijuttu ,viikon kesti ja sen jälkeen sai heittää roskikseen ,ei sieltä kannata laukkuja ostaa ,kaikki ihan peestä ,koska kotomaastamme tosiaankin saa (ei nahkaa) laukkuja tyylikkäitä ja laadukkaita 20:llä ekulla.
- TeeKoo
NelliK kirjoitti:
Ostin kerran Alanyasta laukun ihan kaupasta ja maksoin 10Tl ,eli noin 5e ,ei tietenkään mitään nahkaa vaan jokin feikkijuttu ,viikon kesti ja sen jälkeen sai heittää roskikseen ,ei sieltä kannata laukkuja ostaa ,kaikki ihan peestä ,koska kotomaastamme tosiaankin saa (ei nahkaa) laukkuja tyylikkäitä ja laadukkaita 20:llä ekulla.
Laatu vaihtelee, tuo minun ketjun alussa ostamani 25 liiran laukku on edelleen käytössä ja ehjä, vetoketjuja myöten.
- koko
Oikeita nahkaisia laukkuja olisi saanut tinkimisen jälkeen noin sadalla liiralla (hintalapussa luki 500) eli siis noin 40 euroa. Tekonahkaiset olis ollut sen 20 liiraa eli 5-10 euroa.
- kyllä kelpaa
Olen ostanut monia laukkuja halvalla. Hyvin ovat kestäneet ja laukut paljon hienompia kuin Suomessa !
Tarkista vetoketjut ja saumat.
Hinta laatu suhde kohdallaan. - satunnainen matkaili
Ostin nahkaisen Honda lippalakin, nahka haisee oikeelta ja vaimon velipoka on tyytyväinen tinkasin, 121 tl hinnan 25 €uroon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529