Pojat; mitä mieltä ootte isoista häpyhuulista? Jos alkaisit harrastaan seksiä ja huomaisit tytöllä isot häpyhuulet (vai huomaisitko edes?) niin miten reagoisit? Oikeesti kertokaa!! Tartteen apuu!!!
Auttakaa pliiiiis
8
215
Vastaukset
- lifemocker
riippuu miten isot ja roikkuvat....
- tuhmaa seuraa?
Mun kik on essiroosamaria ;)
- lifemocker
tuhmaa seuraa? kirjoitti:
miksei samantien laurajennaellinooraalexandracamilla?
- tuhmaa seuraa?
lifemocker kirjoitti:
- JGBZ6890
lifemocker kirjoitti:
Parempi seki ku lifemocker :D työtön ruma ihmisperse
- tuhmaa seuraa?
- faktat tiskiin
No se tyttöhän jätetään sitten heti paikalla...
Rakastan isoja häppäreitä ja/tai klittaa;) on niin ihanaa sellasta unelma ruusua nuolla nams;)
Mulle vaan viestiä kaikki upeet naiset;) oon kokenut, vähintääki ok-näkönen 30v, hyvinvarustettu kielimies;)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583723Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873118Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692326Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141530Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871169
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291029Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1991Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952