Kukkakauppa LUNETTE, PIRKKALAn omistaja lupasi täyttää kaikki toiveet,
mutta oikeastaan mikään ei toteutunut. Morsiuskimpussa piti olla 3 kallaa, nuppu ruusua, hennon vaal pun neilikkaa tai vastaavaa, eustoniaa jne. Kimpussa oli 3 ISOA ruusua,neilikat olivat voimakkaan pinkkejä, eustoniaa löytyi kyllä mutta siitä putoili paljon nuppuja eli laatu huono ja lisäksi oli "surku pieniä" kalloja paljon enemmän kuin mitä toivomus oli. Kimppu oli tosi pieni.
Heittokimppu menetteli jotenkuten ja se myös kesti hyvin. Eipä siinä montaa kukkaa ollut. Sulhasen vieheessä oli pieni kalla ja vähän vihreää. Äitien hiuskoristeista toinen hajosi jo ennen kuin kampaaja ehti sen kiinnittää. (koristeet oli pienet, muistaakseni 3 pientä "nuppua" ja vähän vihreää. Kaason rannekukka hajosi myös alle puolentunnin, eli kukat putolivat pois. Kaikkineen nämä maksoivat 240e. Tyttäreni oli todella pettynyt ja kyyneleet ei olleet kaukana :( Valitin kukista heti seuraavana arki päivänä sähköpostitse mutta myyjä ei vastannut. Soitin, mutta henkilö ei kuulemma ollut paikalla. Lopulta menimme liikkeeseen jolloin saimme jonkinlaisen kompromissin aikaiseksi, eli myyjä lupasi heti maksaa tilille 50e. Todella kompromissi, koska mielestäni summan olisi pitänyt olla ainakin 100e. Rahoja ei tilille tullut ja sähköposteihin ei TAASKAAN vastattu. Lopulta menimme takaisin liikkeeseen, jolloin omistaja/myyjä kertoi, että hän ei aiokaan korvata kuin parikymppiä. Hän olisi kuulemma soittanut, mutta ei ollut numeroa. Numero kuitenkin oli hänelle annettu USEAMPAAN KERTAAN! Samoin hänellä oli sähköp os tiedot. Niin, parikymppiä siis lupasi korvata jos saa sitten papereihin nimen että on korvannut. Mutta niin halpa ei meidän allekirjoutus todellakaan ole. Jos tehdään virhe, se korvataan niinkuin pitää. Asiakaspalvelu ammatissa tämä tulisi ymmärtää. Olen itse ollut myyjänä ja tiedän, miten tulisi käyttäytyä. Eli nyt kaikille tiedoksi, että tuossa liikkeessä EI KANNATA asioida ellei halua heittää rahojaan kankkulan kaivoon. Myyjä saa siis pitää kymppinsä. Meille jäi todella paha mieli,mutta tiedämmepä vastaisuuden varalle että tuohon liikkeeseen emme jalallamme astu!
Täältä EI kannata tilata HÄÄKUKKIAAN!
Totuus!
1
223
Vastaukset
Olkaa yhteydessä kulutta-asiamieheen ja saatte varmasti paremman korvauksen koska silloin on jo isompi koneisto mukana keskustelussa. Tällöin myös kaikki mustaa valkoisella, niin korvaus tulee hoidettua ajallaan ja sovitun suuruisena.
Ei tämä tuo toki päivän aikana tuottettua mielipahaa takaisin, mutta yrittäjä oppisi tuon asiakaspalvelun ja laadun taidon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3610535Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12510118- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776314Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304872- 554697
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144041Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253393- 623117
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2203039