Gta v tehtävät

Michael.

Siis mitä sen kultaharkko keikan jälkeen tehdään ja mistä ne rahat saa?

109

13936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihdat franklinille ja se saa puhelun ja sitä rataa.

    • michael.

      oon vaihdellut vähän jokaiselle eikä mitään tapahdu.

      • heme2

        moi. en tiedä mutta mulla ongelma siellä satamassa, kun vedessä on jokin h tehtävä. olen yrittänyt sukeltaa mutta en löydä mitään. pitääkö olla sukellus laitteet? auttakee


      • juhani90911
        heme2 kirjoitti:

        moi. en tiedä mutta mulla ongelma siellä satamassa, kun vedessä on jokin h tehtävä. olen yrittänyt sukeltaa mutta en löydä mitään. pitääkö olla sukellus laitteet? auttakee

        Moi mee satamaan paina,nappia niin sukellusvene irtoaa ja tippuu veteen mee veteen ja sukellus veneen sisään sit tulee ohjeita sun pitää sukeltaa toiseen satamaan


      • Anonyymi
        heme2 kirjoitti:

        moi. en tiedä mutta mulla ongelma siellä satamassa, kun vedessä on jokin h tehtävä. olen yrittänyt sukeltaa mutta en löydä mitään. pitääkö olla sukellus laitteet? auttakee

        Kyllä pitää olla ja sukellus alus jolla etsit tietyn asian merenpohjasta. Itsellä sama ongelma, kun ei löydy yhtään mitään.


    • michael.

      Siitä laivasta pitää varastaa se sukellusvene. Ammut ne kettinkit poikki ja sit kiipeet siihe veneesee ku se putoo veteen, jos tarkotat sitä tehtävää

      • heme2

        moi. pikkuinen ongelma kun en löydä mistään enään tehtäviä millään hahmolla. yksi iso vihreä ympyrä on kartalla, mutta kun menee alueelle ei minkään näköistä pienenpää ympyrää tule. pitääkö soitella tyypeille vai mennä johonkin. auttakaa


      • gta1
        heme2 kirjoitti:

        moi. pikkuinen ongelma kun en löydä mistään enään tehtäviä millään hahmolla. yksi iso vihreä ympyrä on kartalla, mutta kun menee alueelle ei minkään näköistä pienenpää ympyrää tule. pitääkö soitella tyypeille vai mennä johonkin. auttakaa

        itseläni sama ongelma eikä näytä mistään löytyvän ratkaisua.


      • Se sattuuu
        gta1 kirjoitti:

        itseläni sama ongelma eikä näytä mistään löytyvän ratkaisua.

        Siellä on auto eti se


      • petey2

        Voi painaa laivassa sukellusveneen lähellä olevan kopin seinästä myös nappia, niin sukellusvene irtoaa.


      • trilolo
        Se sattuuu kirjoitti:

        Siellä on auto eti se

        Jestas ku lapset ei ymmärrä mitä peli on niille neuvonu :DDDD


      • gta v jonne
        heme2 kirjoitti:

        moi. pikkuinen ongelma kun en löydä mistään enään tehtäviä millään hahmolla. yksi iso vihreä ympyrä on kartalla, mutta kun menee alueelle ei minkään näköistä pienenpää ympyrää tule. pitääkö soitella tyypeille vai mennä johonkin. auttakaa

        Ota michol ja odta puku ja tee lesterin keikka nii saat tehtyy jewery heistin ja pääset eteen päin


      • eetu4
        heme2 kirjoitti:

        moi. pikkuinen ongelma kun en löydä mistään enään tehtäviä millään hahmolla. yksi iso vihreä ympyrä on kartalla, mutta kun menee alueelle ei minkään näköistä pienenpää ympyrää tule. pitääkö soitella tyypeille vai mennä johonkin. auttakaa

        sun pitää etsiä vihreästä ympyrästä juttuja


      • juhani9011
        heme2 kirjoitti:

        moi. pikkuinen ongelma kun en löydä mistään enään tehtäviä millään hahmolla. yksi iso vihreä ympyrä on kartalla, mutta kun menee alueelle ei minkään näköistä pienenpää ympyrää tule. pitääkö soitella tyypeille vai mennä johonkin. auttakaa

        Ne vihreet ympyrät on sivu tehtäviä


      • rikke806b
        juhani9011 kirjoitti:

        Ne vihreet ympyrät on sivu tehtäviä

        pelaatteko pc vai ps:llä?


      • rikke806b
        rikke806b kirjoitti:

        pelaatteko pc vai ps:llä?

        mitkä pakoautot pitää ryöstää? ja kun ryöstin auton ja piilotin sen ja soitin lesterille ja ei tullu valintoja eikä mitään


      • Walluux
        rikke806b kirjoitti:

        mitkä pakoautot pitää ryöstää? ja kun ryöstin auton ja piilotin sen ja soitin lesterille ja ei tullu valintoja eikä mitään

        Voisitteko auttaa miten saada lisää tehtäviä kun en ole pelannut peliä läpi ja ei ole edes sivutehtäviä


      • Anonyymi
        rikke806b kirjoitti:

        mitkä pakoautot pitää ryöstää? ja kun ryöstin auton ja piilotin sen ja soitin lesterille ja ei tullu valintoja eikä mitään

        Raha auto ja sit pitää ajaa tunneliin jonka jälkeen viet sen sinne pankin luo ja sit tulee uusi tehtävä.


    • petey2

      Miten salamurha-tehtävässä, kun pitää tappaa juror. Kolmas tapaus, eli Medical Towerin lähellä. Mistä pitää etsiä likaisia ikkunoita.

      • vastauss

        pesee ikkunoita


      • kertokaaa!!!
        vastauss kirjoitti:

        pesee ikkunoita

        Oon siinä laivatehtävässä ja pöllin sukellusveneen ja armeija helikopterin, tämän jälkeen piti ottaa lentotunteja ja nyt oon tässä viikon pelaillu mutta tehtäviä ei heru..??

        Kaikki pikku tehtävät vedetty, rampaget yms.

        Mistä on kyse alan todella turhautua kun pelikään ei kerro mitä tulisi tehdä


      • oisko tämä
        kertokaaa!!! kirjoitti:

        Oon siinä laivatehtävässä ja pöllin sukellusveneen ja armeija helikopterin, tämän jälkeen piti ottaa lentotunteja ja nyt oon tässä viikon pelaillu mutta tehtäviä ei heru..??

        Kaikki pikku tehtävät vedetty, rampaget yms.

        Mistä on kyse alan todella turhautua kun pelikään ei kerro mitä tulisi tehdä

        Koitappa pölliä joku auto, sitten soitat Lesterille ja puhelimeen pitää tulla valinta "getaway car" tai jotain. Valitset siis paloauton. Siitä sitten jatkuu.


      • oiako tämä
        oisko tämä kirjoitti:

        Koitappa pölliä joku auto, sitten soitat Lesterille ja puhelimeen pitää tulla valinta "getaway car" tai jotain. Valitset siis paloauton. Siitä sitten jatkuu.

        Ei paloauto, vaan pakoauto...


      • petey
        vastauss kirjoitti:

        pesee ikkunoita

        Kiitos. Huomasin myöhemmin, että Medical centerin seinällä korkeuksissa on ikkunanpesuteline, kuten elokuvissakin..


      • auttava
        kertokaaa!!! kirjoitti:

        Oon siinä laivatehtävässä ja pöllin sukellusveneen ja armeija helikopterin, tämän jälkeen piti ottaa lentotunteja ja nyt oon tässä viikon pelaillu mutta tehtäviä ei heru..??

        Kaikki pikku tehtävät vedetty, rampaget yms.

        Mistä on kyse alan todella turhautua kun pelikään ei kerro mitä tulisi tehdä

        Siinä pitää kai piilottaa auto jolla lähetään sitte ryöstön jälkee karkuu


      • Jonnetusmaksimius
        kertokaaa!!! kirjoitti:

        Oon siinä laivatehtävässä ja pöllin sukellusveneen ja armeija helikopterin, tämän jälkeen piti ottaa lentotunteja ja nyt oon tässä viikon pelaillu mutta tehtäviä ei heru..??

        Kaikki pikku tehtävät vedetty, rampaget yms.

        Mistä on kyse alan todella turhautua kun pelikään ei kerro mitä tulisi tehdä

        Voiks joku kertoo että mitä pitää tehä ku tehtävät on loppunu yhtäkkiä ja en oo pelannu peliä läpivielä


    • kaksi vihreääpalloa

      Siinä missä on ne 2 vihreää palloa kartalla niin youtubesta löytyy hyvät ohjeet kun kirjoittaa etsi kenttään niitten pallojen nimet. Sama pätee siinä kun pitää piilottaa se pakoauto johonkin ja soittaa jollekkin jonnelle. Itse katson ohjeet netistä jos ei itse tajua tehtävää. Itse en juuri paljoa osaa engantia.

    • rebajeba2

      Siis wtf.... 10 tehtävää tehny ja nyt "jumissa"! Mitään infoa ei tule että mihin seuraavaksi ja oon yrittäny soittaa kaikkialle mut ei mitään.

      Mitä pitää siis tehdä että pääsee eteenpäin?

      • Anonyymi

        Ajella ja yritä etsiä sivutehtäviä.


    • 16+6

      No vaikkapa, flight school, shooting range, off road race, jet ski race, golf, tennis, darts, movie, triathlon, street race. Noita kun tekee, niin siinä kuluu aikaa ja aukeaa niitä päätehtäviä. Ja onhan niitä kerättäviäkin vaikka kuinka.

      • rebajeba2

        Ahaa... No niitä sit tekemään, aattelin et jos täs olis jtn muuta "järkevämpää"
        kävin pelaamas jo golffii ja uin triatlonit.. No niitä nyt sit hakkaamaan!

        Kiitos tiedosta!


      • En pääse eteenpäin

        flight school, shooting range, off road race, jet ski race, golf, tennis, darts, movie, triathlon, street race tehty. Lisäksi taksi ja hinaus tehtävät, sekä liikkeiden tehtäviä.



        Mihin se sukellusvene toimitetaan, sonar dockille vai, oon pudottanut sen muutaman kerran sinne mut se ei jää sinne, vaan aina palautuu trevorin hangariin.
        Miksi sonar dock ei tuota, eikä se gta v spy yards tuota kans ja vielä mikä se wechile impounds on ja milloin pääsee keikkaamaan autoja.

        Kaikille kun soittaa niin ne ei vastaa, ainoastaa ilolinnut ja frendit haluaa hengata, oon jumissa!


    • spoiler alert

      Se sukellusvene odottaa siellä hangaarissa erästä tehtävää, johon se kuskataan kopterilla.
      Michaelin pitää ostaa se sukellusvenefirma, $250 000, ja sen jälkeen hakea ydinjätteitä merenpohjasta, niistä saa $23 000 kpl, niitä on yht. 30 kpl, eli omat saa pois.

      • En pääse eteenpäin

        ostettu ja tehty haut. Miten pääsee autovarkaus tehtäviin, mitä tehdään sotilas kuorma-autolla, jeepillä, panssarilla, helikopterilla. Jumissa ollaan!


      • onko tietoa
        En pääse eteenpäin kirjoitti:

        ostettu ja tehty haut. Miten pääsee autovarkaus tehtäviin, mitä tehdään sotilas kuorma-autolla, jeepillä, panssarilla, helikopterilla. Jumissa ollaan!

        .....?


      • Anonyymi
        En pääse eteenpäin kirjoitti:

        ostettu ja tehty haut. Miten pääsee autovarkaus tehtäviin, mitä tehdään sotilas kuorma-autolla, jeepillä, panssarilla, helikopterilla. Jumissa ollaan!

        Sun pitää ajaa sinne tukikohdan luo ja sit tuhota sotilas ajoneuvot ja lähteä pakoon.


    • vkoskinen1

      minkälaiset vaatteet pitää pukea päälle kun olen suorittamassa lesterin tehtävää. tehtävä on semmoisessa ompelukone paikassa

      • Ak47

        Puku michelille.


      • gtav jonne

        Puku mikä maksaa 4800


      • Niksu1854

        Mul on sama ongelma mut mistä saa sen 4800maksavan puvun?


      • Anonyymi
        Niksu1854 kirjoitti:

        Mul on sama ongelma mut mistä saa sen 4800maksavan puvun?

        Vaatekaupasta.


    • GtaPelleily

      Hankkikaa gta fanit elämä...

      • Anonyymi

        paatilla tööt tööt 🤣🤣🤣


    • meikä.

      onko joku onnistunut tienaamaan rahaa niin paljon et voi ostaa sen golf kentän ja huvipuiston ja leffa teatterit. Rahaa pitäis saada kun tuhoo gluking bell rekkoja ja sitten ostaa sen kilpailijan osakkeita niin sen kilpailijan osakkeiden arvo nousee ja sitten kun nouse tarpeeksi niin myy kaikki pois mut ei se toimi.

      Sitten rahaa pitäis saada kun tuhoo fly us lentokoneita ja ostaa sen kilpailijan air emun osakkeita ennen fly us koneiden tuhoomista. tuhosin varmaan 20 konetta mut osakkeiden kurssit pysyy samana.

      • t. google

        Sit ku tarina on ohi niin merryweatherin osakkeita koko rahalla kaikilla hahmoilla! Hinnat alhaalla.


    • Vuokki

      Online täyttä paskaa olisi voinut jättää sen tekemättä

    • epätoivoinen

      miten sen oranssin pääkallon voi tehdä ?

      • jonne24/7

        Ne rampaget voi tehdä vaan Trevorilla


    • gta v fani

      saaks niist loppu tehtävist vitusti massii????

      • Anonyymi

        Kyllä jopa 1000000000€


    • fjfj

      miten toi o nealin metalabra tuhotaaan,menee hermo!!!

      • mikä siinä on

    • tietämätön

      minnekkäs noi muskeliatot pitää viedä? eli tehtävä on se missä pitää etsiä ne 3 muskeliautoa.

      • Ak47

        Siinä kyllä sanotaan minne...


    • Mä vaan

      Näköjään ihan syystä pelissä on k18 ikäraja. Lapset pelatkaa teille kuuluvia pelejä niin pääsette niissä eteenpäin.

      • PNG1

        Selvästi taas isi ostanut pikku Joonakselle K18 pelin, jota tämä ei kuitenkaan voi pelata täydellä nautinnolla, koska ei osaa tippaakaan englantia. Siinä on kova!!


      • gta
        PNG1 kirjoitti:

        Selvästi taas isi ostanut pikku Joonakselle K18 pelin, jota tämä ei kuitenkaan voi pelata täydellä nautinnolla, koska ei osaa tippaakaan englantia. Siinä on kova!!

        Miten saa gta 5 karttaa isommaks??????


      • samaa mielt
        PNG1 kirjoitti:

        Selvästi taas isi ostanut pikku Joonakselle K18 pelin, jota tämä ei kuitenkaan voi pelata täydellä nautinnolla, koska ei osaa tippaakaan englantia. Siinä on kova!!

        sama eikä mitään k-18 pelei


      • kkkkwetdiugthyf
        gta kirjoitti:

        Miten saa gta 5 karttaa isommaks??????

        minne taloo pitää mennä kun on tappanu trevorin siinä tehtävässä ku oon käyny joka talossa mut en päässy mihinkään nii voiko joku sanoo


      • Anonyymi
        gta kirjoitti:

        Miten saa gta 5 karttaa isommaks??????

        Paina l3 ja r3 samaa aikaa.


    • mrrobin

      moikka mä en tiedä miten yksi tehtävä tehdään jossa pitää tappaa tyyppejä aina kin kolme tyyppiä pitää tappaa missä on se kolmas tyyppi ??????????????????????????????????????? kertokaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Gtajuttuja
    • leevid

      Keikat loppu 65%. Apua!!!!!!!!!!!!!

      • sofullofthiscrap

        Loput 35% tee stunt jumppeja, nuclear wasteja, letter scrapseja yms. ohjeet saat kirjoittamalla "gta v 100% guide".

        itse olen 13v ja gtan vedin 100% kolmessa viikossa. ärsyttää nämä avuttomat 9v lapset kekä pelaavat k18 pelei tajuamattamitää..

        ite sain enun numeroista kympin kolmoselta
        kutoselle ja oon oppinu hirveesti extraenkkuu netist.. joten oon vai yksilö, en puhu yleisesti 13-vuotiaista..

        sori kirjotusvirheet, kirjotin vitalla eikä siin oo autoaattisia isoi alkukirjaimii..


      • Kyllästynyt jonneihin
        sofullofthiscrap kirjoitti:

        Loput 35% tee stunt jumppeja, nuclear wasteja, letter scrapseja yms. ohjeet saat kirjoittamalla "gta v 100% guide".

        itse olen 13v ja gtan vedin 100% kolmessa viikossa. ärsyttää nämä avuttomat 9v lapset kekä pelaavat k18 pelei tajuamattamitää..

        ite sain enun numeroista kympin kolmoselta
        kutoselle ja oon oppinu hirveesti extraenkkuu netist.. joten oon vai yksilö, en puhu yleisesti 13-vuotiaista..

        sori kirjotusvirheet, kirjotin vitalla eikä siin oo autoaattisia isoi alkukirjaimii..

        Totta ite saan koht platinan ja oon 13 mut nää 7 vuotiaat lapset pulassa jo ekan ryöstön jälkee


      • kkkkkksdiaudgevfulwq
        sofullofthiscrap kirjoitti:

        Loput 35% tee stunt jumppeja, nuclear wasteja, letter scrapseja yms. ohjeet saat kirjoittamalla "gta v 100% guide".

        itse olen 13v ja gtan vedin 100% kolmessa viikossa. ärsyttää nämä avuttomat 9v lapset kekä pelaavat k18 pelei tajuamattamitää..

        ite sain enun numeroista kympin kolmoselta
        kutoselle ja oon oppinu hirveesti extraenkkuu netist.. joten oon vai yksilö, en puhu yleisesti 13-vuotiaista..

        sori kirjotusvirheet, kirjotin vitalla eikä siin oo autoaattisia isoi alkukirjaimii..

        mä oon 8 ja mulla on kaikki gta tyypit paitsi yks tyttö jonkasaa kun tappaa trevorin jahakee sen takasin


    • mitä?

      Mitä pitää tehä siinä hotellitehtävässä? Assassinate the guards... Siinä

      • Anonyymi

        Ammu ne 4 tyyppiä viholliset näkyy kartassa punaisella.


    • noppa11

      Miten niitä osakkeita saa ostettua??? Itellä on hahmoilla rahaa vaan noin 17milj. ja pelattu se 60%. Onko pelissä jäljellä enää muuta kuin sivutehtäviä??, tuli jo jotku lopputekstitkin sen kultaharkko keikan jälkeen. Mist rahaa?

      • Anonyymi

        Aja taksia niin saat rahaa.


    • jooa

      mikä olise kun Michaelin vaimoo paukutetaan

    • ptj79

      Mitä hitossa tossa laiva tehtävässä ku michael o hypänny laivasta franklinin pitää tehdä ?

    • jonezki05

      Mitä tehdään kun ei ole tehtävii en oo menny läpi

    • jonne100003

      Tiädättekö mistä saa sota helikopterin taka luukun auki?

    • Sakkeri04

      Miten saa näkyviin sen iso jalka tehtävän kun on läppässy koko pelin

    • ksjsvskssks

      Miksi en saa single playerin tehtävistä rahaa???

    • ekaakertaapelaa

      Pitääkö mun pelata tehtävät ennen kuin voin mennä onlineen?

      • Pekkapätkä123

        Mitä pitää tehä franklinin tehtävässä asekaupassa en osaa . Auttalaa


      • Anonyymi

        Ei tarvi tehä singleplayerin tehtäviä että pääsee pelaan onlinea 3vuotta myöhässä sanon lol


    • Arip89

      Miten siinä gta5 ps 3 sellä tehdään se zomåitehtävä ja venetehtävä siellä tiellä kun on se Michael siinä kuskina ja sit on se toinen tyyppi.

    • 2017ari

      Miten se zombitehtävä tehdää siinä gta 5 ps3 sellä kun se on se vaikea ja toinen on vaikea kun sen pitää hypätä tiellä sinne veneeseen ja se toinen heittää sen veneestä ja sen pitäisi tippua autoon mut se tyyppi tippuu aina tielle.

      • neuvoaOhjettaLöytyy

        zekkaa tehtävät youtubesta


    • Uteliaspoika

      Hei, mun on pakko kysyy, kuin monta tehtävää on täs pelissä sen jälkeen kun trevord on auennut?

      • Anonyymi

        Mitä pitää tehdä seuraavaksi Michael on kuollut


    • Anonyymi

      Miten minä saan gta 5 tehtäviä?

      • Anonyymi

        Jos tätä vielä joku lukee ni oisko kellä hajuu miten pääsee suorittamaan monkey business tehtävää, tehtävä näkyy jokaisella hahmolla mutta millään niistä ei sitä pääse tekemään. Muita tehtäviä ei näy kartalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tätä vielä joku lukee ni oisko kellä hajuu miten pääsee suorittamaan monkey business tehtävää, tehtävä näkyy jokaisella hahmolla mutta millään niistä ei sitä pääse tekemään. Muita tehtäviä ei näy kartalla

        Esim kävele tehtävä alueelle rantaa pitkin


    • Anonyymi

      Mää teen tätä tehtävää missä on franklinillä vihreitä ympyröitä ja en pääse eteen päi

    • Anonyymi

      En saaa gtaasa kenti (seif mode)

    • Anonyymi

      Tee tehtä viä niin saat

    • Anonyymi

      Samaa miettiny

    • Anonyymi

      moi mulla on gta5 ja pleikkari mut en oo niinku laittanu vielä peliä koneeseen eikä mitään tapahdu vaiks hakkaan ohjainta seinään ja ruutu on edelleen musta miten pääsen jatkamaan peliä ku ei tule lainkaan mitään ohjeita mitä pitäs tehdä saako täs pelissä paljon rahaa ja voiko tapella muita vastaan pokemoneilla onko online hyvä ja miten asetta käytetään oon joni -5 v ja tykkään gta5 paras peli ikinä

    • Anonyymi

      Miten saa tehtäviä lisää ollaan edistytty 11% plss kertokaa

    • Anonyymi

      Miten saa lisää tehtä viä ku ollaan vasta 11% edistytty

    • Anonyymi

      mul on loppunu mun kaikki tehtävät ja siellä näkyy että kaikilla ois tehtäviä mutta kun ei ole

    • Anonyymi

      Mitä tehdä kun ei tule enää tehtäviä

      • Anonyymi

        Lesyer kuoli


    • Anonyymi

      Moi en tiedä miten saa tehtyä kotityö tehtävän

    • Anonyymi

      Sun pitää mennä tallentamaan ja ne rahat ilmestyy heti aamulla.

    • Anonyymi

      Olen jumissa sukellus tehtävässä.

    • Anonyymi

      TÄSSÄ TEILLE 2H MITTANEN TARINA. ELI PELASIN GTA V PS3 JA AJOIN AUTOLLA PARKKIIN JA SIT POLIISI TULEE SIIHEN MUN AUTON LUO, JA KATSOO MINUA JA ALKAA AMPUMAAN MINUA JOSTA TULEE 5 TÄHTEÄ. SIIS MITÄ VITTUA EIKÖ SAA OLLA RAUHASSA EDES NAUTTIMASSA ILLASTA ELLEI POLIISI TULE PILAAMAAN SEN.

    • Anonyymi

      AJOIN YMPÄRI KAUPUNKIA EIKÄ MITÄÄN TAPAHDU OLEN JO TODELLA VIHAINEN, JA POLIISIT EI JÄTTÄNEET MINUA RAUHAAN KUN AJOIN OHI NIIN HETI TULI 5 TÄHTEÄ JA ARMEIJA, YRITIN SAADA AJETTUA NIIN KOVAA KUIN AUTOLLA VAAN PÄÄSEE.

      • Anonyymi

        Git gud, noob.


    • Anonyymi

      Miten saa lisää tehtäviä

    • Anonyymi

      Nyt en löydä enään tehtäviä, mitä voin tehdä?

    • Anonyymi

      Miksi huorat ei tule motojen kyytiin vaikka kuinka tööttää ?

    • Anonyymi

      Miten saa ne tehtävät tehtyä

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tapahtui kun en saa Michaelin ukkoa valittua alakulmassa ja olen sen jo lunastanut ja olen pelannutkin sillä mutta en pääse siihen ukkoon. Osaisiko joku auttaa?

    • Anonyymi

      Osaisiko joku auttaa tekemään sen talo tehtävän en millään osaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe