paljon kulkee 110cc mönkijä

110cc

paljon kulkee 110cc mönkijä???haluaisin tietää kun oon ostamassa...

122

21322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika

      se varmaan 50km/h

      • tomppa

        haha menee se 110cc mönkijä ainaki sen 90km


      • mie
        tomppa kirjoitti:

        haha menee se 110cc mönkijä ainaki sen 90km

        mul on 150cc mönkkäri ja se kulkee n.80km/h.
        en usko että 110cc kulkee 90km/h.


      • Nobody
        mie kirjoitti:

        mul on 150cc mönkkäri ja se kulkee n.80km/h.
        en usko että 110cc kulkee 90km/h.

        toiki vauhti riippuu ihan siitä et kuinka paljon mönkkäri itessää painaa... siihe ku roijahtaa se 90kg lisää painoo nii se menee sinne 220-300kg nii on se kyl aika paljo mitä pitäs jaksaa liikuttaa


      • ei kulje
        tomppa kirjoitti:

        haha menee se 110cc mönkijä ainaki sen 90km

        serkulla on 110cc trapper eikä kule kuin 60km/h!
        niukasti 110cc crossi kulkee 90km/h. ei 110 mönkijää saa kulkemaan 90km/h.


      • vanha jorma
        mie kirjoitti:

        mul on 150cc mönkkäri ja se kulkee n.80km/h.
        en usko että 110cc kulkee 90km/h.

        vitut mää ostin mönkijän viritin sen niin se nytkin kulkee 120 k/m


      • dfsdfsd

        mun super prutku pooter kulkee 5 ja 6 hunajaa 5h semmonen peli se nön nön


      • 500km/h
        tomppa kirjoitti:

        haha menee se 110cc mönkijä ainaki sen 90km

        Itelläni 110cc mönkijä, 4-tahti ja menee auton mittarii 65km/h jos huuattaa iha loppuu.


      • KTM racing
        mie kirjoitti:

        mul on 150cc mönkkäri ja se kulkee n.80km/h.
        en usko että 110cc kulkee 90km/h.

        no tyhmät riippuu ihan siitäkin et mikä mönkijä . vertauskuva voin antaa että itellä on sellanen ktm sx 85 niin se liikkuu sellaset 95 km/h ja sit mulla on samurai 110cc niin liikkuu 70 km/h että voi hyvin mennäkki 110cc mönkijä 90


      • ktm racing
        KTM racing kirjoitti:

        no tyhmät riippuu ihan siitäkin et mikä mönkijä . vertauskuva voin antaa että itellä on sellanen ktm sx 85 niin se liikkuu sellaset 95 km/h ja sit mulla on samurai 110cc niin liikkuu 70 km/h että voi hyvin mennäkki 110cc mönkijä 90

        Ja riippuu aikooko sitä virittää


      • kijuni
        tomppa kirjoitti:

        haha menee se 110cc mönkijä ainaki sen 90km

        70 km tunnissa on teknisissä tiedoissa :) vaan se täytyy vetää autolla siihen vauhtiin että sen saa yleensä kiihtyyn


      • Lol.k
        KTM racing kirjoitti:

        no tyhmät riippuu ihan siitäkin et mikä mönkijä . vertauskuva voin antaa että itellä on sellanen ktm sx 85 niin se liikkuu sellaset 95 km/h ja sit mulla on samurai 110cc niin liikkuu 70 km/h että voi hyvin mennäkki 110cc mönkijä 90

        Mulla on 110cc crossimönkijä nelitahti vähän viritetty kulkee noin 100/km


      • Jutustelija1
        KTM racing kirjoitti:

        no tyhmät riippuu ihan siitäkin et mikä mönkijä . vertauskuva voin antaa että itellä on sellanen ktm sx 85 niin se liikkuu sellaset 95 km/h ja sit mulla on samurai 110cc niin liikkuu 70 km/h että voi hyvin mennäkki 110cc mönkijä 90

        KTM SX 85 menee väleillä tyyliin 140 todellista...


      • Jutustelija1

      • mitävidduuuuuu

        110cc menee 193849023740137403247383km/h


      • nimimerkki2018
        tomppa kirjoitti:

        haha menee se 110cc mönkijä ainaki sen 90km

        800cc menee 110 joten en usko että missään "pikkumönkijöissä" oo ku max 30kmh


      • Sunfaijas
        nimimerkki2018 kirjoitti:

        800cc menee 110 joten en usko että missään "pikkumönkijöissä" oo ku max 30kmh

        Vitun laiska jos 800cc menee niiku noin 190 ni miten vitussa vaa 110 mun
        kaverilla on yamaha yfm 2018 ni kulkee 90 mut se on rajotettu 60


      • tupi82
        nimimerkki2018 kirjoitti:

        800cc menee 110 joten en usko että missään "pikkumönkijöissä" oo ku max 30kmh

        Ei oo uskon asia. Kaverin pojalla vakio 70cc monkey-type-koneinen kiinamönkkäri ja kulkee sellaiset 60km/h. Onhan se nyt toki paljon, paljon pienempi ja kevyempikin, kuin joku kasisatku. Mutta se onki lasten malli, ei mikään aikuisten kampe...


      • mrmursu

        itsellä on ja kulkee 65kmh


      • Anonyymi
        KTM racing kirjoitti:

        no tyhmät riippuu ihan siitäkin et mikä mönkijä . vertauskuva voin antaa että itellä on sellanen ktm sx 85 niin se liikkuu sellaset 95 km/h ja sit mulla on samurai 110cc niin liikkuu 70 km/h että voi hyvin mennäkki 110cc mönkijä 90

        Ktm sx85 kulkee vakiona 104


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        mie kirjoitti:

        mul on 150cc mönkkäri ja se kulkee n.80km/h.
        en usko että 110cc kulkee 90km/h.

        Mul on toi 110cc mönkijä et menee jotain viittä kymppii riippuu onko virittänyt


      • Anonyymi
        ei kulje kirjoitti:

        serkulla on 110cc trapper eikä kule kuin 60km/h!
        niukasti 110cc crossi kulkee 90km/h. ei 110 mönkijää saa kulkemaan 90km/h.

        Ei tänne kukaan kirjota oikeeta nopeutta kun sanotaan et 90km/h jokulaitto et 40km/h nii en enkyl tii


      • Anonyymi
        ktm racing kirjoitti:

        Ja riippuu aikooko sitä virittää

        Niinpä


      • Anonyymi
        mitävidduuuuuu kirjoitti:

        110cc menee 193849023740137403247383km/h

        Oho menee ohios 34568853335790043213678999843312678907532246799631268km/h


      • Anonyymi
        nimimerkki2018 kirjoitti:

        800cc menee 110 joten en usko että missään "pikkumönkijöissä" oo ku max 30kmh

        30km/h vitut menee mittaris 60km/h


    • maajussi

      No riippuu tietenkin välityksistä! Eli mikäli on suht nopeat välitykset voi kulkea tuon 50km/h tod. huippua ehkä hiukan enemmänkin. Mutta tuolloin vääntöpuoli kärsii eli heinikossa pehmeällä alustalla yms ei tahdo sit kulkupuolta juurikaan olla. Jos on taan ns maastovälitykset ehkä 40km/h vois olla sopiva tuolle kuutiotilavuudelle. Suosittelisin 150-200cc mönkijöitä hintaluokassa 2300e-3000e
      esim.
      http://www.kazuma.fi
      http://www.kotiposti.net/taistot/

      • tomppa

        haha 40cc mönkijäkin menee 35 km vakiona. jos 80cc mönkijä menee semmonen 75/85 km niin kyllä toi 110cc menee 85/100km


      • niko
        tomppa kirjoitti:

        haha 40cc mönkijäkin menee 35 km vakiona. jos 80cc mönkijä menee semmonen 75/85 km niin kyllä toi 110cc menee 85/100km

        No mulla o 110cc mönkkäri joka menee 55km/h!!


      • Kaizu
        tomppa kirjoitti:

        haha 40cc mönkijäkin menee 35 km vakiona. jos 80cc mönkijä menee semmonen 75/85 km niin kyllä toi 110cc menee 85/100km

        Kyllä on taas tietoa....

        Tyttärelläni on Suzuki LT80 eli 80cc, ja se kulkee aika tarkasti 40km/h.

        Välitykset on enemmän maastoon kuin huippunopeuksiin. Näin siis vakiona.


      • Henkka
        Kaizu kirjoitti:

        Kyllä on taas tietoa....

        Tyttärelläni on Suzuki LT80 eli 80cc, ja se kulkee aika tarkasti 40km/h.

        Välitykset on enemmän maastoon kuin huippunopeuksiin. Näin siis vakiona.

        Ostin just viime viikolla tommosen härvelin ja se kulkee mittarin mukaan 67 km/h ja toi mun peli on ainakin kardaanilla että välityksien muuttaminenkin on vähän vaikeeta mutta hyvin toikin vauhti riittäny....


      • tomppa
        Henkka kirjoitti:

        Ostin just viime viikolla tommosen härvelin ja se kulkee mittarin mukaan 67 km/h ja toi mun peli on ainakin kardaanilla että välityksien muuttaminenkin on vähän vaikeeta mutta hyvin toikin vauhti riittäny....

        palio maksoit rally 110.itekki olen aatellu sellasta.pääseekö hyvi maastossa,entä iskun vaimennus onko riittävä 90 kiloiselle.ja onko se 4tahti ja mite syö bensaa


      • jumuli

      • RiverOfSouls
        jumuli kirjoitti:

        tutkii jotai netti sivuja löyty rallyn ilmotuksii ne nopeudet on vähä ristiriitasia johnaki lukee että 60km/H jossaki 53km/h oon kattellu noita mönkijöötä ku toi 90cc alkaa jäädä vähä liian pieneks kattokaa mun 90cc kuvia http://www.ii2.org/image.php?img=5640036&do-jsBack=true http://www.ii2.org/image.php?img=4760183&do-jsBack=true siin on pari sivuu nittä löytää sieltä lisää

        Ookko iha rekistöröinny ton vai onko vaa monttu/piha -ajoo? Minkäs kortin tollasee 110cc tarvii?


      • rajuu

        110 kuutioinen mönkiä menee noin 65 km/h


      • mattiiih
        RiverOfSouls kirjoitti:

        Ookko iha rekistöröinny ton vai onko vaa monttu/piha -ajoo? Minkäs kortin tollasee 110cc tarvii?

        kevarikortin siihenhän tarttii.


      • mönkijä 90cc
        niko kirjoitti:

        No mulla o 110cc mönkkäri joka menee 55km/h!!

        Mulla on 90cc mönkijä ja kulkee vakiona 50km.


      • fudemies
        tomppa kirjoitti:

        haha 40cc mönkijäkin menee 35 km vakiona. jos 80cc mönkijä menee semmonen 75/85 km niin kyllä toi 110cc menee 85/100km

        90cc mönkijäkin kulkee vaan 35 eli ei "40cc" voi kulkea niin lujaa (riippuu välityksistä).


      • homöpi
        RiverOfSouls kirjoitti:

        Ookko iha rekistöröinny ton vai onko vaa monttu/piha -ajoo? Minkäs kortin tollasee 110cc tarvii?

        minun mummoni 20 tahtinen super puimuri on kopio 110 cc kiinan skootterista ja se kulkee 2 euroa tunnissa ja keulii joka vaihteella


      • ääliä
        tomppa kirjoitti:

        haha 40cc mönkijäkin menee 35 km vakiona. jos 80cc mönkijä menee semmonen 75/85 km niin kyllä toi 110cc menee 85/100km

        110cc mönkijä ei ikinä kulje 85/100 urpo kun kevari kulkee sitä rataa


      • 800cc polle
        mattiiih kirjoitti:

        kevarikortin siihenhän tarttii.

        urpo kevari kortilla et saa ajaa kuin 50cc mopo mönkijää tai trktori mönkkäriä


      • l
        ääliä kirjoitti:

        110cc mönkijä ei ikinä kulje 85/100 urpo kun kevari kulkee sitä rataa

        Mun isoveljen kevari kulkee vakiona 130 km/h vakiona se on ktm duke :;D


    • Sherlock holmes

      Itse ostin eilen Rally/Predator 110 kuutioisen
      mönkijän. En ole vielä kokeillut, että paljonko
      irtoaa tehoja, mutta todennäköisesti(äänestä
      päätellen)on koneessa tehoa.

      • rallyboy

        Mul on rally 110cc,ja kulkee noin 60km/h asfaltilla.


      • srvdf

        Äänet nyt ei välttämättä vaikuta millään tavalla tehoihin.


      • nimimerkki2018

        vaik olis 200db ei varmaankaa kulkis lujaa


    • mattiih

      noin 65km/h.

      • kulkee

        Varmaan tuollaset 80km/h saa kulkemaan kun vähän ahdistimia poistelee, jos sellaisia löytyy..

        Itsellä kulkee noin 90km/h 200cc, josta kaikki kuristimet poistettu ja hieman piristetty.


        Tuolla lista kiinalaisten mönkijöiden kuristuksista ja hieman asiaa virityksestä

        www.Atvasiaa.foorumit.fi ja sieltä viritys


      • rallyboy
        kulkee kirjoitti:

        Varmaan tuollaset 80km/h saa kulkemaan kun vähän ahdistimia poistelee, jos sellaisia löytyy..

        Itsellä kulkee noin 90km/h 200cc, josta kaikki kuristimet poistettu ja hieman piristetty.


        Tuolla lista kiinalaisten mönkijöiden kuristuksista ja hieman asiaa virityksestä

        www.Atvasiaa.foorumit.fi ja sieltä viritys

        kyllä 110 kuutioinen sen 50-65km\h kulkee


    • käynnistä......

      moottori kokeile täristääkö moottori. Minulla on 110cc loncin mönkkäri ja 40 -50 km/h täristää niin paljon, että tunto lähtee sormista.
      Moottori tärisee paikallaan ollessa. Olen tutkinut kytkimen ja täytyy seuraavaksi ottaa manetto pois ja tasapainottaa se. Jospa se sitten lopettais tärinän.

      • manettossa

        vika on tehty japanissa eli kytkin täytyy olla epätasapainossa.

        En suosittelle USA Rallya ostettavan


    • huhu

      hunajaa

    • fgyhujthjfgy

      minun papan mopedi kulkee 1 tunti sekunnissa siinä on teho putki siis se menee 10202020202km 1sekunnissa se on semmonen peli nöööön

      • nimimerkki2018

        sä oot kattonu kilometrimittaria:D


    • lollipopparihoppari

      Olet varmaan joku 8-12w?

      Se riippuu aivan siitä minkä valmistajan mönkijä on ja painosta!

      Esim joku kinuski mönkkäri 110c kulkee ehk sen ~70-80km/h

      Sitten otat esim yamahan kisa mönkkärin niin se meneekin sitten 120km/h

      Saa käyttää järkeä hyvät kansalaiset!

    • fryj

      mun 110cc mönkijä kulkee 60-70 km/h ja se on vakio.

      • crossari 14

        Itte ostin kuukausi aikaa 200cc tieliikennemallin ja kulkee mittarin mukaan noin 78 km/h. Sekin on KIINAN IHME


      • tosi on
        crossari 14 kirjoitti:

        Itte ostin kuukausi aikaa 200cc tieliikennemallin ja kulkee mittarin mukaan noin 78 km/h. Sekin on KIINAN IHME

        itellä ollut 200cc isommalla suuttimella ja välitysten vaihdolla sain sen kulkemaan n.85 km/h uskon että 110 menee vakiona 60 km/h


      • ysoo
        tosi on kirjoitti:

        itellä ollut 200cc isommalla suuttimella ja välitysten vaihdolla sain sen kulkemaan n.85 km/h uskon että 110 menee vakiona 60 km/h

        itällä on rally 110cc mikä vakio kokeiltiin kesäl asvalttitiel et paljon menee ni meni auton mittariin 95 km/h ja ite painan sen 90 kg.


      • joku rällääjä
        ysoo kirjoitti:

        itällä on rally 110cc mikä vakio kokeiltiin kesäl asvalttitiel et paljon menee ni meni auton mittariin 95 km/h ja ite painan sen 90 kg.

        ei kyllä mee 95 km/h. auton mittari kusee 30 km/h.


      • kiki.
        crossari 14 kirjoitti:

        Itte ostin kuukausi aikaa 200cc tieliikennemallin ja kulkee mittarin mukaan noin 78 km/h. Sekin on KIINAN IHME

        siitä ainaskin 10km/h pois.


    • rällääjä

      65km/h

      • joku rällääjä

        mulla OLI rally 110cc mönkkäri ja soralla kulki sen 65km/h.


    • Älä hitossa vaan rallya osta, älä ainakaan tuusulasta

      • riksa niksa

        trapper on kiinalais valmisteinen se kulkee ihan mukavasti mutta ongelmii siin koko ajan sähköt ja osat hajoo aikas pian


    • Henkka.

      Eikö tuo nyt ole se kaikkein vähiten kiinnostava asia, kun puhutaan mönkijöistä.
      Olen ostanut eläissäni kolme mönkijää enkä koskaan ole edes kysynyt myyjältä tai lukenut esitteestä, että kuinka lujaa se kulkee?
      Jos sama kone on esim. moottoripyörässä niin varmaan kulkee lujempaa.

      • motuliako

        välitykset vaikuttaa paljon asiaan. mulla on melkein vakio välit 250cc derbi dxr:ssä ja se kulkee 90km/h sitten loppuu kierrosalue. eli välityksiä pitäisi muutella että pääsis lujempaa-


      • Ropsutv
        motuliako kirjoitti:

        välitykset vaikuttaa paljon asiaan. mulla on melkein vakio välit 250cc derbi dxr:ssä ja se kulkee 90km/h sitten loppuu kierrosalue. eli välityksiä pitäisi muutella että pääsis lujempaa-

        110cc mönkijä mulla menee noin 80 kmh eikä oo viritetty.Ostin ylivieskan kärkkäseltä.


    • mikä kortti pitää olla että saa ajaa 200cc kuutioista mönkijää eikö 16v ikä pitäs riittää

      • .....

        15 riittää jos mönkijäokan ajokortti on 50cc ja on m luokan ajokortti ja sit käy isompikin jos on t luokan ajokortti ja laite rkisteröity traktoriksi ! muuten tarvitaan b luokan kortti


    • .

      pojilla kömpijät kulkee kukaan ei sentään väittäny jätin xx1100 hondan peruttamalla. Itellä on 800 cc polle eikä kulje kuin 100km/h mutta keulii kaasusta ja runtua sen verran että suolla pääsee uppoamatta.
      Ja mitä väliä mitä 110cc mönkkäri kulkee kun sillä ei saa tielle mennä .

      • jolle polle

        Kaikki kiinalaiset kulkee melkein satasta nortsina, ne on niin hyviä kuulemma...


    • jee8uj9oi

      kulkee painosta riippuen n. 55-65 Km/h

    • japezkis

      Pikkuveljellä joku kiinalaine 110cc ja kulkee ehkä 70km/h ilma virejä tms rassailua!

      • joosef11111111111111

        mulla on semmonen 110cc atv en tiiä minkä merkkinen mutta kulkee sen 89. mitattu tutkalla. pakoputkesta kurit pois ja liekkiä tulee vähän.


    • Vaihdelaatikko

      Riippuu vaihteiden välityksistä. esim. jossain traktoreissa ja Dodge Ram autossa on sama moottori, mutta eri vaihdelaatikko. Traktori menee sen 45-50 km/h ja Dodge n. 250 km/h.

      • aivan varmasti

        Näillä palstoilla tuntuu kaikki kiinalaiset kulkevan sen mitä on moottorin kuutio tilavuus esim. 110cc kulkee 110km/h, 200cc 200km/h.....


    • tietääkaiken

      ei vitun pällit te itkette et ei voi kulkee 90 tai että mun kulkee 140 mut ku se riippuu ihan täysin mönkijän laadusta painosta ja välityksista

      • aivan varmasti

        Mittarin mukaan voi mennäkkin, tarkastakaa navilla totuus...


    • Derbimiesh

      Mullakin itseasiassa tuo Rally 110cc, siinä tosin lukee "Wild Fox" Ja kulkee kuristuksilla 65km/h ja ilman 80km/h

      • mrkjh

        En sitten tiedä että kuinka kevyt olet, kun ite painan sen vajaa 60kg ja vakiona menee sen 45km/h maksimivaihteella (kolmosella).


    • !!Occ Mönkijä

      No mulla on 110cc mönkijä ja siinä on mittari ja sin mukaan 65km/h....

    • tunteella ja taidoll

      mulla on comanchen 110cc mönkkäri kulkee sen 115km/h jos huuattaa lopuilleen :D siin tosiaan oo kuria ja välit löytyy..

      • ^tunteella ja taidol

        siis ei ole kuria ja välit löytyy korjaan--^^


    • asd_

      mul on gxt 110cc vakiona 62km/h gps:säl mitattu

      • .

        Kerrankin joku rehellinen.


    • mastersopuli

      kuulkaa te urpot.. mulla on rally usa kömpijä ja se kulkee sen 54km/h. Mutta, sehän riippuu siitä onko 2-tahti vai 4-tahti. meidä 50cc 2-tahti ei paljo häpeile nopeudessa sille mönkijälle koska se on 2-tahti ja lisäks se riippuu välityksistä ja kuljettajan painosta. saahan sellasen ESIM.ajettavan ruohonleikkurin jonka max. nopeus on jtn 10km/h nii välittämällä sen saa kulkeen vittu 90km/h repikää.

      • juhopee

        Meillä on 110cc Kazuma ja se kulkee noin 75km/h mittasimme.


    • neegero

      mulla on 110cc gxt jossa on putkeen porattu 3 10mm reikää ,kulkee luultavasti 80km/h ,mites muuten tommosta vois virittää?

    • 110cc atv

      70km/h mul on

    • okei okei

      mulla on 110cc mönkkäri ja kulkee jotain 45-55 km/h. kiinalainen.

    • 110cc atv

      mä viritin niin kulkee 110km/h

      • kiinalaisella

        Kiinalaisella 110km/h, ei taida henkesi olla minkään arvoinen?


    • Kazuman kannattaja

      Jos 110cc mönkkärä meinaatte ostaa nii kantsii valita KAZUMA on kokemusta ja todella luotettava! kiianpeliksi lähtee helposti käymään kuukauden seisonnan jälkeen 20 asteen pakkasessa :))

    • Mönkkämies

      Mulla on 110c Rally 90

    • kissaaaaaaaaaaaaaaaa

      47km/h

    • ASIASTA VARMA

      65 ilman vireja

    • mönkijä hullu

      minulla on 125 mönkijö ja se kulkee 100 km/h ps ei viritetty ja testattu!

    • mönkijä hullu

      eli jossai 90 paikkeil

    • juu4

      mulla 200cc kömpijässä vakio välitykset, eli ei kauheasti vääntöä ja kulkee just se 80km/h.. että riippuu ihan vehkeestä, välityksist ja vireist..

    • kakkka1

      ittelläni on ollu ja kulki 80km/h

    • hlhdafdrg

      mulla on atv gxt 110, kulkee 65km/h. talvella pito renkaissa PASKA!

    • jarkko siponen

      mä ehkä ostan nii en haluu et se menee suoraa seinää

    • paras mönkijä

      mull on vasta uus 110cc mönkijä ja kulkee vakiona 60-70km/h mutta olisiko jollain antaa ideoita mites voisi virittää???

    • tappimulukku

      vittu mulla on 50cc mönkijä vieläpä 2-tahti ja laitan aina puol litraa sitä öljyy tankkii 95 bensan kaa ja sit laitoin scanian turbon siihe ja kulkee ainaki 70km

    • speederr

      saattuapi tuo kulkea sen 420km/h

    • ??????

      Itellä on semmonen comanche cross joka pitäis saaha kulkemaa vähä kovempaa se kulkee ny noin 50km/h ja ois hyvä jos sais sen kulkee 70km/h nii ois kiva. Kertokaa jotai hyviä viritys vinkkejä siihe?????

    • 110cc

      Ittellää on myös 110cc mönkijä ni kyl se maastos 60 km/h kulkee..

    • täs teille!

      mul on se Comanche cross 110cc ja oon kokeellu vetää tiellä yamahan mönkiän mittarii joka laitettii kiinni siihen niin meni tiellä 83 km/h ja mä eli kuski painan 45 kg
      omistan myös samurai 125 se menee 78km/h samalla lailla testattu ;)
      ja iskän trapper 400XL 400cc kulkee vaan 60 km/h :D!

    • koukku18

      110cc kulkee noin 50 - 75

    • 2t4t

      Riippuu täysin onko 2t vai 4t tyhmät

    • Jutustelija1

      Ei ne kuutiot kerro huippuja, mutta koska varmasti kyselet noista halpa vehkeistä niin sellainen 110cc menee ehkä jonkin 70 todellista.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • RandomJonne

      Tietääks kukaa et paljon kuutioita on 70/kmh

      • Anonyymi

        Ei jumalauta


    • vilpitönville

      mulla kulkee vaikka sataa....testattu on

    • Anonyymi

      Paljonko kulkee 200cc crossimönkiä?

    • Anonyymi

      Onko jollain tietoa paljonko 90cc mönkijä kulkee oon meinaan hommaamassa

    • Anonyymi

      Menee yli 50 km/h

    • Anonyymi

      Mul on se menee jotain 40-60km/h en oo ihan varma mut jotain tolta väliltä

      • Kuulostaa uskottavalta.


    • Anonyymi

      Oon pannu moottorii kun se on ollu kuuma eli hot mut makaan nyt viidettä viikkoon sairaalassa kyrpä klinikalla

    • Anonyymi

      itellä kulkee semmoset 125-137 mut onki viritty iha tappii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe