miten modit saa näkymään olen laittanut modeja mutta ne ei vain näy ja miten sais rahaa
euro truck simulator 2 modit
38
10287
Vastaukset
- Rahtari2
ne pitää laittaa tiedostot\euro truck simulator 2\mod
sitten sieltä pelistä ennenkö meet omaan profiiliin / muokkaa ja kaikki modit käyttöön.
Nythän on viimeisin päivitys 1.7.0 DLC going east.
Voi olla,ettei vanhat modit toimi uusimmissa päivityksissä. Siinä täytyy olla tarkkana.
tullut pelattua vuoden aikana monta monta tuntia german truck simulatoria ja siitä siirtynyt euro truck kakkoseen.
Hienoja modeja esimerkiksi täältä --> http://www.gamemoding.com/euro-truck-simulator-2-mods/ets-2-mods
Tuo sellaista todentuntuista fiilistä,kun on oikeat firmat mukana ja tietokone autotkin on maalattu firmojen väriin.
Kokeilumisen arvoinen peli,vaikka puoliperävaunua onkin helppo ajaa.
Täysperävaununkuljettajana olisi mukavaa, jos pelissä olisi edes vasikat.
Eli puoliperävaunun jatkona vielä pienempi kärry.- Rahtari2
jatketaan vielä,että hienoja karttapäivityksiä on myös saatavilla. Truck sim kartta tai promodsin scandinavia kartta,jossa helsinki & turkukin mukana.
Itse pelailen dlc promods kartta.
- Tietämätön
Moro ! miten saan tän pelin suomeksi ? Ku avaan pelin ja siihe tulee se kohta mihi pitää laittaa se numerosarja nii sit siel oikeel ylhääl o kielivaihtoehtoina Englanti, hollanti, italia ja oiskoha ollu romia... mutta missä suomi ?
- scania1
miten en löydä modeja kaupasta ja ne on mun profiilissa
- Rahtari801
"miten en löydä modeja kaupasta ja ne on mun profiilissa"
Kirjoita niin että ihmiset täällä lauseesi ymmärtävät. Ainakaan minulle tämä ei avaudu..- scania1
siis en saa niitä modeja sinne peliin
- Rahtari108
scania1 kirjoitti:
siis en saa niitä modeja sinne peliin
Modit täytyy ladata ulkopuolisesta sivustostosta. Sivustoja on paljon. Edelläkin tuossa oli jo jotain latauspaikkoja. Tämä on kanssa hyvä: http://www.ets2planet.com/
Youtubessakin on paljon eri modien esittelyvideoita. Monesti latauslinkkien kanssa. Vanhempiin versioihin tehdyt modit eivät välttämättä tosin toimi uudempien versioiden kanssa. Kokeilemalla selviää.
Lataa modit ja pistä ne kansioon. Tiedostot/Euro Truck Simulator 2/mod
Sen jälkeen käynnistät pelin ja valitset profiilin ja painat profiilien alla olevaa "muokkaa profiilia" . Nyt ladattujen modien pitäisi näkyä. Ota modit käyttöön laittamalla rasti kunkin modin eteen. Sen jälkeen painat "hyväksy".
Ja jos jälkeenpäin tulee ongelmia jonkun modin kanssa, poistat vaan sen ruksin kyseisen modin kohdalta ja hyväksyt. Kun lataat peliä seuraavan kerran, se herjaa modin puuttumisesta, mutta tästä ei kannata välittää.
ProModsin karttapakettia, joka sisältää mm. Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan ja joka "suurentaa" kaikkia pelin kaupunkeja huomattavasti, suosittelen lämpimästi. Mukana tosin Suomesta vain Turku ja Helsinki, mutta pelikokemus on mahtava lähdettäessä "kotoa maailmalle".
Realistista fysiikkamodia en suosittele. Rekka muuttuu ihan käsittämättömän huteraksi. Olo on kuin veneellä ajelisi. Tuollainen rekka ei ole oikeasti, alkuperäinen fysiikka on paljon parempi. Oikeaakin olen ite joskus ajanut, joten tiedän kyllä miten rekka joustaa ja jousittaan. - scania1
Rahtari108 kirjoitti:
Modit täytyy ladata ulkopuolisesta sivustostosta. Sivustoja on paljon. Edelläkin tuossa oli jo jotain latauspaikkoja. Tämä on kanssa hyvä: http://www.ets2planet.com/
Youtubessakin on paljon eri modien esittelyvideoita. Monesti latauslinkkien kanssa. Vanhempiin versioihin tehdyt modit eivät välttämättä tosin toimi uudempien versioiden kanssa. Kokeilemalla selviää.
Lataa modit ja pistä ne kansioon. Tiedostot/Euro Truck Simulator 2/mod
Sen jälkeen käynnistät pelin ja valitset profiilin ja painat profiilien alla olevaa "muokkaa profiilia" . Nyt ladattujen modien pitäisi näkyä. Ota modit käyttöön laittamalla rasti kunkin modin eteen. Sen jälkeen painat "hyväksy".
Ja jos jälkeenpäin tulee ongelmia jonkun modin kanssa, poistat vaan sen ruksin kyseisen modin kohdalta ja hyväksyt. Kun lataat peliä seuraavan kerran, se herjaa modin puuttumisesta, mutta tästä ei kannata välittää.
ProModsin karttapakettia, joka sisältää mm. Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan ja joka "suurentaa" kaikkia pelin kaupunkeja huomattavasti, suosittelen lämpimästi. Mukana tosin Suomesta vain Turku ja Helsinki, mutta pelikokemus on mahtava lähdettäessä "kotoa maailmalle".
Realistista fysiikkamodia en suosittele. Rekka muuttuu ihan käsittämättömän huteraksi. Olo on kuin veneellä ajelisi. Tuollainen rekka ei ole oikeasti, alkuperäinen fysiikka on paljon parempi. Oikeaakin olen ite joskus ajanut, joten tiedän kyllä miten rekka joustaa ja jousittaan.sain modit ladattua ja laitettua minun profiiliin, mutta niitä ei löydy kaupoista. :/
- volvoo
kuinka ne modit löytää sieltä pelistä pitääkö ne ostaa jotenkin esim jostain rekkakaupasta?
- Virtuaalirahtari4567
Löytyi tälläainen kun aikansa selasi:
http://rekkasimut.munfoorumi.com/index.php
Mitähän EtsFinille kävi muuten? Tuo näyttäisi olevan ainakin entisten etsfin väen perustama ilmeisesti? - mikäihme
Latasin Promod:sin, lisäsin sen mod kansioon, otin käyttöön ja nyt ei pääse pelissä enää alkua pidemmälle :( Tökkää ja sammuu.. missähän vika? Hiukan verran nyt ketuttaa... ETS 1.12.1
- 685
Sulla voi joku muu modi olla epäsopiva tuon promodsin uusimman version kanssa. Ota muut modit pois päältä, ala sitten lisäilemään niitä ja katso mikä modi tilttaa.
- 987
mistähän nettisivulta kannattaa ladata modeja
- mukipää
mulla ei näy sitä muokkaa kohtaa ees siinä ni miten voin laittaa niitä modeja siihen peliin??
- v8scaniar730
mää en löyä hyviä modeja
- Tietäjä
Todella hyviä löytyy googlaamalla.
- nikke3
ei mulla vaan näy tuossa pelissä mitää muokaa juttua eli missä se siinä on kun ei näy?
- kuuso
Käynnistä peli. Suihkukoneäänten jälkeen tulee se valikko, missä on kaikkien pelaajien profiilit. Valitse profiili Sieltä valitset muokkaa profiilia. Nyt modit näkyy edellyttäen että olet tallentanut ne kansioon Tiedostot-Euro truc simulator-mods.
Jos tuota muokkaa profiilia ei näy, kipin kapin ets2 kotisivulle päivittämään pelin versio uusimpaan versioon. Siinä tapauksessa kun versiosi on tod. näk. esihistoriallisen vanha.
- ahdgh
saako modeja demoon
- kökkäre
Tiedettekö mitään "luotettavia" modi sivuja josta olisi turvallista ladata ilman virus/haittaohjelma pelkoa?
- Rekkapoika
Sun pitää purkaa ne ladatut modit kun painat oikeaa nappia hiirestä niin siinä valikossa on purkaa paina sitä työpöydälle ilmestyy lisää tiedostoja sun pitää tiedosto jonka lopussa on scs sen kopioit ja laitat sen euro truck simulator 2 modeihin
- ärsyyntynyt
mun traileri katoaa koko ajan
- jere000
latasin modeja, yritin tehdä keikan, mutta en saanut keikkaa valittua modien takia. missä vika?
- MrDope
MIkä on savoksi haarapääksy niin pääsisin tonne rekka-simut sivustolle
- hoiwoon
se on huarapiäsky
- Ets2
Moi!
Mulla o semmoinen ongelma että pelaan Et2 steman kautta! olen ladanut Cars & Bus tämmöisen Bussin. Bus Macropolo G7 1600LD Paris Saint Germain Skin ja olen ottanut sen käyttöön modit kansiosta. Nyt o se ongelma että! miten voin ajaa tolla bussilla ja mistä löydän sen?? - YTIM
Voitko kertoo että pystyykö euro Truck
kissa nousta siitä rekasta pois?- y566y565yy45
Ei varmaankaan.
- 1638hgjdbf463
Minulla on käytössä winter mod, ja ku koitan valita keikka niin sielä ei ole yhtääb keikka valittavana. Mistä johtuu?
- mikäavuksi-
Mikä mun multiplayeria vaivaa, kun yritän avata truckersMP pikakuvakkeesta niin tulee ilmoitus, että ''core ets2mp käyttäminen on estetty'', eilen hommasin multiplayerin ja päivällä toimi hyvin, mutta illasta asti tollasta valittanu?
- turassa
Multiplayer modit on kielletty nykyään ;)
- Teemu863
Terve.
Miten asennetaan modit, joissa ei ole .scs -loppuosaa vaan manifest.sii ? Yritän saada RJL Scania R ja S -malleja tuohon mutta ne on tuolla em. tiedostotyypillä. Muuten erilaiset modit joita mulla on, ovat .scs tiedostoja. tiedostojen purku ohjelmistoista multa löytyy winrar ja 7-zip.
Kiitos jos osaatte auttaa! - Anonyymi
Rahaa saa tekemällä töitä. Mist oot hankkinu ne modit?
- Anonyymi
Moro! Minulla on vasta demo versio mutta haluan jo etukäteen tietää voiko oikeassa versiossa ajaa suomessa?
- Anonyymi
Voi sun pitää vaan ostaa joku dlc
- Anonyymi
on kyllä yks vitun kyrpä tää simulaattori. Autot ajaa päin kun sokeat kanat ja aina kun peli saa päivityksen, lakkaa modit toimimasta. MIKÄ VITTU NÄITÄ TEKELEITÄ NYKYÄÄN VAIVAA? 90-2000 luvun taitteessa koodit jne toimi, eikä pelit sekoilleet. Nykyään kokoajan menee kaikki vain huonompaan...
- Anonyymi
Varsinkin Farming simulator 22 on mennyt huonommaksi.
En ole edes ostanut uusinta versiota, kun tubessa on videoita ja ei edes toimi metsätyöt siinä, kuten FS19 pelissä, jossa mitään ongelmia ei ole metsätöiden kanssa ollut.
- Anonyymi
Miten pääsee töihin firmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071