M52 + N22

Hän oli keski-ikäinen siisti ja charmatti herrasmies. Olimme tavanneet netin treffipalstalla ja sopineet tapaamisen täksi illaksi. Olimme harrastaneet nettiseksiä Skypen välityksellä ja nyt oli aika tavata oikeasti. Kumpikin tiesi mitä toinen hakee: hauskanpitoa kahden aikuisen kesken, ei sitoumuksia eikä tilitysvelvollisuutta.

Ovikello soi. Avasin hänelle oven ja hän näytti syötävän hyvältä. Hyväntuoksuinen pukumies joka käyttäytyi kuin herrasmies. Kukkia ja suklaata. Vähän imelän kliseistä, mietin itsekseni. Hän astui sisään asuntooni ja ennen kuin ehdin kääntyäkään takaisin häneen päin hän otti ranteistani kiinni ja painoi minut kovaa seinää vasten tullen ihan kiinni taakseni. Hän kuiskasi pehmeällä äänellä korvaani että tästä tulee elämäni paras ilta. En epäillyt, vaikkakin tällä hetkellä mietin vain aristavia ranteitani.

Hän otti ranteeni ja vei ne selkäni taakse kuin pidätystilanteessa. Ynähdin, hän taivutti ranteitani liian kovaa, joka tuntui saavan hänet innostumaan. Hän ohjasi minut keittiöön ja painoi minut vasten keittiötasoa. Hän otti keittiöliinan, jolla sitoi käteni yhteen tiukalle solmulle. Hän oli varmasti tehnyt tätä ennenkin, sillä solmu ei painanut mistään kohtaa. Se oli tiukka ja yllättävän mukavakin. Hän painautui taas ihan lähelle pakaroitani ja rupesi hyväilemään rintojani. Hän tunsi paidan läpi nännini ja rupesi hieromaan niitä. Hän alkoi nostamaan paitaani ja pysähtyi rintojeni kohdalle. Hänen kätensä oli kylmät, joka sai nännini nöpöttäviksi. Se tuntui ihanalta kun hän pyöritti sormeaan nännieni ympärillä ja hyväillessä tissejäni juuri sopivan kovakouraisesti. Tunsin kiihottuvani, en voinut muuta kun päästää pienen hiljaisen huokauksen.

Hänen hieroessa rintojani rupesin liikuttamaan lanteitani, hieroen pakaroillani hänen etumustaan. Tunsin hänen hengityksensä kiihtyvän kun hän huohotti korvaani. Hän laski toisen kätensä rinnoiltani ja alkoi hyväillä haarojani hameeni läpi. Kurkotin käsiäni hänen haaroihinsa. Se oli hankalaa, sillä ne olivat edelleen sidotut. Hän huomasi tämän ja purki solmun. Hän käänsi minut häneen päin ja nosti minut keittiötasolle istumaan. Suutelimme kiihkeästi. Hän riisui paitani ja hänen silmänsä syttyivät kun hän tuijotti rintojani. Hän ahmaisi rintani suuhunsa ja pyöritteli kielellä ihanasti nännejäni. Halusin vain hänet sisääni, olin märkä. Samalla kun hän leikki rinnoillani hän nosti hameeni, avasi reiteni ja alkoi hyväillä minua pikkuhousujeni päältä. Hänkin taisi huomata minun olevan kostea, sillä hän hymähti tyytyväisenä. Minusta tuntui että kidutus jatkui ikuisuuden, halusin jo hänen koskevan minun pilluuni.

Viimein hän laittoi kätensä pikkuhousujeni sisään. Hän alkoi hieroa klitoristani hänen edelleen leikkiessä kielellään nänneilläni. Olin taivaissa, hän oli taitavin mies, jonka olin tavannut. Tämän takia pidin vanhemmista herroista. Heillä oli varmat otteet ja he tietävät täsmälleen miten nuoret naiset tyydytetään. Olin valmis, halusin hänet nyt sisääni. ”Älä, tuun muuten” sanoin hymyillen. Hän hieraisi klitoristani vielä muutaman kerran ja nosti minut alas keittiötasolta. Jalkani tuntuivat pettävän alta.

12

9544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suutelimme kiihkeästi. Työnsin hänen puvuntakin kaulusta hänen harteilleen, josta hän itse heitti sen pöydälle. Avasin hänen paitansa napit, ja paidan alta paljastui hyvässä kunnossa oleva seksikäs vatsa. Ei mikään sixpack, mutta sellainen kuin hänen ikäisellä miehellään voisi kuvitella olevan. Juuri sopiva makuuni.

      Tilanne hänen housuissaan näytti tukalalta, joten päätin helpottaa hänen ahdinkoansa. Avasin hänen vyönsä sekä housunsa. Huomasin boksereissa lupaavan pullotuksen. Hieroin häntä boksereiden päältä ja hain katsekontaktia häneen. Hän laski itse nopeasti bokserinsa ja hänen kyrpänsä pomppasi kovana ulos. Se oli iso, paksu ja haluttava. Halusin sen vain sisääni tässä ja nyt. Hymyilin tyytyväisenä ja otin sen käteeni. Hieroin sitä hetken kunnes otin sen suuhuni. Leikin kielelläni hänen terskallaan, nuolin sen suonekasta vartta ja ynisin tyytyväisenä. Hänen hengityksensä kiihtyi koko ajan. Otin hänen kyrpänsä niin syvälle suuhuni kuin vain pystyin. Vasta nyt tajusin kuinka iso se olikaan ja se sai minut kakomaan. Hän murahti tyytyväisenä. Tunsin kyyneleet silmissäni, mutta koska tämä selvästi kiihotti häntä, jatkoin tämän toistamista.

      Otin häneltä suihin vain hetken kunnes hän työnsi pääni pois. Hän käski minun nousta seisomaan. Hän potki housunsa ja bokserinsa lattialle ja alkoi taas hyväilemään minun pilluani. Olin vieläkin ihan märkä. Hän nosti minut syliinsä ja kantoi minut makuuhuoneeseen. Hän laski minut sängyn reunalle ja polvistui sängyn eteen. Hän nosti hameeni, veti pikkuhousuni pois jaloistani ja heitti ne lattialle. Hän levitti reiteni jotta pilluni olisi hänen naamansa edessä sopivasti. Hän alkoi hieromaan klitoristani, joka oli tässä vaiheessa jo herkkä hyväilylle. Ohjasin hänen sormensa klitoriksestani sisälleni. Hän laittoi kaksi sormea sisälleni ja pillustani kuului jo märkä litinä. Hän liikutteli sormia kovaa tahtia sisälläni. Ulisin nautinnosta. Samalla kun hän sormetti minua paremmin kuin kukaan koskaan aiemmin, hän otti klitorikseni suuhun. Tuntui etten kestä enää kauaa. ”Mä tulen, lopeta, aah...”, huohotin. Hän ei lopettanut, vaan kiihdytti tahtiaan. En voinut enää vastustella, tunsin kuinka lämmin aalto valtaa kehoni. Rupesin tärisemään voimakkaasti. Sain orgasmin hänen sormiensa ollessa sisälläni. Hän ei missään vaiheessa lopettanut sormettamista eikä nuolemista. Huohotin kovaan ääneen. Hän nousi ylös ja alkoi hieroa kyrpäänsä.

      Katsoin häntä vieläkin vähän täristen. Hän nosti minut kokonaan sängylle ja asettui reisieni väliin. Tätä olin odottanut koko ajan. Olin vielä hellänä äskeisestä orgasmista mutta tunsin haluni vain yltyvän. Hän hieroi nesteitäni pilluuni ja kiusasi minua hieromalla pilluani hänen kyrvällään. Hän taisi huomata että halusin hänet sisääni. Hän vetäytyi pois kiusatakseen minua. Nousin istumaan ja vedin hänet lähelleni. Suutelin häntä kiihkeästi samalla kun ohjasin hänen ison, paksun kyrpänsä sisälleni. Se oli isoin mitä olin koskaan saanut. Tunsin kuinka hän täytti minut kokonaan. Se tuntui taivaalliselta. Hän alkoi panna minua varovasti. ”Kovempaa, en mä rikki mene”, kuiskasin hänen korvaansa. Hän työntyi niin syvälle sisääni kuin vain pääsi. Hän kiihdytti tahtiaan koko ajan ja tunsin kuinka lantionpohjan lihakseni taas supistelivat, ikään kuin työntäen hänen kyrpäänsä pois sisältäni. Hän ei lähtenyt vaan jatkoi pitkillä vedoilla panemistani. Minun maailmani sumeni, en ollut koskaan kokenut yhtä tyydyttävää seksiä.

    • Hetken päästä nousin istumaan sängyllä ja työnsin hänet vuorostaan selälleen sängylle. Nousin hänen päällensä selkä häneen päin ja asetin itseni hänen kovana seisovan, märän kyrpänsä päälle. Tunsin omat nesteeni valuvan reittäni pitkin. Olin taas kiihkosta sekaisin. Istuin varovasti hänen kyrpänsä päälle. Se meni syvälle ja täytti minut kokonaan ihan eri tavalla kuin äsken. Tiesin tämän asennon olevan hänen lempiasentonsa. Hän puristeli pakaroitani samalla kun pompin hänen kyrpänsä päällä. Hän alkoi murahdella ja raotella pakaroitani jotta näkisi paremmin kyrpänsä uppoavan yli puolta nuoremman naisen kireään pilluun. Tiesin, että tätä hän oli tullut minulta hakemaan.

      Hän työnsi minut pois päältään, nousi taas polvilleen sängylle ja asettui taakseni. Luulin, että hän olisi halunnut doggy styleä, mutta hän vetäisi jalat suoraksi altani. Hän tuli päälleni, painoi minut ranteista sänkyyn ja painautui kovaa sisälleni takaapäin. Hän nylkytti minua apinan lailla, ollen koko ajan selässäni kiinni ja huohottaen niskaani. Hän huohotti raskaasti ja murahteli mielihyvästä. Tämä sai minut sekaisin kiimasta. Huohotin kiihkeästi ja sain räjähtävän orgasmin, kovimman ikinä. Pilluni supisteli hänen kyrpänsä ympärillä voimakkaasti ja hän huohotti kiimassa korvaani. Hän jatkoi pilluni takomista muutaman sekunnin kunnes tunsin hänen kyrpänsä sykähtelevän sisälläni samalla kuin hän päästi ison ja lämpimän lastin syvälle sisälleni kovalla voimalla. Hän läsähti päälleni. Molemmat huohotimme väsyneinä. Hän veti kyrpänsä sisältäni hitaasti ja tunsin kun hänen spermaansa tuli sen mukana ulos reisilleni. Hän hieroi sitä vielä pillulleni ja läimäytti pakaroitani. Hän käveli ulos huoneesta sanomatta sanaakaan.

      Olin kovin väsynyt. Käännyin selälleni ja nukahdin siihen paikkaan, tyydytettynä ja onnellisena.

      • bwt

        Tykkään ;-)


      • Hienoa, olen joskus päässyt toteuttaan tuollaista
        naista tulee hieman määräillä seksissä, sillai sovitusti toki, mutta määrätietoisesti. Useat naiset pitää siitä ettei heidän tarvitse miettiä silloin liikoja, vaan ovat otettavina


    • Just tätä haluan!

    • antaa tulla......

    • Vanha.Herra

      Just tota on tehty, Vanhemmat herrasmiehet osaa. Nyt vaan tarttes lisää

    • llaurah

      Ihana pakko päästä itekkin kokeilemaan vanhempaa miestä! On ihan märkänä jo tän tektin jälkeen! Huh huh!! ;)

    • 079825

      Aika säälittävä naisihminen, rumat eivät kai saa kaunista nuorta miestä, vaan täytyy taipua ja nöyrtyä vanhaan herraan.
      Ennen kauniit naiset eivät katsahtaneetkaan näihin ikämiehiin..

    • Nuorempi tyttteli

      Mä tiedän, et pojat on poikia.. Niistä kaikista ei vaan Oo mihinkään. Mut aikuinen mies. Siinä on sitä jotain. Itse nussin viikonlopun 5 lapsen isän kanssa. Tuli väkisin mieleen, että "kyllä isä osaa!" Oli se niin villi!!!

    • tuli.kaste
    • yhtä juhlaa on

      Pikkasen kinkyä, ihanasti ohjaileva; miehen oltava yli 30 ja alle 60!!!
      Silloin ne osaa ottaa ja antaa unohtamatta naista.
      Mä löysin omani ja varasin hänet itselleni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe