Millaisessa paikassa olette töissä?
Minkälaiset työajat?
Minkälaiset vapaat?
Millanen palkka?
Millaista työ on?
Vaikuttaako työ terveyteesi?
Kertokaa
2
88
Vastaukset
- 20+13
1) fine dining ravintola, tarjoilija
2) tässä on ravintolan aukioloajoilla iso merkitys. Meillä kun avataan puolilta päivin niin välillä on 10-16 vuoroja, välillä 10-23, välillä 18-23:30.
3) ite en tosiaan ole vakkarina niin ihan hyvät lomat, mutta keskimäärinhän pitäs olla 1 v-päivä ja yks x-päivä viikossa, eli keskimäärin 5-6 vuoroo/viikko. 7päivän putki on max mun muistaakseni mitä saa olla töitä.
4) 10,86/h ilta-ja yölisät
5) vaativaa, mutta toisinaan myös erittäin palkitsevaa kun saat jonkun illasta ikimuistoisen !
6) no kyllähän se siinä määrin että kun on rajoitettu määrä henk.kuntaa niin saattaa kiireisinä aikoina jäädä saikut pitämättä. Useasti on saanut buranan voimin kömpiä sängystä ylös. - tiskari1
1) Olen vuokratyöläinen, joten olen monessa eri paikassa. Pienimmissä menee n. 50 annosta päivässä, isoimmissa 1500. Enimmäkseen tiskaan mutta välillä pääsee tekemään ruokaa.
2) Enimmäkseen aamuvuoroa. Aikaisimmat alkaneet klo 7. Jos on tiskivuoro niin 10:30 on tavallisin alkamisaika. Vuorot on yleensä 4 tuntia mutta pisin oli melkein 9 tuntia. Kerran oli iltavuoro joka päättyi klo 23.
3) Saan pitää vapaata silloin kun huvittaa, ei mitään pakkoa ottaa vuoroja vastaan, vaikka yleensä otan melkein kaikki mitä saan.
4) Lomakorvauksien kanssa n. 10 euroa tunnissa.
5) Tiskaaminen on aika kettumaista hommaa. On aina kivaa jos pääsee tekemään ruokaa, voileivät tai salaatti on yleisimpiä.
6) Usein tulee selkä tai jalat kipeäksi, joten pitää ottaa särkylääkettä että saa unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202229
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311635Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm101580Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1721522- 331276
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv71086Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja55958Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko17865Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38835Olin koko ajan
Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to72753