missäköhän pystyy myymään noita jääkiekkokortteja? mulla olis niitä muistaakseni yli 1000kpl, tuskin mitään harvinaisuuksia löytyy mutta kyllä kai niistä jonkun kympin voisi saada kun ei itsekkään niillä mitään tee?
jääkiekkokortit
5
686
Vastaukset
- älä_myy
miksi haluat lopettaa mukavan harrastuksen? muistele niitä mukavia hetkiä kun keräsit niitä ja jännitit mitä tulee.
- ei kannata myydä
yhdyn edelliseen kommenttiin. itselleni tulee ainakin nostalgisia tuntemuksia kun järkkäilee kortteja. mielestäni keräilyharrastuksista paras eikä ole edes kovin kallis harrastus.
- Tuukka Raksi
Ei kallis harrastus ?! :) Pakko kyllä tuohon kommenttiin sen verran kommentoida että sää saat laitettu joka ikisen pennin kortteihin jos haluat oikeasti niitä kerätä esim pelaajakohtasesti. Selännettä jos aiokosit kerätä niin saat upottaa omakotitalon verran rahaa.
Itse tuli 1990-luvun puolivälissä kerättyä noita jääkiekkokortteja useampia kansiollisia. Löytyy sekä Sm-liigan, että NHL:n kortteja. Kerättyä tuli myös niitä jääkiekkoilijoiden kuvia, joita löytyi Jyväshyvän Hockey-Liiga suklaapatukoista. Ensin oli joukkueiden logoja ja myöhemmin tulivat sitten pelaajat. Vuoden 1995 maailmanmestarien kortit onnistuin Ville Peltosen korttia lukuun ottamatta keräämään. Näissä Sisukorteissa oli mukana myös erikoiskortti ja kaverini onnistui saamaan kaksi kertaa Saku Koivun erikoiskortin ja antoi toisen minulle. Myöhemmin hän tajusi, että kortin jonka hän antoi, oli kyseisen erikoiskorttisarjan numero 2. Käytiin muutaman kerran korttiliikkeessäkin ostoksilla ja yhden kerran kysyin myyjältä tuosta Koivun kortista, että onko se mitenkä yleinen? Ei se kyllä ole, myyjä sanoi. No, kun meillä molemmilla on se kortti. Kyllä oli sitten myyjällä hämmästynyt ilme ja samoin myös vieressä olleilla pikkupojilla. Muutama viikko sitten muisteltiin kaverin kanssa, että kuinka paljon noihin jääkiekkokortteihinkin paloi aikoinaan rahaa. Välillä tekisi mieli kaupassa käydessäni ostaa pussillinen kortteja, mutta onnistun hillitsemään itseni. Tuohon Saku Koivun korttiin vielä, niin se on säiliössä muovitaskussa ja lukkojen takana.
- sirpa9
Sivustoja joissa voi myydä ja ostella kortteja
www.kiekkokortit.fi
www.korttifriikit.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560