Kun ei enää elätä itseään pomppimalla lässysarjasta toiseen.
Minua oksettaa.
Mitä tää bimbo Niko-homo tekee 10 vuoden päästä
4
111
Vastaukset
- saako vastata
Jakaa tietty rööriä reeperbahnilla pientäkorvausta vastaan
- robin nevahood
Niko tekee varmasti ihan mitä vaan, että se saisi itselleen "10 vuoden pään". Eli pään joka kestää sillä kasassa 10 vuotta". :D Tarkotin nyt yläpäätä, mut miksei sitä vois soveltaa alapäähänkin.
En tosin tiedä kestä Nikosta tässä nyt oli oikein kyse, mut oletin, että Niko Saarisesta vissiin. No ei mulla mitään häntä vastaan, oikeestaan enää.
(Niille jotka ei tajunneet tätä sanaleikkiä tiedoksi, että otsikon "10 vuoden päästä" oli oleellinen lause tässä) :) - mi09
Olisi varmasti ollut muitakin vapaaehtoisia tulijoita, kuin tuo Niko-neiti tai karsean näköinen kuvakirja. Talossa on jo akkavalta, miksi pitäisi ottaa enää tuota Nikoa, joka ei ole mikään mies.
- Oops1
Mi09, oikeassa oot. Oikein kunnon köriläs tuonne. Ei mitään neitejä. Tulisi todella vipinää taloon. Naisethan on vinkuneet moneen kertaan miehen perään. Äijämeininkiä taloon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882