tietämätön

riiiiaaa

haluaisin jo varata ensi kesän matkan!! joten. tietääkö kukaan koska aurinkomatkojen opas ilmestyy????? kiiitän jo etukäteen vastauksista!!! turkkiin muuten nimenomaan olen menossa... kauhee ikävä jo... mutta kaippa tän synkän talven jotenki kestää :(

10

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmarislover

      Eiköhän se joskus joulukuussa ilmesty, vasta.... :( Mulla on vähän sama ongelma, hirvee ikävä takas ja tekis mieli jo varata. Minnepäin turkkia oot menossa?

      • sipa

        Finnmatkoilla on jo ilmestynyt ensikesän esite


      • Zeiggu
        sipa kirjoitti:

        Finnmatkoilla on jo ilmestynyt ensikesän esite

        Nyt ilmestynyt Finnmatkojen esite kattaa vain suppean valikoiman ja on nähtävissä ja tietysti varattavissakin jos vain sopiva kohde löytyy.


    • Zeiggu

      Perinteisesti Finnmatkojen esite ilmestyy joskus lokakuun puoliälin jälkeen ja Aurinkomatkojen joskus marraskuun alkupuolella.

    • swedu

      kovin aikaisin tilata matkaa lähi-itään tai turkkiin. Tilanne siellä on räjähdysherkkä koko ajan. Oletko varma että sinne enää ensi kesänä edes järjestetään matkoja?

      Alanyassahan ei käykään enää juuri muita kuin suomalaisia jotka eivät ymmärä laadun päälle mitään. Kaikki paska kelpaa.

      • ***

        Kesällä kävin Alanyassa ja muita suomalaisia ei juuri ollutkaan siellä. Paikallisetkin ihmettelivät, että missä kaikki suomalaiset on. Kyllä siellä paljon enemmän käy esim. saksalaisia tai venäläisiä ja muitakin. Suomalaiset taitaa suosia enemmän vaikkapa Kanarian saaria jonne minua ei saisi kirveelläkään.


      • pöö
        *** kirjoitti:

        Kesällä kävin Alanyassa ja muita suomalaisia ei juuri ollutkaan siellä. Paikallisetkin ihmettelivät, että missä kaikki suomalaiset on. Kyllä siellä paljon enemmän käy esim. saksalaisia tai venäläisiä ja muitakin. Suomalaiset taitaa suosia enemmän vaikkapa Kanarian saaria jonne minua ei saisi kirveelläkään.

        Mäkin olin elokuun alussa alanyassa, eikä tosiaan muita suomalaisia pahemmin näkyny. Että ottakaa ihmiset selvää asioista, älkääkä kirjotelko tänne kaikkee skeidaa!


    • riia

      Kemeriin oon menossa. Ja ei siellä turkissa nyt niin paljon oo niitä räjähdyksiä, ettei sinne matkoja järkättäis. ja jos niitä räjähdyksiä ois ollu turisti kaupungeissa, nii sillonkaan tuskin enää matkoja sinne tehään!!

      • ***

        Eihän sinne niitä matkoja enää tehtäisi jos oikeasti olisi riski, että jotain tapahtuu. Missä vaan voi oikeastaan nykyään tapahtua jotain. Itse en ainakaan jätä lähtemättä matkalle jonkin riskin takia. Kerran täällä eletään!

        Mutta tuolle alkuperäiselle kyllä suosittelisin, että odotat lähemmäs kesää. Itse ainakin lähden aina vaan äkkilähdöille. Tulee huomattavasti halvemmaksi.


    • Sartsa

      Aurinkomatkojen esite ilmestyy yleensä siinä Marraskuun alussa eli siis silmät ja korvat auki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe