Raiskaus aiheutti eron

twentyzeroplusone

Vähän aikaan sitten minut raiskattiin ystäväni luona. Olimme tulleet festareilta sinne ja ystäväni mukana tuli meitä vanhempi mies. Itse olin jo niin humalassa, että menin suoraan makuuhuoneeseen nukkumaan ja he jäivät olohuoneen sohvalle rupattelemaan. Mieskin nukahti sohvalle ja ystäväni hihkaisi minulle että lähtee moikkaamaan veljeään jonnekin ja hän lähti. Olin jo nukahtanut kun se mies tuli sinne huoneeseen ja heräsin kamalaan asiaan. Hän veti housut pois ja pisti minut vaikeaan asentoon. Kirkaisin koska heräsin kesken uneni ja yritin pyytää lopettamaan. Painoi keuhkoja etten saanut kunnolla edes henkeä. Yritin purra mutta en pystynyt tekemään juurikaan mitään. Kun se loppui mies lähti pois sohvalle nukkumaan. Lopulta menin ihan paniikkiin. Aloin vaan itkemään ja ahdisti. Kun ystäväni tuli takaisin, hän huomasi minun tulevan vessasta aivan sekaisin tärisin ja puhuin epäselvästi. Hän soitti ambulanssin minulle. Minulla ei ole kaikesta tästä muistikuvaa koska olin mennyt aivan hysteeriseksi. Sitten menin ambulanssiin ja minua rauhoiteltiin, kerroin että minut raiskattiin jonkin aikaa sitten ja minun pitää päästä heti tutkimuksiin koska en aamulla muuten enää viitsi mennä. Minut tutkittiin sairaalassa raiskauksesta ja samalla selvisi, että minulla on myös kohdun ulkopuolinen raskaus (poikaystäväni oli siis sen isä), Sairaalassa minä mietin ja mietin rakasta poikaystävääni. Hän oli minulle rakkain. Ajattelin että minun täytyisi vain olla kertomatta hänelle vaikka minun teki mieli soittaa hänelle kokoajan. Ja eniten halusin vain halata häntä mutta samalla tiesin että hän vihaisi minua niin paljon. Minut on kerran aikaisemmin raiskattu 16-vuotiaana ollessani selvinpäin ja minulla oli kamalat traumat siitä että minua haukutaan siitä. Oli jo aamu kun lähdin takaisin kaverin luo sairaalasta, mies oli vieläkin siellä vaikka jostain syystä kuvittelin että hän olisi jo ajat sitten lähtenyt. Aloimme heti juomaan taas ja yritin saada itsestäni iloista ja lähteä uudelleen festareille. kaverini veli ja hänen kaverinsa tulivat asuntoon johonkin aikaan ja mies lähti silloin pois. olimme festareilla ja jostain syystä minua alkoi pelottaa ilta ja humaltuminen ja pahat ihmiset jotka vaanivat ympärillä. soitin poikaystävälleni että voisiko hakea minut pois. hän haki minut pois. hänellä auto täynnä muitakin kavereita. olo oli aivan kauhea. en tiennyt kuinka voisin kertoa hänelle, hänkin humalassa ja vaan vitsaili kaikesta. kun olimme hänen luonaan hän käsitti väärin ja luuli että olen ollut muissa miehissä. meille tuli aivan kauhea riita ja seuraukset olivat todella satuttavia. minun oli vaikea kertoa mitä todella oli tapahtunut ja hän ei muuta ajatellutkaan kuin vain sen että olen pettänyt häntä. lähdin kotiin ja kun pääsin kotiin makasin vain monta päivää sängyssä enkä pystynyt syömään tai opiskelemaan. kun vihdoin pääsin ylös sängystä muutaman päivän päästä olo oli niin kauhea että olisin voinut tappaa itseni. menin siis suoraan sairaalaan ja puhuin mitä oli tapahtunut en olisi kestänyt enää muuten. pari päivää hoitelin asioita ja rikosilmoitukset tein ja minulle luvattiin järjestää terapiaa jos tarvitsen. olen käynytkin sen jälkeen viikottain puhumassa jaksamisestani. yritimme poikaystävän kanssa vielä jotain mutta minusta tuntui ettei hän välitä minusta enää. lisäksi en voinut uskoa että hän voisi ymmärtää miltä minusta tuntui. minua ahdisti jos hän tuli liian lähelle vaikka halasikin vain lujasti. ahdistuin niin kovasti että oli vaikeuksia pysyä vahvana ja näyttää että kaikki on hyvin. muutuin todella kiukkuiseksikin, syytin häntä hyväksikäytöstä ja luulin että hänellä on toisia naisia joita ei ole raiskattu ja joilla ei ole samoja ongelmia kuin minulla nyt, enkä tuntenut itseäni enää tärkeäksi hänelle. Emme ole enää yhdessä. Enkä voisi palatakkaan. Rakastin häntä suuresti ja sydäntä särkee että raiskauksen takia kaikki meni pilalle. mutta ei sille voi enää mitään. enkä syytä häntä siitä että kumpikaan meistä ei ollut tarpeeksi vahva säilyttämään suhdetta. Nyt aion keskittyä itseeni jonkin aikaa ja ehkä annan itselleni mahdollisuuden tutustua uuteen mieheen jonkin ajan päästä mutta en vielä ole antanut koska se ei tunnu vielä oikealta.

12

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihainen valehtelijoille

      Plaa plaaaa.. Hyvin keksitty tarina... bravo. Paljon ristiriitoja kertomuksessasi. Kuka sairas ihminen keksii tuollaisia tarinoita ja miksi? Pistää vihaksi sinun kaltaiset, raiskaus ei ole mikään leikkijuttu, vaan järkyttävän julma, raaka ja traumoja aiheuttava teko. Lopettakaa nuo tekaistujen raiskaustarinoiden kertominen niin oikeat raiskauksen uhrit otettaisiin ehkä tosissaan.

    • jonna4554

      näin siinä usein valitettavasti käy!

      mutta onkin parasta, että keskityt nyt itseesi ja paranemiseesi!

      jos parisuhde ei onnistu tuollaisen jälkeen, täytyy muistaa että se ei olisi muutenkaan silloin tärkein asia se parisuhde. vaan oma vointi!

    • tiinul1

      Ai että syytit poikaystävääsi hyväksikäytöstä? Tuo taipumuksesi syyttää syytöntä noin järkyttävällä ja loukkaavalla tavalla tekee koko tarinasi kyseenalaiseksi. Jos kuitenkin puhuit totta, niin toivon ja rukoilen, että parantuisit ja selviäsit kauheasta kokemuksestasi, ja löytäisit onnen ja rakkauden.

      Jos taas kadut kännipanoasi syyttelemällä toista raiskaajaksi, niin toivon, että saisit mielenterveytesi kuntoon, ja oppisit näkemään omatkin virheesi ja vajavaisuutesi.

      Tiedät vain itse, kumman näistä toivotuksista ansaitset. Minä en, siksi sanoin molemmat.

    • myös aikanaan raiskattu

      Hei ap.
      Tälle palstalle ei kannata kirjoittaa mitään omia kipeitä kokemuksia!!! Täällä pyörii suurimmaksi osakseen ihmisiä joittenka mielestä raiskauksia ei tapapahdu, tai jos tapahtuu se on raiskatun vika ja raiskaaja on uhri.

      Jaksamisia ja toipumisia sinulle!!

    • Hutsut nuschitaan..

      taas urpojen naisten kännisekoilu syynä raiskaukseen.. Mitä hemmettiä joku "vanhempi mies tulee frendisi kämpille???? Viddu ootte tyhymiä ämmät..

      • Bimbot eli naiset

        Samaa mietin itsekin. Ei ole ongelmien kerjäämisellä näköjään mitään rajoja.


      • Surkeaanoloamenkääpois

        Olette molemmat älykkyysosamäärältänne erittäin minimimaalisia ja surkeita ihmistörppöjä joilla ei taida olla pienintäkään hajua paikastanne maailmassa.


    • Lisää viinaa

      Olipa pitkä pötkö.

    • Onko netissä yhtäkään asiallista ja kenties myös suljettua keskustelupaikkaa seksuaalirikosten uhreille? Mielenkiinnosta kyselen.
      Mullakin meni suhde poikki raiskauksen jälkeen. Kuvittelin, että mieheni nauraa minulle selän takana. ym. kamalaa.

      • AsiallisiaKysymyksiä

        Miksi pitää olla holtittomassa humalassa?

        Miksi joku "tuntematon vanhempi äijä" tulee kämpille mukaan?

        Miksi kaverista ei pidetä huolta?


      • Kerrankin asiallista
        AsiallisiaKysymyksiä kirjoitti:

        Miksi pitää olla holtittomassa humalassa?

        Miksi joku "tuntematon vanhempi äijä" tulee kämpille mukaan?

        Miksi kaverista ei pidetä huolta?

        Vastatkaapas nuoret ihmiset ylläoleviin kolmeen kysymykseen. Miettimisen aihetta todellakin.


      • AsiallisiaKysymyksiä kirjoitti:

        Miksi pitää olla holtittomassa humalassa?

        Miksi joku "tuntematon vanhempi äijä" tulee kämpille mukaan?

        Miksi kaverista ei pidetä huolta?

        "Miksi pitää olla holtittomassa humalassa?

        Miksi joku "tuntematon vanhempi äijä" tulee kämpille mukaan?

        Miksi kaverista ei pidetä huolta? "

        Miehet osaavat humalassa olon yhtälailla. Miksi siis olla holtittomassa humalassa ja käydä sammuneen naisen kimppuun tai käyttää häntä seksuaalisesti hyväksi? Ettekö voisi ajatella, että miltä itsestä moinen tuntuisi?...

        Taitaapi olla niin, että tässä ollaan samoissa, eli miehet tulee naisen kämpille yhtä usein kuin naiset menevät miehen kämpille. Älkää olko sukupuolisokeita!

        Humalassa kaverin huolehtiminen herpaantuu ymmärrettävistä syistä, näin käy myös miesten kesken.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe