PH ja bakteerit - mikä tuotteita olette käyttäneet?

tarvitsen apua

Minulla on jo jonkin aikaa ollut runsasta ja pahanhajuista valkovuotoa ja mietin tässä, että mitä tuotetta ostaisin apteekista emättimen ph- ja bakteeritasapainon korjaamiseen. Lactal Balans, VagiC, Gynocaps, mitä näitä nyt on... Kertokaa kokemuksia!

5

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flagylit auttoi24

gynocaps aina menkkojen jälkeen heti kuurina ja ennaltaehkäisevästi,ohjeissa kerrotaan.mutta huomioi myös että jos sulla on bakteeritasapainonhäiriötila,niin se ei mene kuin lääkärin reseptillä eli antibiooteilla ja emätinpuikoilla ensin hoidetaan pöpö pois ja sen jälkeen ennltaehkäisevänä käsikauppatuottein.suositan sulle ehdottomasti intiimialueelle tarkoitettua alapesuainetta apteekista erikseen ja älä joka pesussa käytä pesuaineita,ihan vedellä.ilmakylpyjä.se kääkärin papa koe kertoo sit mikä sen pahan hajun teettää,läääriin ensiksi.

• tarvitsen apua

Hävettää myöntää, mutta olen käynyt gynekologilla viimeksi 17-vuotiaana eikä minulta ole ikinä otettu edes sitä papa-koetta... Onko tosiaan niin, ettei mahdollinen tulehdus voi mitenkään parantua itsestään? Lääkärissä käynti hankalaa kun ei ole varaa käydä yksityisellä ja asun pienellä paikkakunnalla, jonka terveyskeskuksesta huonoja kokemuksia eikä täällä ole edes erikseen mitään gynekologia. Minulla on kerran aiemmin ollut selvät bakteerivaginoosin oireet ja vielä erittäin voimakkaat ja häiritsevät sellaiset, mutten käynyt lääkärissä enkä hoitanut edes käsikauppalääkkeillä, mutta silti vaiva ajan myötä hävisi.

• Tarkkuus kannattaa
        tarvitsen apua kirjoitti:

Hävettää myöntää, mutta olen käynyt gynekologilla viimeksi 17-vuotiaana eikä minulta ole ikinä otettu edes sitä papa-koetta... Onko tosiaan niin, ettei mahdollinen tulehdus voi mitenkään parantua itsestään? Lääkärissä käynti hankalaa kun ei ole varaa käydä yksityisellä ja asun pienellä paikkakunnalla, jonka terveyskeskuksesta huonoja kokemuksia eikä täällä ole edes erikseen mitään gynekologia. Minulla on kerran aiemmin ollut selvät bakteerivaginoosin oireet ja vielä erittäin voimakkaat ja häiritsevät sellaiset, mutten käynyt lääkärissä enkä hoitanut edes käsikauppalääkkeillä, mutta silti vaiva ajan myötä hävisi.

Ehkäpä tuo bakteerivaginoosiksi luulevasi olikin jotain lievempää joka parani itsekseen. Yleensä bakteerivaginoosi pahenee ja pahimmillaan leviää kohtuunkin ja voi aiheuttaa jopa lapsettomuutta. Siksi jos on oireita ja epäilee tulehdusta, kannattaa käydä lääkärissä. Terveyskeskuslääkärikin ja -laboratorio pystyvät diagnosoimaan tulehduksen ja saat reseptin kunnolliseen lääkitykseen. Kun tulehdus on poissa, ennakkotorjunta hoituu noilla em. tuotteilla. Itse käytän harvakselleen Lactal Balanc'ia ja pesen muutaman kerran viikossa Seba Medillä (ei sisältä).

• nyt papa pyytämäään

tk lääläriin aika ja pyydät papa koetta että epäilet tulehdusta .siitä saat siten varmuuden ja hoidon.ei mene itekseen ohi.haju muhii kunnes hoidettu.pitää se papa tehdä hajuhaitoista,haista ei saa terveessä alapäässä.

• EiAcoa

Olen käyttänyt vuosia alapesuun apteekin SebaMediä. Yhtä kauan on nivusten sienitulehdus minua vaivannut. Miten on, altistaako tämä pesuaine mahdollisesti. Onko kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
      Maailman menoa
      202
      1557
    2. Olet mielenkiintonen ja kiehtova. Erikoinen epänormaali ihminen

Siksi kiinnostava. Hyvää yötä. Saan kai sanoa ystäväni? Saanhan ?
      Ikävä
      50
      1362
    3. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1200
    4. Mikä nyt on

Ihmisiä katoaa, ruumiita löytyy. Suntista löytynyt ruumis...
      Kokkola
      77
      1194
    5. Nyt mies ryhdistäydytään

molemmat IRL. Jos molemmilla on tunteita. Ei heitetä niitä roskiin. Hyvää yötä.
      Ikävä
      124
      1164
    6. Haapaveden hiippari

Jokos sen kylillä pyörivät hiipparin henkilöllisyys on selvinny joka tuijottelee ikkunoista ja tulee yöllä taloihin sisälle?
      Haapavesi
      28
      949
    7. Nyt on irvokas kuva Sannasta

Sanna Marinille lämmin vastaan­otto Albaniassa suomen itsenäisyyspäivänä https://is.mediadelivery.fi/img/658/c0b897a1f79adf3fb623b0485bdec65f.jpg.web
      Maailman menoa
      253
      864
    8. Ano Turtiaisen kättely huipentaa Linnan juhlat!

Koska kaikki kansanedustajat on aina kutsuttu Linnan juhlin, siellä tulee pian näkymään myös Ano Turtiaisen mahtava urheilijanvartalo! Ei ole epäilys
      Maailman menoa
      104
      752
    9. Mulle kyllä riittäisi

🥰 kun ekaksi vaan pitäisit kädestä kiinni 🤝 ja katselisit silmiin. 👀
      Ikävä
      43
      742
    10. Sille Rakkaudelle joka on tarkoitettu

Meijän on pakko yrittää kun muita vaihtoehtoja ei ole. Eikä sitä voi jättää tekemättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      83
      657
    Aihe