Pojat; mitä mieltä ootte isoista häpyhuulista? Jos alkaisit harrastaan seksiä ja huomaisit tytöllä isot häpyhuulet (vai huomaisitko edes?) niin miten reagoisit? Oikeesti kertokaa!! Tartteen apuu!!!
Auttakaa pliiiiis
8
159
Vastaukset
- lifemocker
riippuu miten isot ja roikkuvat....
- tuhmaa seuraa?
Mun kik on essiroosamaria ;)
- lifemocker
tuhmaa seuraa? kirjoitti:
miksei samantien laurajennaellinooraalexandracamilla?
- tuhmaa seuraa?
lifemocker kirjoitti:
- JGBZ6890
lifemocker kirjoitti:
Parempi seki ku lifemocker :D työtön ruma ihmisperse
- tuhmaa seuraa?
- faktat tiskiin
No se tyttöhän jätetään sitten heti paikalla...
Rakastan isoja häppäreitä ja/tai klittaa;) on niin ihanaa sellasta unelma ruusua nuolla nams;)
Mulle vaan viestiä kaikki upeet naiset;) oon kokenut, vähintääki ok-näkönen 30v, hyvinvarustettu kielimies;)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962156
- 1021750
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141721Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931336Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31186Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1781177- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123868