Heei kaikki! Meille syntyi eilen pieni poika ♡ nyt haluamme etsiä hänelle nimen :)
Venni-?
Venni
Edvin
Fabien
Noa
Mio
Noista pitäs joku valita mut mikä? Apuja kiitos :)
Esikolle nimi!
12
204
Vastaukset
- Täti
Venni on paras.
Venni Edvin ? - valinnasta
Ainoa kelvollinen on Venni tai sitten Nooa.
- Lasse Sievinen
Ehdotan Hirvi-Kalervoa.
- perj
Fabien ainakaan ei mielestäni sovi suomalaiselle pojalle eikä Miokaan.
Tykkään perusnimistä, kuten:
Edvin Verneri
Verner Edvin
Miko Edvin
Isak Eliel- ? ?
perusruotsalaisia
- entäpä
Vennu Ilari
Tatu tai Putte Ilari
Nooa Venneri - jsksbs
Noa Edvin
- Yrjö Urpola
Pojan nimeksi Peräveivari.
- syksytulee1
Miksi aloittajalle tullut 10 miinusta? :D Asiallinen viesti, ihan turhaa miinustella.
Mio-nimeä en ole ennen kuullut, mutta itse tykästyin tohon heti kun sen tosta luin :3
Aika hassua kylläkin tulla kysymään nimeä muilta, valitsette tietenkin sen mistä itse tykkäätte.
Onnea vielä pienen syntymän johdosta ja onnea jatkoon! :)- Goldenstar
Esikko on kukka. Esikoinen on eri asia.
- -Pavarotti-
Nessun Dorma
- jokiseutu
Venni-Alvari
Venni Oskari (Venni-Oskari)
Venni Kasperi
Verner Edvin
Edvin Robert
Eeti Verneri
Nimeä antaessa voisi ajatella, miltä se kuulostaa aikamiehellä. Ei mitään lässyä nimeä.
Fabien on kamala nimi ainakin supisuomalaiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446