Kukkakauppa LUNETTE, PIRKKALAn omistaja lupasi täyttää kaikki toiveet,
mutta oikeastaan mikään ei toteutunut. Morsiuskimpussa piti olla 3 kallaa, nuppu ruusua, hennon vaal pun neilikkaa tai vastaavaa, eustoniaa jne. Kimpussa oli 3 ISOA ruusua,neilikat olivat voimakkaan pinkkejä, eustoniaa löytyi kyllä mutta siitä putoili paljon nuppuja eli laatu huono ja lisäksi oli "surku pieniä" kalloja paljon enemmän kuin mitä toivomus oli. Kimppu oli tosi pieni.
Heittokimppu menetteli jotenkuten ja se myös kesti hyvin. Eipä siinä montaa kukkaa ollut. Sulhasen vieheessä oli pieni kalla ja vähän vihreää. Äitien hiuskoristeista toinen hajosi jo ennen kuin kampaaja ehti sen kiinnittää. (koristeet oli pienet, muistaakseni 3 pientä "nuppua" ja vähän vihreää. Kaason rannekukka hajosi myös alle puolentunnin, eli kukat putolivat pois. Kaikkineen nämä maksoivat 240e. Tyttäreni oli todella pettynyt ja kyyneleet ei olleet kaukana :( Valitin kukista heti seuraavana arki päivänä sähköpostitse mutta myyjä ei vastannut. Soitin, mutta henkilö ei kuulemma ollut paikalla. Lopulta menimme liikkeeseen jolloin saimme jonkinlaisen kompromissin aikaiseksi, eli myyjä lupasi heti maksaa tilille 50e. Todella kompromissi, koska mielestäni summan olisi pitänyt olla ainakin 100e. Rahoja ei tilille tullut ja sähköposteihin ei TAASKAAN vastattu. Lopulta menimme takaisin liikkeeseen, jolloin omistaja/myyjä kertoi, että hän ei aiokaan korvata kuin parikymppiä. Hän olisi kuulemma soittanut, mutta ei ollut numeroa. Numero kuitenkin oli hänelle annettu USEAMPAAN KERTAAN! Samoin hänellä oli sähköp os tiedot. Niin, parikymppiä siis lupasi korvata jos saa sitten papereihin nimen että on korvannut. Mutta niin halpa ei meidän allekirjoutus todellakaan ole. Jos tehdään virhe, se korvataan niinkuin pitää. Asiakaspalvelu ammatissa tämä tulisi ymmärtää. Olen itse ollut myyjänä ja tiedän, miten tulisi käyttäytyä. Eli nyt kaikille tiedoksi, että tuossa liikkeessä EI KANNATA asioida ellei halua heittää rahojaan kankkulan kaivoon. Myyjä saa siis pitää kymppinsä. Meille jäi todella paha mieli,mutta tiedämmepä vastaisuuden varalle että tuohon liikkeeseen emme jalallamme astu!
Täältä EI kannata tilata HÄÄKUKKIAAN!
Totuus!
1
202
Vastaukset
Olkaa yhteydessä kulutta-asiamieheen ja saatte varmasti paremman korvauksen koska silloin on jo isompi koneisto mukana keskustelussa. Tällöin myös kaikki mustaa valkoisella, niin korvaus tulee hoidettua ajallaan ja sovitun suuruisena.
Ei tämä tuo toki päivän aikana tuottettua mielipahaa takaisin, mutta yrittäjä oppisi tuon asiakaspalvelun ja laadun taidon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722