Jos tikku on märkä se ei syty.
Tikusta asiaa
40
189
Vastaukset
Pirre ämpäristä,sinä tikusta ei sitä tierä ennen ku on raapassut .
Voi kuule hyvinkin roihahtaa ja loistaa pitkälle,et sä muuta tarvii ku suulaan kaverin .
Tee niinku metsämieskin joka kokeili tikkuja ennen lähtöä, kaikki tikut jotka toimi se laitto askiin takaisin.Pirren ämpäristä idea ryöstin. Eihän liikeideatkaan kummosia tarvitse olla jos kauppa käy.
Tässä lapsia ootellessa kokeilen montako fiksua palstalla on?
K/K pelkäänpä pahoin, että nyt sun maineesi fiksuna kärsii.Haitanneeko tu mittään,kansakoulupohjalta mennään.
Pääasia on se et jos kirjoittaja ei oo pahasti sanonut eikä hyvästi niin sille kirjoittelen jos sattuu huvittamaan.
Mä jo ilmoitin et olen ollu Pöljän keramiikan johtajana ,ei sekään fiksua ollu.
onneks kukaan ei huomannu tarttua aiheeseen ,silloin olis tietämättömyys paljastunu.Luin äsken tuon ämpäriketjun, nauroin kippurassa sille räppiryhmäjutulle.
Ja nyt tälle aloitukselle :Dminttupuu kirjoitti:
Luin äsken tuon ämpäriketjun, nauroin kippurassa sille räppiryhmäjutulle.
Ja nyt tälle aloitukselle :DArmoa en antanut, mutta pakko sitä on joskus tuhmia tukistaa ja ihan kunnolla.
Ei mun kakaratkaan mun silmillä saa hyppiä.koti-kiusattu kirjoitti:
Haitanneeko tu mittään,kansakoulupohjalta mennään.
Pääasia on se et jos kirjoittaja ei oo pahasti sanonut eikä hyvästi niin sille kirjoittelen jos sattuu huvittamaan.
onneks kukaan ei huomannu tarttua aiheeseen ,silloin olis tietämättömyys paljastunu.Pöljän ohi mentiin kun isolle kirkolle junalla köröteltiin. Siellä on myös Pöljän ala-aste ja yläaste ja pitäähän siellä olla myös opettajia ja johtajia. Keramiikkatehdas lie rautatiestä sivummalla.
Tunnen kansakoulupohjaisia johtajia.- llllllL
koti-kiusattu kirjoitti:
Haitanneeko tu mittään,kansakoulupohjalta mennään.
onneks kukaan ei huomannu tarttua aiheeseen ,silloin olis tietämättömyys paljastunu.jenni linnove näkyy nyt olevan johtaja, pöljän keramiikka
llllllL kirjoitti:
jenni linnove näkyy nyt olevan johtaja, pöljän keramiikka
Onko hän kansakoulupohjainen vai ylemmän korkeakoulun käynyt?
korpikirjailija kirjoitti:
Pöljän ohi mentiin kun isolle kirkolle junalla köröteltiin. Siellä on myös Pöljän ala-aste ja yläaste ja pitäähän siellä olla myös opettajia ja johtajia. Keramiikkatehdas lie rautatiestä sivummalla.
Tunnen kansakoulupohjaisia johtajia.Yhtenä päivänä tutkin menneitä ja siel tuli vastaan Pöljän keramiikka ja 20luku .
Erittäin ohuita kammalla koristeltuja ,suusósat sisäänpäin laskostettuja,aspesti pitoisia suuria astioita.
Toi pöljä vaan sattu silmäänja siit se ajatus lähti.koti-kiusattu kirjoitti:
Yhtenä päivänä tutkin menneitä ja siel tuli vastaan Pöljän keramiikka ja 20luku .
Erittäin ohuita kammalla koristeltuja ,suusósat sisäänpäin laskostettuja,aspesti pitoisia suuria astioita.
Toi pöljä vaan sattu silmäänja siit se ajatus lähti.Tikusta asia ketju on juuri sellainen jossa ajatus saa lentää.
Minä tein tänään kermaperunoita, herkkusienimuhennosta, lihapyöryköitä.korpikirjailija kirjoitti:
Tikusta asia ketju on juuri sellainen jossa ajatus saa lentää.
Minä tein tänään kermaperunoita, herkkusienimuhennosta, lihapyöryköitä.Minä lakkasin juuri varpaankynteni,uskotko? sanohan rehellisest.
- tuttu juttu
koti-kiusattu kirjoitti:
Minä lakkasin juuri varpaankynteni,uskotko? sanohan rehellisest.
Vaivaa siis kynsisieni?
tuttu juttu kirjoitti:
Vaivaa siis kynsisieni?
Pihkalakkaapa hyvinkin ja tuntuu auttavan.
Hyvä Korppis!!
:DHyvä minttu, minulla on onneksi kivoja kavereita, ei liian fiksuja, mutta asiallisia.
Ajatella jotkut fiksut ovat avanneet ketjuni vaikka eivät pruukaa noteerata aloituksiani. Ja mistäkö tiedän, no tietty miinusta pukkaa ; ))
- Pirre*
Syttypä..
Jaha mitäs mie keksisin, no ainakin äsken koukkasin ruokaostoksilla, on se saturainen hupa raha, muutama killinki jäi yli, ja kahteen muoviämp...eiku kassiin sopi seki raha..vaan huomenna paistan leipää ja potattia saatiin tutuilta ihan kotiinkanto palkalla, mitäs sitä muuta eläkeläis m(p)ummi tarviaakaan jouten huokumiseen. :)Oliko sinulla satasen seteli handussa vautsi, miltä tuntui sitä hiplata,
Kerran silloin kun minulla oli launasravintola tuli eräs kylähullu ja osti 6,80 ekun lounaan ja antoi minulle viisisatasen.
Sanoin, että jos sinulla ei ole pienenpää talo tarjoaa. No, äijä äimisteli aikansa ja löytyihän sieltä taskusta pienempää.- Pirre*
Oliko sinulla satasen seteli handussa vautsi, miltä tuntui sitä hiplata,
Kerran silloin kun minulla oli launasravintola tuli eräs kylähullu ja osti 6,80 ekun lounaan ja antoi minulle viisisatasen.
Sanoin, että jos sinulla ei ole pienenpää talo tarjoaa. No, äijä äimisteli aikansa ja löytyihän sieltä taskusta pienempää.En mie pidä käteistä mukana, tai oikeastaan ole koskaan kotonakaan, ihan pankkikortilla maksoin.
Pirre* kirjoitti:
En mie pidä käteistä mukana, tai oikeastaan ole koskaan kotonakaan, ihan pankkikortilla maksoin.
Hui säikähdin jo, että olen ainut pankkikorttia käyttävä ; )
Keskustelitte tuolla toisessa ketjussa leivonnaisista. Ostin tänään Lidlin bakerysta isoja maalaisgroisantteja a 0,49 kpl. Pulleroita ruissämpylöitä a 0,39 kpl. Ei paha hinta hyvästä tuotteesta.- tiinaex...
Keskustelitte tuolla toisessa ketjussa leivonnaisista. Ostin tänään Lidlin bakerysta isoja maalaisgroisantteja a 0,49 kpl. Pulleroita ruissämpylöitä a 0,39 kpl. Ei paha hinta hyvästä tuotteesta.lidlissä on muhkeita groisantteja ja hyviä sämpylöitä olispa se vaikka tossa muutaman kilsan päässä vois vaikka kävellä ostaan lämpimäisiä mutta kun on niin kaukana just tänään ei taas tullu mieleen kun kävin kaupungissa mutta ehkäpä seuraavalla kerralla.
- Sika kallista
Keskustelitte tuolla toisessa ketjussa leivonnaisista. Ostin tänään Lidlin bakerysta isoja maalaisgroisantteja a 0,49 kpl. Pulleroita ruissämpylöitä a 0,39 kpl. Ei paha hinta hyvästä tuotteesta.ainakin noi ruissämpylät, K - kaupasta hai juuri eurolla 705g pussin ruisleipää.
Tosin sai ostaa vaan yhden pussin ?
jossa on muistaakseen 12 leipää.
Tarkistus netistä "Oululainen REISSUMIES 12 kpl /705 g"
Ja tuo maksaa nyt siis sen yhden euron. ;) Joten huomenna uus reissu K - kauppaan ja kahvia saa. Kulta Katriina KAHVI 500 g 3,98/kg, rajoitus 2 pkt/talous 1 99 pkt
Tuohon ei teitin mainostama Lidli pysty? Sika kallista kirjoitti:
ainakin noi ruissämpylät, K - kaupasta hai juuri eurolla 705g pussin ruisleipää.
Tosin sai ostaa vaan yhden pussin ?
jossa on muistaakseen 12 leipää.
Tarkistus netistä "Oululainen REISSUMIES 12 kpl /705 g"
Ja tuo maksaa nyt siis sen yhden euron. ;) Joten huomenna uus reissu K - kauppaan ja kahvia saa. Kulta Katriina KAHVI 500 g 3,98/kg, rajoitus 2 pkt/talous 1 99 pkt
Tuohon ei teitin mainostama Lidli pysty?Ostin K-.citymarketin ruispuikuloita 9 kpl.
Tulin juuri koneelle kun poika huusi keittiöstä, hei tämä leipäpussi sisältää banaanikärpäsiä, milloin olet ostanut tämän. Sanoin, että tänään. Pussin sisällä oli banaanikärpäsiä emmekä olleet vielä sitä edes avanneet.
Vaihtoon menee.tiinaex... kirjoitti:
lidlissä on muhkeita groisantteja ja hyviä sämpylöitä olispa se vaikka tossa muutaman kilsan päässä vois vaikka kävellä ostaan lämpimäisiä mutta kun on niin kaukana just tänään ei taas tullu mieleen kun kävin kaupungissa mutta ehkäpä seuraavalla kerralla.
Tuoreita ja banaanikärpäsittömiä ; )
- Sika kallista
Ostin K-.citymarketin ruispuikuloita 9 kpl.
Tulin juuri koneelle kun poika huusi keittiöstä, hei tämä leipäpussi sisältää banaanikärpäsiä, milloin olet ostanut tämän. Sanoin, että tänään. Pussin sisällä oli banaanikärpäsiä emmekä olleet vielä sitä edes avanneet.
Vaihtoon menee.Oletko nyt aivan varma et ei olisi banaanipussi.
Sika kallista kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma et ei olisi banaanipussi.
Meitä oli kolme todistamassa, että ruispuikuloita ne oli sellaisia ruskeita ei keltaisia.
Uusi pussukka vaihdettu,
- henrjii
oletko pitänyt sitä taskussa.
- Korppis*
Televisiossakin saa juuri nyt sangen historiallista tietoa tikusta. Tarua vai totta ohjelmassa Rikun teoria kynästä oli tikku.
Riku kertoi kuinka tikulla isoisä riuulla istumisen jälkeen kaivoi ylimääräiset jämät ulos. Riku oli oikeassa kynän alkuperäinen nimi on ollut tikku joten tikusta tuli tosi asiaa.
Voi kuinka ajankohtainen aloitus, enhän tätä osannut aavistaa.
Joskus olen toki sanonut, että esim. muodissa elän aikaani edellä. - kysymys3
Korppis* kirjoitti:
Televisiossakin saa juuri nyt sangen historiallista tietoa tikusta. Tarua vai totta ohjelmassa Rikun teoria kynästä oli tikku.
Riku kertoi kuinka tikulla isoisä riuulla istumisen jälkeen kaivoi ylimääräiset jämät ulos. Riku oli oikeassa kynän alkuperäinen nimi on ollut tikku joten tikusta tuli tosi asiaa.
Joskus olen toki sanonut, että esim. muodissa elän aikaani edellä.Te nollat kaikessa.
Takanen sana suomessa mitä se on? - henrjii
Korppis* kirjoitti:
Joskus olen toki sanonut, että esim. muodissa elän aikaani edellä.venäläinen vessa on semmoinen, että siinä on kaksi riukua, toiseen ripustetaan takki, toisella hätistelän susia.
- henrjii
henrjii kirjoitti:
venäläinen vessa on semmoinen, että siinä on kaksi riukua, toiseen ripustetaan takki, toisella hätistelän susia.
Ripaska on taas tullut siitä kun kakkalla ollessa on joutunut hätistelemään susia potkimalla.
- Pirre*
henrjii kirjoitti:
venäläinen vessa on semmoinen, että siinä on kaksi riukua, toiseen ripustetaan takki, toisella hätistelän susia.
Ettäkö ripaskaa riu`ulla :)
- hypityttääkö?
henrjii kirjoitti:
Karkeasta riu'usta voi saada tikkuja takapuoleen.
henrjii kirjoitti:
Ripaska on taas tullut siitä kun kakkalla ollessa on joutunut hätistelemään susia potkimalla.
Salattuiden elämien käsikirjoittajalla on omituinen mielikuvitus lentokone syöksyy maahan ja porukat pelastuu lumiseen Siperiaan. Löytävät viihtyisän kämpän ja kuivattua lihaa. Mietin lieköhän siellä riukua. Ei ainkaan ole näytetty missä ne pyllistelee ja miten.
- .--.
hypityttääkö? kirjoitti:
Karkeasta riu'usta voi saada tikkuja takapuoleen.
Ja täällä moni sormeensa päätään raapiessaan.
- .....
korppis kirjoitti:
Minullakin on sormet verillä.
Älä jyrsi kynsiäsi.
..... kirjoitti:
Älä jyrsi kynsiäsi.
Kynsissä ei juuri nyt ole kehumista, muttaei ne verilläkään ole. Se on tuo pääknuppi joka lahoo.
korppis kirjoitti:
Minullakin on sormet verillä.
"Liro"
Jaa että kisaa taas.
Sinulla suussa-sulavaa, minulla raakaa, tikkuista Lanttu-laatikkoa?
H.hunksz kirjoitti:
"Liro"
Jaa että kisaa taas.
Sinulla suussa-sulavaa, minulla raakaa, tikkuista Lanttu-laatikkoa?
H.Otan ettonet nyt, jatka sinä.
Muista vuolla tikkuja latvoista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859