Ostin tänään Samsung Galaxy kameran, minkälaisia kokemuksia teillä on.
Mitä mieltä olette ????
6
112
Vastaukset
- jsfg
Ei minkäänlaista.
Olen tyytyväinen ratkaisuuni ostaa älypuhelin (ei android) ja kamera (canonin sx-sarjalainen) eri paketissa.
Ja jos jostain syystä haluaisin ne samassa paketissa, valinta kohdistuisi Lumia 1020:een tai johonkin vastaavaan taskukokoiseen välineeseen. - Galaxy 81
kuka on puhunut jostain paketista, tämä on kamera ei ,,,puhelin
Aivan Galaxy Camera on kamera Androidilla. Galaxy zoom on kameran ja puhelimen yhdistelmä. Zoom on pienempi ja siinä on lyhyempi zoom, joskin selvästi pidempi kuin mitä Lumian digitaalisella zoomilla saa.
- Jopi-87
okaro kirjoitti:
Aivan Galaxy Camera on kamera Androidilla. Galaxy zoom on kameran ja puhelimen yhdistelmä. Zoom on pienempi ja siinä on lyhyempi zoom, joskin selvästi pidempi kuin mitä Lumian digitaalisella zoomilla saa.
Ihan sekavaa puhetta
- 2G?
Ei kai tuollaisesta vielä kellään kokemuksia, mutta erittäin mielenkiintoinen ja nykyaikainen kamera. Jos olisin diginatiivi niin en edes muuta harkitsisi. Osto tulee harkintaan jos tuohon tulee RAW-päivitys.
Veikkaan, että muut kameranvalmistajat tulevat perässä. Vastaava järjestelmäkamera (Android, WiFi …) tullee parin vuoden sisällä.- djhg
Samsung Galaxy NX ei lasketa vielä järjestelmäkameraksi?
"first hybrid smartphone and interchangeable lens camera"
http://www.dpreview.com/news/2013/08/29/samsung-announces-pricing-for-android-based-galaxy-nx-camera
Eikä edes maksa paljoa. Kai tuon saa jenkeissä kahden vuoden kytkyllä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634