Anoppi pyllistää

Yllättynyt

Menimme anoppini mökille vaimoni kanssa kyläilemään. Anoppi oli kasvimaalla ja hänellä oli päällään bikinin yläosa ja farkuista tehdyt shortsit. Katseeni karkasi monesti anopin suuntaan, kun hän pyllisteli kasvien parissa. Tunsin himoa katsellessani hänen muodokasta takapuoltaan. Välillä hän pyllisti niin syvään, etten meinannut saada millään katsettani irti hänen perseestä. En kuitenkaan uskaltanut tuijottaa, jottei vaimoni olisi huomannut ajatuksenjuoksuani.

Myöhemmin anoppinikin liittyi seuraamme töiltään ja vietimme aurinkoista kesäpäivää kolmistaan. Puhuessani vaimolleni vilkaisin sattumalta anoppiani, jonka huomasin katsovan suoraan haaroihini ja käänsin nopeasti katseeni takaisin vaimooni. Olin hyvin yllättynyt havainnostani ja se sai minut hieman mietteliääksi, että mitähän anopin mielessä liikkui. Se kuitenkin sai minut kiihottumaan ja ajatukseni pyöri paljolti anopissa jä hänen takapuolessaan.

Hetken päästä anoppi pyysi meitä tulemaan sisälle mökkiin, joka oli rapistunut ulkoa, mutta viihtyisä sisältä. Istuin kiikkutuolissa ja katselin digikamerasta päivän aikana ottamiani kuvia. Pari kuvaa olin onnistunut ottamaan salaa niin, että olin saanut kaapattua pyllistelevän anoppini kuvaan. Katselin kai hiukan liian lumoutuneena kuvaa, koska en huomannut anoppiani, joka oli tullut viereeni katsomaan otoksiani. Kelailin muina miehinä muihin kuviin toivoen, ettei anoppini olisi huomannut otoksiani.

Anoppi halusi keittää meille kahvit, mutta sanoi vaimolleni, ettei ollut kerennyt vielä käydä tänään kaupassa ja maito oli lopussa. Vaimoni tarjoutui lähtemään käymään kyläkaupassa ja halusi mennä polkupyörällä ja nauttia kesästä täysin rinnoin.

Vaimoni lähdettyä jäimme anopin kanssa kaksin. Tunsin itseni murrosikäiseksi pojaksi, jonka päässä pyörii vain seksi ja anopin takapuoli. Anoppini meni toiseen huoneeseen ja huomasin hänen riisuvan shortsejaan pois. En saanut silmiäni irti hänestä vaan katselin häntä kun hän sänkynsä luona tarjosi minulle silmänruokaa. Kohta hän palasi tupaan jalassaan vain mustat bikinihousut. Pienen hiljaisuuden jälkeen anoppini kysyi minulta veikeästi hymyillen, että oliko kuvat hyvin onnistuneet, jotka otit kasvimaalta ja piditkö näkemästäsi. Mietin hetken ja vastasin hänelle, että kuvat oli onneksi teräviä ja kasvimaa on kyllä ehdottomasti kuvaamisen arvoinen ja yritin itsekin hymyillä vähintään yhtä arvoituksellisesti takaisin. Ilmassa oli selvästi molemminpuolista kiihkoa.

Hetken päästä Sirpa alkoi pyyhkimään tuvan pöytää ja aivan kuin kiusallaan hän kurottautui pyyhkimään niin, että takapuoli oli suoraan minuun päin, kuin tarjottimella. Anoppini vilkaisi minuun ja huomasi missä katseeni oli.
Hän kysyi, että haluaisitko ottaa samanlaisen kuvan, kuin kasvimaalla. Punastuin hiukan, kun varmistui, että hän oli huomannut aikaisemman otokseni. Vastasin hänelle, että tottakai haluan ja pyysin häntä jatkamaan pyyhkimistä vielä hetken, jotta kerkeän valmistella kameran. Kädet hiukan täristen napsin erittäin kiihottavia kuvia anopistani. Pyysin rohkeasti häntä pyllistämään minulle enemmän ja menin kamerani kanssa lähemmäksi. Otin taas kuvan ja en enää voinut vastustaa kiusausta. Laitoin kameran pöydälle ja painauduin kiinni anoppiin takaapäin. Anoppi huokasi tuntiessaan seisokkini takanaan. Sirpa makasi vatsallaan pöydällä ja minä riisuin hänen bikinihousut alas. Karvainen ja tuoksuva mätäs oli suoraan silmieni edessä. Menin polvilleni lattialle ja painoin kasvoni hänen kannikoiden väliin ja nuolin. Housuissani pakotti seisokki ja tunsin valtavaa halua naida häntä. Sirpa pyysi minua, että tule ja nussi. Laskin housuni ja kaivoin lompakostani kondomin jonka rullasin kaluni päälle. Tarrasin unelmoimistani pakaroista kiinni ja painauduin kerralla anoppini onkaloon. Voihkimme molemmat ja himo oli niin suuri, Etten kerennyt kuin muutaman työnnön ja tunsin kohta laukeavani. Kiihdytin tahtia ja laukesin. Painauduin anopin päälle ja pahoittelin nopeaa tulemistani. Hän vastasi, että älä murehdi, on meillä vielä kesää jäljellä ja vinkkasi minulle silmää...

11

23862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiihottunut

      Hyvä juttu. Alkoi seistä ihan kympillä. Uh! Olisit jatkanut tota kiusoittelua pidempään ja jättänyt sen aktin tuonnemmas. Ajattele kun olsi joutunut odottelemaan sitä anopin panemista ja sopivaa tilaisuutta.

    • jussi

      Loistavaa kerro lisää !!!!!!!!!!!!!

    • Yllättynyt

      Kiusoittelevampi jatko on luvassa, eikä kaikki mielikuvitusta ;-)

      Jatkossa kerron herkullisen saunanlämmityksen samalta kesältä ja silloin ei ollut enää kiire.

    • HAHGHAHAHHGHA

      Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos, hikinen nörtti!

    • Yllättynyt

      Kirjoitan tarinalleni jatkon, mutta ensin haluaisin tietää löytyykö kiinnostuneita lukijoita. Toiveita mielellään myös siitä, että mihin suuntaan vien tarinaa ja mitä juuri sinua kiihottavaa siinä pitäisi olla. 5 ensimmäistä toivetta lupaan toteuttaa tekstissä tavalla tai toisella.

      • kiinnosta!!!!

        Ei todellakaan kiinnosta moiset sepustukset.


      • jatka jatka

        Lisää , lisää kiitos !!!!!!! Ota vaimo vielä
        kolmanneksi .


      • Yllättynyt
        kiinnosta!!!! kirjoitti:

        Ei todellakaan kiinnosta moiset sepustukset.

        miksi sit luit sen :))


      • Yllättynyt

        Lisää ehdotuksia ja kommentteja suuntaan ja toiseen, niin pääsen jatkamaan uuteen tarinaan.


    • Himo

      Jatka vielä, kiihottavaa

    • Yllättynyt

      Tarinan nimi: "Anoppi pyllistää nahkahousuissa"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe