Vaatepulmia!

Ruudolfi

Minkälaisia vaatteita Budapestissä tähän aikaan käytetään?Syysvaatteitako jo?Kiitos.Kohta pakkaamaan.

17

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämpöistä

      Syysvaatteita jo, naisilla oli paksumpia mustia sukkahousuja hameiden kanssa jo.Iltaisin villatakkia päälle , miehille villapuseroa tai takkia.Hyvät kengät kannattaa pakata mukaan myös.

      • Ruudolfi

        Kiitos tiedosta!Ensimmäistä kertaa sinne.Nyt yli kahtakymmentä astetta sinne sanottu:))


      • Lämpöistä
        Ruudolfi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta!Ensimmäistä kertaa sinne.Nyt yli kahtakymmentä astetta sinne sanottu:))

        Itse katsoin myös säätila ennusteitaSuomessa,vaan ne eivät pitäneet paikkaansa.Kun aamulla herää niin silloin vasta näkee todellisen säätilan.
        Oikein kivaa matkaa!


      • tyylipuku

        Onkin todella kaunis näky , pitkätkalsarit ja farkuhame päälle.
        Voi herran jestat , Laittakaa vielä tuulipuku päällenne


      • Ruudolfi
        tyylipuku kirjoitti:

        Onkin todella kaunis näky , pitkätkalsarit ja farkuhame päälle.
        Voi herran jestat , Laittakaa vielä tuulipuku päällenne

        Hei Tyylipuku!Enpä edes omista pariakaan noita iljettäviä kalsareita tai miksi niitä nyt sanotaankin!Hame hameena ja pitkät housut erikseen.Mutta minä menenkin nahkavaatteissa lentoreissut.Ei kannata yleistää,jos ei ihmistä tunne!Pidä kalsaris ja tuulipukus:(((


      • ruudolfi
        Lämpöistä kirjoitti:

        Itse katsoin myös säätila ennusteitaSuomessa,vaan ne eivät pitäneet paikkaansa.Kun aamulla herää niin silloin vasta näkee todellisen säätilan.
        Oikein kivaa matkaa!

        KIITOS!


      • Arvelen
        Ruudolfi kirjoitti:

        Hei Tyylipuku!Enpä edes omista pariakaan noita iljettäviä kalsareita tai miksi niitä nyt sanotaankin!Hame hameena ja pitkät housut erikseen.Mutta minä menenkin nahkavaatteissa lentoreissut.Ei kannata yleistää,jos ei ihmistä tunne!Pidä kalsaris ja tuulipukus:(((

        Tuo nimimerkillä "Tyylipuku" kirjoittava ei liene suomalainen, kun laukoo noita viisauksiaan niin huonolla suomen kielellä sekä heikolla kirjoitustaidolla. Tai sitten hän on erittäin heikkolahjainen.


      • aivan totta
        Arvelen kirjoitti:

        Tuo nimimerkillä "Tyylipuku" kirjoittava ei liene suomalainen, kun laukoo noita viisauksiaan niin huonolla suomen kielellä sekä heikolla kirjoitustaidolla. Tai sitten hän on erittäin heikkolahjainen.

        " Tai sitten hän on erittäin heikkolahjainen. "

        Sitähän hän on selvästi joka tapauksessa. Äidinkielestä riippumatta.


    • olet kaunis

      Muista mötkäle laittaa pitkä T-paita päällesi ja pyöräilyshortsit.
      Olet kaunis näky , ihmistenilmoilla. Punaiset verisuonet poskissasi paistaa läpi.

      Sinulla on kivannäköinen pomppovatsa . Olet oikein tyylikkään näköinen mötkö ,muovilaukkusi kanssa.

      Käy vaan Tallinnassa viinasi ostamassa.

      • Ruudolfi

        Eipä täällä kannata sivistyneiden ihmisten ja maailmaanähneiden paljon keskustella,kun joukkoon tunkevat kaikenlaiset hyypiöt:((Hyppää vaan laivaan,niillä reissuilla varmaan viihdyt!Kaukomatkat ja muu matkailu onkin sinulle vierasta,kun näyttää niin kova kateus olevan,jos tässä vähän "naapuriin lennetään"!!!


      • ei vinguteta Visaa
        Ruudolfi kirjoitti:

        Eipä täällä kannata sivistyneiden ihmisten ja maailmaanähneiden paljon keskustella,kun joukkoon tunkevat kaikenlaiset hyypiöt:((Hyppää vaan laivaan,niillä reissuilla varmaan viihdyt!Kaukomatkat ja muu matkailu onkin sinulle vierasta,kun näyttää niin kova kateus olevan,jos tässä vähän "naapuriin lennetään"!!!

        Sinulla onkin luottokortti lujilla. Minä lentelen omilla rahoillani.


      • Ruudolfi
        ei vinguteta Visaa kirjoitti:

        Sinulla onkin luottokortti lujilla. Minä lentelen omilla rahoillani.

        Minä lennän kyllä lentokoneella,enkä rahoilla!!Ja visa vinkuu ihan riittävästi,niinkuin tarpeen.Toivotaan,että ylläpito on poistanut sinut täältä,kun viikon päästä tulen takaisin!Täällä oli kysymys syksyn vaatteista,siis ihan asiallisesta keskustelusta.Kaikenlaisia hörhöjä niitä onkin:((((((


    • Amarit jalkaan vaan

      Minä taas istun lentokoneessa ,kun toiset ohjaavat konetta.
      Laita kalsarit hameen alle, niin ei suonikohjusi näy .

      • Kaikkea kanssssa

        Älkää kommentoiko tuo pissipään juttuja. Hän on vähän vajaa, eikä ymmärrä muuten lopettaa. Näkeehän sen jo tuosta heikosta kirjoitustylistä.


      • Kirjoitustyli
        Kaikkea kanssssa kirjoitti:

        Älkää kommentoiko tuo pissipään juttuja. Hän on vähän vajaa, eikä ymmärrä muuten lopettaa. Näkeehän sen jo tuosta heikosta kirjoitustylistä.

        Kirjoitustylistä ???


      • Kaikkea kanssssa
        Kirjoitustyli kirjoitti:

        Kirjoitustylistä ???

        tuo ,tuo ???


    • weather info

      googlaa weather.com niin naet lampotiloja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe