Kaksonen!!!!!!!!!

Kaksoissisko4ever<3

Siis on ihan mahtavaa kun on kaksonen!!!!! Ette uskokaan et se on ihanaa!!!!!!!! Me ollaan 14w tytöt ja identtiset kaksoset ja kukaan ei erota meitä paitsi äiti, iskä, isoveli ja pikkusisko. Me riidellään toooosi harvoin ja sillonkin sovitaan viides minuutis.... :DDD Ja aaaaaww mitä ihania kepposia voikaan tehdä... Suunnitelmavaiheesta toteutukseen!!!! Lainaillaan vielä toistemme vaatteita ja kamppeita että voidaan huijata hyvin.. Se on nero matikassa ja mä oon hyvä äikässä ja kirjottamisessa, ja jos toinen joutuu uusintakokeeseen niin se parempi menee tekemään sen toisen puolesta!!!!! Voi vittu tulee varmaan kirjotisvirheit ku sisko tönii just olkapäähän... :DDDD On nii mahtavaa ku on kaksonen!!!!! Kiittos ymmärsitte varmaa ja ymmärtäkää myös murehtia jos teillä ei oo identtistä kaksosta!!!!!!! :DDDD
Okkei kiitti moi

8

780

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spirus roistosämmä

Mä VIHAAN mun kaksoissiskoa. ME ollaan toooosi harvoin sovussa ja silloinki riitannutaan viides minuutis. Ollaan identtiset ja se kiusaa mua AINA. Epäilen, että se on oikeesti PAHA. Meillä ei todellakaan oo mitään hilpeetä yhteiseloa ja kekseliäitä kepposia, vaan pikemminkin yritetään vammauttaa toisemme. Pienenä nukuttiin kerrossängyssä ja mä olin ylhäällä, niin keskellä yötä se PIRUN APULAINEN kiipesi mun sänkyyn ja PUDOTTI MUT ALAS!!!! Nilkkahan siinä nyrjähti. Sisko oli vanhemmille kuin Pyhä Enkeli. Oli hoivaavinaan mua, mutta heti kun aikusten silmä vältti niin istu jalan päälle. Ai vittu.
      Tossa se nyt mulkkaa ja syljeskelee. Älä koskaan, KOSKAAN toivo että sulka olisi kaksonen. Varsinkaan jos se on yhtä Paha kuin mun.

• Kaksoissisko4ever<3

Arvatkaa vaan miten villiä toistemme nuolemista on aina öisin kun
        vanhemmat nukkuu. Joskus annetaan iskän katsella...

• Sivusta seurannut
        Kaksoissisko4ever<3 kirjoitti:

Arvatkaa vaan miten villiä toistemme nuolemista on aina öisin kun
        vanhemmat nukkuu. Joskus annetaan iskän katsella...

Nikkipöllijä taas vauhdissa..

• Sivusta seurannut
        Sivusta seurannut kirjoitti:

Nikkipöllijä taas vauhdissa..

Niin taitaa

• kauha3

Mä olin kohdussa kaksonen mutta sitten se toinen kuoli ennen syntymää ja kaikki mitä jäi jälelle on pala aivoja ja tukku hiuksia ja hampaita jokka löyty mun mahalaukusta myöhemmin :D

• juuh elikkäs...

D:

• qweqweqweqwe

sun pieru varmaan tappo sen :D

• parhaat

Me ollaan identtiset kaksoset - kaikkea kivaa sattunut ja sattuu kun ihmiset ei erota meitä.
      On meillä muitakin kavereita, mut me ollaan parhhaat... Tätäkin raapustetaan yhdessä. Nyt ollaan 15v. tosin mä olen kolmeminuttia vanhempi. Oli kiva kasvaa murrosiässä (tosin ollaan tietty, murkkuja vieläkin) kun keksittiin runkku ja muut jutut yhdessä ja niitä harrastettu yhdessä. Tosi kivaa sekin.... Onks muita samanlaisia identtisiä veljeksiä, joilla yhteiset leikit" jne...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2601
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2199
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1693
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      72
      1486
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1263
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      219
      1157
    Aihe