jääkiekkokortit

entinen korttikeräilijä

missäköhän pystyy myymään noita jääkiekkokortteja? mulla olis niitä muistaakseni yli 1000kpl, tuskin mitään harvinaisuuksia löytyy mutta kyllä kai niistä jonkun kympin voisi saada kun ei itsekkään niillä mitään tee?

5

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä_myy

      miksi haluat lopettaa mukavan harrastuksen? muistele niitä mukavia hetkiä kun keräsit niitä ja jännitit mitä tulee.

    • ei kannata myydä

      yhdyn edelliseen kommenttiin. itselleni tulee ainakin nostalgisia tuntemuksia kun järkkäilee kortteja. mielestäni keräilyharrastuksista paras eikä ole edes kovin kallis harrastus.

    • Tuukka Raksi

      Ei kallis harrastus ?! :) Pakko kyllä tuohon kommenttiin sen verran kommentoida että sää saat laitettu joka ikisen pennin kortteihin jos haluat oikeasti niitä kerätä esim pelaajakohtasesti. Selännettä jos aiokosit kerätä niin saat upottaa omakotitalon verran rahaa.

    • Itse tuli 1990-luvun puolivälissä kerättyä noita jääkiekkokortteja useampia kansiollisia. Löytyy sekä Sm-liigan, että NHL:n kortteja. Kerättyä tuli myös niitä jääkiekkoilijoiden kuvia, joita löytyi Jyväshyvän Hockey-Liiga suklaapatukoista. Ensin oli joukkueiden logoja ja myöhemmin tulivat sitten pelaajat. Vuoden 1995 maailmanmestarien kortit onnistuin Ville Peltosen korttia lukuun ottamatta keräämään. Näissä Sisukorteissa oli mukana myös erikoiskortti ja kaverini onnistui saamaan kaksi kertaa Saku Koivun erikoiskortin ja antoi toisen minulle. Myöhemmin hän tajusi, että kortin jonka hän antoi, oli kyseisen erikoiskorttisarjan numero 2. Käytiin muutaman kerran korttiliikkeessäkin ostoksilla ja yhden kerran kysyin myyjältä tuosta Koivun kortista, että onko se mitenkä yleinen? Ei se kyllä ole, myyjä sanoi. No, kun meillä molemmilla on se kortti. Kyllä oli sitten myyjällä hämmästynyt ilme ja samoin myös vieressä olleilla pikkupojilla. Muutama viikko sitten muisteltiin kaverin kanssa, että kuinka paljon noihin jääkiekkokortteihinkin paloi aikoinaan rahaa. Välillä tekisi mieli kaupassa käydessäni ostaa pussillinen kortteja, mutta onnistun hillitsemään itseni. Tuohon Saku Koivun korttiin vielä, niin se on säiliössä muovitaskussa ja lukkojen takana.

    • sirpa9

      Sivustoja joissa voi myydä ja ostella kortteja
      www.kiekkokortit.fi
      www.korttifriikit.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe