Mitä sen kultaharkko keikan jälkeen tapahtuu, ei kai peli siihen lopu ja en saanut rahaa edes yhtään vaikka päähahmojen osuus oli 17 milliä.
Gta v tehtävät
3
1333
Vastaukset
- Gaming man
Elä spoilaile. Kiva ny tietää että mahdollisesti peli loppuu johonki kultaharkko keikkaan. Toisilla ole edes koko karttaa käyty vielä läpi :/ Näät pause valikosta kuinka monta tehtävää oot tehny, muistaakseni kaikenkaikkiaan tehtäviä oli - 70
- heme2
moi. ongelma on itselläni kun en löydä yhtään tehtävää. hahmoilla näkyy kaikilla 1 tehtävä mutta ei näy kartalla minne mennä. pitääkö soitella vai odotella? tuli mieleen että menikö peli sekaisin! auttakaa.......kaikki pienet merkit on käyty läpi joissa oli jokin tehtävä. pari pääkalloa on jäljellä joissa olen käynnyt aijemmin ja niissä on vihreä oikein merkki.
- Tuttu juttu
Mulla oli sama ongelma sun täytyy vaan soittaa Lesterille :) jos ei sillä lähe kulkee nii sit on joku toinen asia vialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663