Ruusu jalassa

Apuva!

Heinäkuussa nilkasta ylöspäin sääreen tuli haava ja myöhemmin se muuttui ruusuksi. Nyt jo toinen antibioottikuuri menossa ja särky silti tosi kova.

Pihkavoiteesta ja aloe verasta ei ole apua. Pihkavoide pestävä heti pois, koska olo tulee sietämättömäksi. Aloe vera kiristää ihon, eli ei myöskään sovi. Homeopaattisista tähän vaivaan Rhus tox ja Arnica ei ole tuonut myöskään helpotusta.

Tuleeko jollain mieleen, mitä luontaisalalla voisi olla vielä jotain kokeiltavaa?

11

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puutarhuri Ruusunen

      Minä laitan ruusut yleensä maljakkoon, enkä jalkaani.

    • Urea-terapiaa

      Aloita urea-terapia, niin paranee.

    • Severus V

      Hyvä avunpyytäjä, raju erysipelasinfektio jalassa ei ole niitä tilanteita, joissa kannattaa leikkiä homeopatialla. Pistäkää kaalinlehti tulehtuneen kintun päälle ja menkää lähimpään päivystykseen ja ne laittavat siellä suoneen antibiootteja. Tehkää niin heti. Muuten voitte kuolla tai ainakin se jalka kuolee.
      Rakkain terveisin
      Avulias.

    • Hoitovinkkejä

      Luulisi jollain olevan jotain kokemuksia hankalan jalassa olevan ruusun hoitamiseksi.

      Mistähän yrttikääreistä olisi apua?

      • Lisää hoitovinkkejä

        Lämmin, noin 35-40 C, kylmäpuristettusta oliivioljystä tehty kääre tai hieronta sillä kolmasti päivässä auttaa.
        Tarkista ruokavaliosi!
        Suositellaan raakaruokavaliota.


    • Epätietoisuus

      Onko jollain ollut hyviä kokemuksia pihkasalvan käytöstä ruusun-säärihaavan hoidossa? Ja kuinka on käytetty?

      • itse kuullut

        Lahden markkinoilla on ollut Pihkamummon 20 % pihkaa myynnissä. Useat ihmiset ovat antaneet palautetta. Auttaa säärihaavaan!


      • ihmeissäniolen

        Nilkassani on ruusun haava SUONIKOHJUALUEELLA , jota olen hoitanut nyt jo muutaman kuukauden apteekin bebanthenilla ja kokeilin lopulta Relaxantin pihkasalvaa, mutta sain harmikseni allergisen reaktion. Hartsihapoille allergiset henkilöt (äärimmäisen harvinainen allergia) , joka häviää hoidon lopettamisen jälkeen. Kyseinen harvinainen sivuvaikutus ei ole vaarallinen, mutta on este salvan käytölle. Tuon suonikohjualueen mainitsin sen takia, että tuntuu erittävän niin kauan verimäistä litkua (siis niukasti) kun ne suonet tyhjenee siitä alueelta.


    • ApuaSkeptikolle

      Mulla on tulppaani mulukussa!
      Se on ihan juurtunu kiveksiin!
      Miten sen sais hoidettuu pois?
      Onks jotain luontaishoitoo!?
      Auttaksa ny hyvät ihmiset!

    • Vahapalli

      Käytä pallivahaa!
      Pallivaha poistaa kaikki pallien ongelmat.

    • BSHunter_

      Mulla on jo pitkään ollut mulukussa tulppaani!
      Miten sen saisi pois?
      Se on kasvattanut juurensa kiveksiin!
      Olisiko jotain luontaishoitoo tarjolla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe