Eli kertokaa kaikkea mahdollista tuosta opiskelusta!! Mietin sinne hakemista keväällä ja haluaisin kuulla kaikenlaisia kokemuksia, kuvauksia ym. Millaista siellä on opiskella ja onko alalla paljon tyttöjä(itse oon tyttö ja mietin et onko siellä suurin osa poikia ja sitte yksin menisin sinne niiden joukkoon:D ) ????
Maaseutuyrittäjä Kokemäki
4
113
Vastaukset
- Ccc
Itse opiskelen Kokemäellä toista alaa, mutta sivusta seuranneena ryhmien sukupuolijako tuntuu olevan yhtä-kahta tyttöä ja loput poikia.
- Moigga
Ookke... No ei onneks ihan viälä tarvi päättää mihin hakee ja varmaan sinne hakeville tulee sit jotain tutustumisia yms :) ja mikäs siinä poikien kans... ;)
- Kokemuksesta
Moigga kirjoitti:
Ookke... No ei onneks ihan viälä tarvi päättää mihin hakee ja varmaan sinne hakeville tulee sit jotain tutustumisia yms :) ja mikäs siinä poikien kans... ;)
Minun luokalla oli päinvastoin: kahdeksan naista ja kaksi miestä. Tuntuu, että vaihtelee vuosittain. Hakiessani luulin olevani ainoa nainen (samoin toinen luokallani), mutta toisin kävi.
Kokemukseni perusteella neuvon aloittajaa ajattelemaan ennen yhteishaun päättymistä, että hän on ainoa nainen, niin saattaa tulla samanlainen sukupuolijako luokan opiskelijoissa. - Moigga
Kokemuksesta kirjoitti:
Minun luokalla oli päinvastoin: kahdeksan naista ja kaksi miestä. Tuntuu, että vaihtelee vuosittain. Hakiessani luulin olevani ainoa nainen (samoin toinen luokallani), mutta toisin kävi.
Kokemukseni perusteella neuvon aloittajaa ajattelemaan ennen yhteishaun päättymistä, että hän on ainoa nainen, niin saattaa tulla samanlainen sukupuolijako luokan opiskelijoissa.Okei. Kiitos vastauksista! No katsotaan miten käy ja onneksi ei haku ole vasta kuin keväällä niin voi vielä miettiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35886- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763