Oikeasti meidän TK

Proo ymmärtää

Olen odottanut, mikä on huonetilaohjelma. Mitä palveluja tarjotaan.
Olemme tarkoittaneet, jos tämä "home" tarkoittaa, että koko kiinteistö ajetaan alas. Kaupunkilaiset olettavat, että kaikki palvelut , mitä nytkin oli saatavilla, saadaan Pyhäjärveltä.

Mutta kuinka ollakkaan, tuntuu, että selänne-porukka miettii, mitä palveluja Pyhäjärvellä tuotetaan.

Olen käynyt kolme kertaa (3x) näissä naapurien palveluksissa. Maksanut itse , ehkä 90 euroa matkakustannuksina, ilman Kelan korvusta.
kaupunkiaisten etu, mikä etu muiden. Naapurit laskuttavat meiltä köyhilt'ä näitä palveluksia. Ja entä sitten. Lähipalvelut karkaavat meiltä, ihan meiltä, jotka juuri sitä tarvitsemme.

12

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketun häntä

      Kyllä niilllä selänneihmisillä kmäellä ja hjärvellä näkyy olevan ketunhäntä kainalossa. Jokainen ymmärtää mitä tarkkoitan.

      • Ovela olla pittää

        Mikä ihmeen ketunhäntä? Oikeammin sanottuna Kepunhäntä kainalossa.


    • sillälailla?

      Jokos muuten Haapajärven ja Kärsämäen kiinteistöt ja mahdolliset homekasvustot on kartoitettu?

      • kyllä kelpaa

        heillä on uudet kiinteistöt rakennettu vast ikään, pyhäsalmisille tulee uudet parakit niissä kyllä pystyy antamaan pilleri resetit ym. tarvittavan, suotta rakentaa miljoonia maksavaa kiinteistöjä


      • Tryffeli sika

        Kärsämäellä uutta ja ehtaa kiinteistöä. Haapajärvellä haisee.


      • huh hei vaan
        Tryffeli sika kirjoitti:

        Kärsämäellä uutta ja ehtaa kiinteistöä. Haapajärvellä haisee.

        Haapajärvellä otettu verinäytteet hoitajista ja tuloksista on pitänyt olla hiljaa / kommentoimatta.
        Täältä siirretyt hoitajat reagoivat Haapajärvellä samalla tavalla kuin täällä tk:ssa.
        Tehkää äkkiä tänne sairaala ja siirtäkää kaikki Haapajärven toiminta tänne. Pääsette laskuttamaan kunnolla ja sairaala on sitten maksettu.


    • sikunattu kurjuus

      Ookko nää sitä mieltä, että parakeista tämän paikkakunnan palvelut aina ja ikuisesti.

      Hah-haa. Kun saadaan kolmen vuoden kuluttua uusi valtuusto ja nämä vanhat ovat vielä ehdokkaina, saattaa olla, ettei meillä ole ei parakin parakkia. Tämän kauden valtuutetut opettavat meitä laskeutumaan hitaasti ALAS.

      • Paljon mahdollista.


      • Kurjuudenmaksimointi

        Väyrysen malliin, jalasmökkiparakki voisi olla ihan nykyaikainen ratkaisu.


    • älkööt kukaan sairas

      eikös valtuustosta kannattaisi julistaa ettei kannata sairastella kansalaiset.. niin kuin julistettiin ettei kannata valittaakaan

    • kaukopalvelu

      Sinähän kova käymään naapurissa. 3 kertaa nyt jo vaikka tk palvelu ollut pois noin 3 vkoa.
      Kalevassa viime viikolla olikin juttua että Suomessa, mm. tutkittu Oulussa noin 5 % väestöstä käyttää jotakuinkin 80% terveydenhuoltoon käytettävistä varoista.
      Tämä mielenkiintoinen yhtälö. Eli suurin osa kuntien väestöistä palvelua ei välttämättä joka vuosi käytä. Sitten pieni osa väestöstä ns. suurkuluttajia ja ennenkaikkea he sitten eniten valittavat ja ovat äänessä.

    • voi veljet

      Elähän hättäile, kun itse sairastut??- niin muistapa sanasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe