euro truck simulator 2 modit

nikke1

miten modit saa näkymään olen laittanut modeja mutta ne ei vain näy ja miten sais rahaa

38

11382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahtari2

      ne pitää laittaa tiedostot\euro truck simulator 2\mod

      sitten sieltä pelistä ennenkö meet omaan profiiliin / muokkaa ja kaikki modit käyttöön.

      Nythän on viimeisin päivitys 1.7.0 DLC going east.

      Voi olla,ettei vanhat modit toimi uusimmissa päivityksissä. Siinä täytyy olla tarkkana.

      tullut pelattua vuoden aikana monta monta tuntia german truck simulatoria ja siitä siirtynyt euro truck kakkoseen.

      Hienoja modeja esimerkiksi täältä --> http://www.gamemoding.com/euro-truck-simulator-2-mods/ets-2-mods

      Tuo sellaista todentuntuista fiilistä,kun on oikeat firmat mukana ja tietokone autotkin on maalattu firmojen väriin.

      Kokeilumisen arvoinen peli,vaikka puoliperävaunua onkin helppo ajaa.

      Täysperävaununkuljettajana olisi mukavaa, jos pelissä olisi edes vasikat.

      Eli puoliperävaunun jatkona vielä pienempi kärry.

      • Rahtari2

        jatketaan vielä,että hienoja karttapäivityksiä on myös saatavilla. Truck sim kartta tai promodsin scandinavia kartta,jossa helsinki & turkukin mukana.

        Itse pelailen dlc promods kartta.


    • Tietämätön

      Moro ! miten saan tän pelin suomeksi ? Ku avaan pelin ja siihe tulee se kohta mihi pitää laittaa se numerosarja nii sit siel oikeel ylhääl o kielivaihtoehtoina Englanti, hollanti, italia ja oiskoha ollu romia... mutta missä suomi ?

    • scania1

      miten en löydä modeja kaupasta ja ne on mun profiilissa

    • Rahtari801

      "miten en löydä modeja kaupasta ja ne on mun profiilissa"

      Kirjoita niin että ihmiset täällä lauseesi ymmärtävät. Ainakaan minulle tämä ei avaudu..

      • scania1

        siis en saa niitä modeja sinne peliin


      • Rahtari108
        scania1 kirjoitti:

        siis en saa niitä modeja sinne peliin

        Modit täytyy ladata ulkopuolisesta sivustostosta. Sivustoja on paljon. Edelläkin tuossa oli jo jotain latauspaikkoja. Tämä on kanssa hyvä: http://www.ets2planet.com/

        Youtubessakin on paljon eri modien esittelyvideoita. Monesti latauslinkkien kanssa. Vanhempiin versioihin tehdyt modit eivät välttämättä tosin toimi uudempien versioiden kanssa. Kokeilemalla selviää.

        Lataa modit ja pistä ne kansioon. Tiedostot/Euro Truck Simulator 2/mod
        Sen jälkeen käynnistät pelin ja valitset profiilin ja painat profiilien alla olevaa "muokkaa profiilia" . Nyt ladattujen modien pitäisi näkyä. Ota modit käyttöön laittamalla rasti kunkin modin eteen. Sen jälkeen painat "hyväksy".

        Ja jos jälkeenpäin tulee ongelmia jonkun modin kanssa, poistat vaan sen ruksin kyseisen modin kohdalta ja hyväksyt. Kun lataat peliä seuraavan kerran, se herjaa modin puuttumisesta, mutta tästä ei kannata välittää.

        ProModsin karttapakettia, joka sisältää mm. Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan ja joka "suurentaa" kaikkia pelin kaupunkeja huomattavasti, suosittelen lämpimästi. Mukana tosin Suomesta vain Turku ja Helsinki, mutta pelikokemus on mahtava lähdettäessä "kotoa maailmalle".

        Realistista fysiikkamodia en suosittele. Rekka muuttuu ihan käsittämättömän huteraksi. Olo on kuin veneellä ajelisi. Tuollainen rekka ei ole oikeasti, alkuperäinen fysiikka on paljon parempi. Oikeaakin olen ite joskus ajanut, joten tiedän kyllä miten rekka joustaa ja jousittaan.


      • scania1
        Rahtari108 kirjoitti:

        Modit täytyy ladata ulkopuolisesta sivustostosta. Sivustoja on paljon. Edelläkin tuossa oli jo jotain latauspaikkoja. Tämä on kanssa hyvä: http://www.ets2planet.com/

        Youtubessakin on paljon eri modien esittelyvideoita. Monesti latauslinkkien kanssa. Vanhempiin versioihin tehdyt modit eivät välttämättä tosin toimi uudempien versioiden kanssa. Kokeilemalla selviää.

        Lataa modit ja pistä ne kansioon. Tiedostot/Euro Truck Simulator 2/mod
        Sen jälkeen käynnistät pelin ja valitset profiilin ja painat profiilien alla olevaa "muokkaa profiilia" . Nyt ladattujen modien pitäisi näkyä. Ota modit käyttöön laittamalla rasti kunkin modin eteen. Sen jälkeen painat "hyväksy".

        Ja jos jälkeenpäin tulee ongelmia jonkun modin kanssa, poistat vaan sen ruksin kyseisen modin kohdalta ja hyväksyt. Kun lataat peliä seuraavan kerran, se herjaa modin puuttumisesta, mutta tästä ei kannata välittää.

        ProModsin karttapakettia, joka sisältää mm. Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan ja joka "suurentaa" kaikkia pelin kaupunkeja huomattavasti, suosittelen lämpimästi. Mukana tosin Suomesta vain Turku ja Helsinki, mutta pelikokemus on mahtava lähdettäessä "kotoa maailmalle".

        Realistista fysiikkamodia en suosittele. Rekka muuttuu ihan käsittämättömän huteraksi. Olo on kuin veneellä ajelisi. Tuollainen rekka ei ole oikeasti, alkuperäinen fysiikka on paljon parempi. Oikeaakin olen ite joskus ajanut, joten tiedän kyllä miten rekka joustaa ja jousittaan.

        sain modit ladattua ja laitettua minun profiiliin, mutta niitä ei löydy kaupoista. :/


    • volvoo

      kuinka ne modit löytää sieltä pelistä pitääkö ne ostaa jotenkin esim jostain rekkakaupasta?

    • Virtuaalirahtari4567
    • mikäihme

      Latasin Promod:sin, lisäsin sen mod kansioon, otin käyttöön ja nyt ei pääse pelissä enää alkua pidemmälle :( Tökkää ja sammuu.. missähän vika? Hiukan verran nyt ketuttaa... ETS 1.12.1

      • 685

        Sulla voi joku muu modi olla epäsopiva tuon promodsin uusimman version kanssa. Ota muut modit pois päältä, ala sitten lisäilemään niitä ja katso mikä modi tilttaa.


      • 987

        mistähän nettisivulta kannattaa ladata modeja


      • mukipää

        mulla ei näy sitä muokkaa kohtaa ees siinä ni miten voin laittaa niitä modeja siihen peliin??


    • v8scaniar730

      mää en löyä hyviä modeja

      • Tietäjä

        Todella hyviä löytyy googlaamalla.


    • nikke3

      ei mulla vaan näy tuossa pelissä mitää muokaa juttua eli missä se siinä on kun ei näy?

      • kuuso

        Käynnistä peli. Suihkukoneäänten jälkeen tulee se valikko, missä on kaikkien pelaajien profiilit. Valitse profiili Sieltä valitset muokkaa profiilia. Nyt modit näkyy edellyttäen että olet tallentanut ne kansioon Tiedostot-Euro truc simulator-mods.

        Jos tuota muokkaa profiilia ei näy, kipin kapin ets2 kotisivulle päivittämään pelin versio uusimpaan versioon. Siinä tapauksessa kun versiosi on tod. näk. esihistoriallisen vanha.


    • ahdgh

      saako modeja demoon

    • kökkäre

      Tiedettekö mitään "luotettavia" modi sivuja josta olisi turvallista ladata ilman virus/haittaohjelma pelkoa?

    • Rekkapoika

      Sun pitää purkaa ne ladatut modit kun painat oikeaa nappia hiirestä niin siinä valikossa on purkaa paina sitä työpöydälle ilmestyy lisää tiedostoja sun pitää tiedosto jonka lopussa on scs sen kopioit ja laitat sen euro truck simulator 2 modeihin

    • ärsyyntynyt

      mun traileri katoaa koko ajan

    • jere000

      latasin modeja, yritin tehdä keikan, mutta en saanut keikkaa valittua modien takia. missä vika?

    • MrDope

      MIkä on savoksi haarapääksy niin pääsisin tonne rekka-simut sivustolle

    • hoiwoon

      se on huarapiäsky

    • Ets2

      Moi!

      Mulla o semmoinen ongelma että pelaan Et2 steman kautta! olen ladanut Cars & Bus tämmöisen Bussin. Bus Macropolo G7 1600LD Paris Saint Germain Skin ja olen ottanut sen käyttöön modit kansiosta. Nyt o se ongelma että! miten voin ajaa tolla bussilla ja mistä löydän sen??

    • YTIM

      Voitko kertoo että pystyykö euro Truck
      kissa nousta siitä rekasta pois?

      • y566y565yy45

        Ei varmaankaan.


    • 1638hgjdbf463

      Minulla on käytössä winter mod, ja ku koitan valita keikka niin sielä ei ole yhtääb keikka valittavana. Mistä johtuu?

    • mikäavuksi-

      Mikä mun multiplayeria vaivaa, kun yritän avata truckersMP pikakuvakkeesta niin tulee ilmoitus, että ''core ets2mp käyttäminen on estetty'', eilen hommasin multiplayerin ja päivällä toimi hyvin, mutta illasta asti tollasta valittanu?

    • turassa

      Multiplayer modit on kielletty nykyään ;)

    • Teemu863

      Terve.

      Miten asennetaan modit, joissa ei ole .scs -loppuosaa vaan manifest.sii ? Yritän saada RJL Scania R ja S -malleja tuohon mutta ne on tuolla em. tiedostotyypillä. Muuten erilaiset modit joita mulla on, ovat .scs tiedostoja. tiedostojen purku ohjelmistoista multa löytyy winrar ja 7-zip.
      Kiitos jos osaatte auttaa!

    • Anonyymi

      Rahaa saa tekemällä töitä. Mist oot hankkinu ne modit?

    • Anonyymi

      Moro! Minulla on vasta demo versio mutta haluan jo etukäteen tietää voiko oikeassa versiossa ajaa suomessa?

      • Anonyymi

        Voi sun pitää vaan ostaa joku dlc


    • Anonyymi

      on kyllä yks vitun kyrpä tää simulaattori. Autot ajaa päin kun sokeat kanat ja aina kun peli saa päivityksen, lakkaa modit toimimasta. MIKÄ VITTU NÄITÄ TEKELEITÄ NYKYÄÄN VAIVAA? 90-2000 luvun taitteessa koodit jne toimi, eikä pelit sekoilleet. Nykyään kokoajan menee kaikki vain huonompaan...

      • Anonyymi

        Varsinkin Farming simulator 22 on mennyt huonommaksi.
        En ole edes ostanut uusinta versiota, kun tubessa on videoita ja ei edes toimi metsätyöt siinä, kuten FS19 pelissä, jossa mitään ongelmia ei ole metsätöiden kanssa ollut.


    • Anonyymi

      Miten pääsee töihin firmaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe