Millaisessa paikassa olette töissä?
Minkälaiset työajat?
Minkälaiset vapaat?
Millanen palkka?
Millaista työ on?
Vaikuttaako työ terveyteesi?
Kertokaa
2
173
Vastaukset
- 20+13
1) fine dining ravintola, tarjoilija
2) tässä on ravintolan aukioloajoilla iso merkitys. Meillä kun avataan puolilta päivin niin välillä on 10-16 vuoroja, välillä 10-23, välillä 18-23:30.
3) ite en tosiaan ole vakkarina niin ihan hyvät lomat, mutta keskimäärinhän pitäs olla 1 v-päivä ja yks x-päivä viikossa, eli keskimäärin 5-6 vuoroo/viikko. 7päivän putki on max mun muistaakseni mitä saa olla töitä.
4) 10,86/h ilta-ja yölisät
5) vaativaa, mutta toisinaan myös erittäin palkitsevaa kun saat jonkun illasta ikimuistoisen !
6) no kyllähän se siinä määrin että kun on rajoitettu määrä henk.kuntaa niin saattaa kiireisinä aikoina jäädä saikut pitämättä. Useasti on saanut buranan voimin kömpiä sängystä ylös. - tiskari1
1) Olen vuokratyöläinen, joten olen monessa eri paikassa. Pienimmissä menee n. 50 annosta päivässä, isoimmissa 1500. Enimmäkseen tiskaan mutta välillä pääsee tekemään ruokaa.
2) Enimmäkseen aamuvuoroa. Aikaisimmat alkaneet klo 7. Jos on tiskivuoro niin 10:30 on tavallisin alkamisaika. Vuorot on yleensä 4 tuntia mutta pisin oli melkein 9 tuntia. Kerran oli iltavuoro joka päättyi klo 23.
3) Saan pitää vapaata silloin kun huvittaa, ei mitään pakkoa ottaa vuoroja vastaan, vaikka yleensä otan melkein kaikki mitä saan.
4) Lomakorvauksien kanssa n. 10 euroa tunnissa.
5) Tiskaaminen on aika kettumaista hommaa. On aina kivaa jos pääsee tekemään ruokaa, voileivät tai salaatti on yleisimpiä.
6) Usein tulee selkä tai jalat kipeäksi, joten pitää ottaa särkylääkettä että saa unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988