Bangkok Kertokaa kokemuksista, missä olitte ?

tapsa2012

Missä alueilla olette olleet ja mikä on miellyttänyt ja mikä ei ?

Tämä kysymys on tarkoitettu paikalla olleille.

Siis millaisia alueita ja mitä alueella oli ja mitä kaipasit ?

Laitan vaikka Metro ja Skytrain kartan linkiksi.
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.thaiwaysmagazine.com/bangkok_map/images/BTS-map.jpg&imgrefurl=http://www.thaiwaysmagazine.com/bangkok_map/bangkok_skytrain_metro_map.html&h=569&w=790&sz=116&tbnid=sEAIh7mZEkcSGM:&tbnh=90&tbnw=125&zoom=1&usg=__LjrSL1LX9WTL_IcQyLBGR8_d8-k=&docid=48Bn2Au2lLEaHM&hl=fi&sa=X&ei=cDw8UoSzCsHj4QTM1oHADA&ved=0CDIQ9QEwAA&dur=14

13

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällästä menoa
    • 28x...

      Minä en klinkkejä klikkaile. Höpöttelen vain omistani. Yleensä olen asunut Nana- hotellissa koska oppi- isäni aussi- Make minut siihen ensi x majoitti ja opin tuntemaan seudun...
      Muistaakseni lehmäpoika- baarit ovat aivan vastapäätä. Nana Plazastahan hotska on nimensä ottanut. Patpongille on pikku tuk-tuk- matka. Nöösipoikana heräsin Nanasta kerran transun vierestä ja koetin saada sitä hereille aamulla kun olin luvannut viedä Juhan kivikasoja ja temppeleitä katsomaan. Eihän se mitään herännyt, nukkui siellä vielä iltapäivälläkin kun palasimme. Olin jo sen verran kännissä että nyt sai poika kyytiä ja ulos lähti...
      3-400 m:n päässä on arabihotelli jonka nimeä en nyt muista. Siellä päivystää 24/7 ainakin 100-200 opasehdokasta joista valita.

      Nämä ovat olleet parhaat paikat; en tosin paljon muualle ole ehtinytkään, vieläkin on jäänyt paljon näkemistä näistä paikoista...

      • eiopittujaa

        heh. sama kakskasi joka nykyään antaa asiantuntevia kommentteja myös africa-palstalla kommentoi näköjään täälläkin.
        selvisi, ettei ole käynyt edes afrikassa koskaan. liekö käynyt thaimaassakaan,kun tiedot ovat niin epätarkkoja ja muunneltuja toisten matkailijoiden kertomuksista. kaikkea tietoa ei opi matkatoimistojen oppaista:)


      • Annetaan sääliä
        eiopittujaa kirjoitti:

        heh. sama kakskasi joka nykyään antaa asiantuntevia kommentteja myös africa-palstalla kommentoi näköjään täälläkin.
        selvisi, ettei ole käynyt edes afrikassa koskaan. liekö käynyt thaimaassakaan,kun tiedot ovat niin epätarkkoja ja muunneltuja toisten matkailijoiden kertomuksista. kaikkea tietoa ei opi matkatoimistojen oppaista:)

        Hän on myöntänyt jo osan tarinoistaan myös Thaimaasta kopioiduiksi muilta matkailijoilta. Jokusesta matkasta 28 vielä pitää kiinni, mutta nekin voidaan kyseenalaistaa jo.

        Tosin, hänellä on täällä paljon seuraajia, muita poikia, jotka myös haaveilevat kerran elämässä pääsevän Thaimaahan lukemalla muita palstoja ja kopioimalla sieltä tarinat tänne omina 'kokemuksinaan'. Sallittakoon tämä näille ja annetaan heidän kertoa mielikuvitusmatkoistaan.


    • bkk/jokirist.

      Jos Bangkokissa ei ole ennen käynyt ja on pari kysymyksessä, niin jokiristeily on must

      • onko must?

        Voiko mennä jokiristeilylle jos on kolme?


      • Risteilijä
        onko must? kirjoitti:

        Voiko mennä jokiristeilylle jos on kolme?

        Se on jopa suotavaa, surittaa risteily kahden oppaan kera!


      • sympssymps

        Moni taksikuski yrittää viedä ping pong showhun, siinä naiset laittavat itseensä kuulemma jos minkälaisia esineitä... Poikaystävän kanssa oltiin jo melkein menossa ja oltiin sovittu että sama taksikuski joka kerran vei meidät hotelliin tulisi hakemaan meidät illalla hotellilta.

        minulle tuli kuitenkin epäluuloinen olo ja onneksi jätettiin menemättä. Oltiin vasta toista päivää Bangkokissa ja kaipasimme elämyksiä, mutta myöhemmin huomattiin Etelä Thaimaassa, että myös esim. Phuketissakin oli niitä pirun ping pong show esityksiä... Joka paikassa, emmekä tulleet Thaimaahan pyörimään missään tyttöbaareissa.

        Jaan tässä vähän omia kokemuksiamme ja minusta kadulla sisäänheittäjät olivat osa todella röyhkeitä. Esim. Kun olin itse pitkänä naisena ikkunaostoksilla ja poikaystävä vähän sivummalla, niin hänen kimppuun tuli pukukauppiaita ja yrittivät saada häntä teetättämään puku itselleen, heillä olisi kuulemma pieniä kauniita naisia jotka olisi valmiita vähän muihinkin palveluksiin.. :D

        Oli huvittavaa, kun agressiiviset pukunyyjät yritti saada vain poikaystävääni teetettämään puku, minua heidän tarjoukset eivät koskeneet. En ole mikään lihava vaan perus suomalainen pitkä nainen. Eihän siinä, muuten meidän kuukauden loma Thaimaassa oli ikimuistoinen jokiristeilyjä, vesiputouksia ja paaaaaljon muuta elämystä olemme rikkaampana ja varmasti joku,päivä menemme uudestaan Aasiaan. Se puhe on ihan totta, että kun kerran menet Aasiaan on sinne pakko päästä uudelleenkin. :)

        Bangkokista emme niin välittäneet, koska se on liian suuri ja likainen ja meluisa.


    • petra gr

      thonburi ,aivan ihana luonnonmukainen alue hotelleineen keskellä kiireistä bangkokkia ja mikä parasta hintataso edullisempi kuin silomilla esim.

    • ThailandM

      Bangkokissa en oo paljoo räätäleihin törmänny, enemmin Phuketista rantakadulla niitä on, itse oleillut pääasiassa Silomin ja Sukhumvitin alueella, ja tykännyt todella paljon kertaa bangkokissa käyneenä, kannattaa liikkua Bts.llä skytrain todella kätevä ja halpa :) taxikuskitko yritti viedä pingpongiin höpö höpö ei minua ainakaan eivät tyrkyttäneet mitään ja veivät sinne minne pyysin :)

      • syntiä 200000 säkkiä

        itse jouduin oikein yrittämään, että pääsin ping pong showhun


      • sympssymps

        Meillä ainakin pari taksikuskia innostui kyselemään mitä tekisimme illalla ja olisi tarjoutunut viemään sinne. Voi olla, että kyseessä oli joku järjestetty juttu. Kun välillä kuskeille voidaan maksaa siitä, että tuovat turisteja erilaisiin paikkoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe